eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damnica › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 528 421 zł na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Damnica na 2012rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Damnica: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 528 421 zł na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Damnica na 2012rok
Numer ogłoszenia: 527592 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 510388 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Damnicy, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 059 8113046, faks 059 8484435.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 528 421 zł na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Damnica na 2012rok.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 528 421 zł na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Damnica na 2012 rok. 1) Kwota kredytu w wysokości 528 421,00 PLN (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy czterysta dwadzieścia jeden złotych) 2) Okres kredytowania: do 28 grudnia 2016 r. 3)Wypłata kredytu - nastąpi od następnego dnia po dniu zawarcia umowy do 31.12.2012 r. na podstawie dyspozycji płatniczych Zamawiającego, określających kwotę wypłaty. 4) Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 31.12.2012 roku. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 6) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, naliczane będą od faktycznie wykorzystanych środków, do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, odsetki należy uwzględnić od daty początkowej wykorzystania kredytu i zakończyć z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 7) Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 28.01.2013 r. 8) Pierwsza spłata odsetek nastąpi 28.01.2013r.. 10) Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi 28.12.2016 r. 11) Spłata rat kapitałowych nastąpi w okresach miesięcznych. 12) Forma zabezpieczenia kredytu przez kredytobiorcę weksel in blanco wraz deklaracją wekslową. 13) Koszty obsługi kredytu stanowią: a. oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 1M z 20-go dnia miesiąca poprzedzającego spłatę raty kredytu wraz z odsetkami i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wyliczyć w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedna stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania b. prowizja - liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu, płatna w terminie 7 dni od daty uruchomienia transzy kredytu. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. Kwota jednorazowej prowizji za uruchomienie nie może przekroczyć 0,20 % kwoty uruchomionego kredytu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Ustce, ul. Marynarki Polskiej 38, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64060,94

  • Oferta z najniższą ceną: 64060,94 / Oferta z najwyższą ceną: 64060,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.