Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 52758 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Bielsko-Biała: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dozór wymiennikowni ciepła w Oddziałach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie, Sosnowcu i Zabrzu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej, krajowy numer identyfikacyjny
1775600000, ul.
ul. Krasińskiego
34,
43300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 825 27 15, e-mail
Joanna.Szwej@zus.pl, faks
33 825 27 16.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zus.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-350 Bielsko-Biała
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dozór wymiennikowni ciepła w Oddziałach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej, Chorzowie, Częstochowie, Sosnowcu i Zabrzu.
Numer referencyjny: 020000/271/36/2016-CZP-26
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 1 - Oddział ZUS w Bielsku-Białej Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dozór wymiennikowni oraz naprawa c.o. w obiektach ZUS Bielsko-Biała. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: ?Oddział Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34 (bud. A i B) ?Oddział Bielsko-Biała, ul. Traugutta 2 ?Inspektorat Cieszyn, ul. Bielska 29 ?Inspektorat Żywiec, ul. Piernikarska 2 Cześć nr 2 - Oddział ZUS w Chorzowie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowej konserwacji i przeglądów instalacji węzłów cieplnych użytkowanych w obiektach Oddziału ZUS w Chorzowie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: ?Oddział Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 ?Oddział Chorzów, ul. Lwowska 2 i 2a ?Inspektorat Katowice, ul. J. L. Sowińskiego 2 Część nr 3 - Oddział ZUS w Częstochowie Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji i napraw węzłów cieplnych, instalacji centralnego ogrzewania oraz kotłowni gazowej zlokalizowanych w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: ?Oddział Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45 ?Oddział Częstochowa, ul. Okólna 17/19 ?Inspektorat Kłobuck, ul. Targowa 3a ?Inspektorat Myszków, ul. Sikorskiego 57 ?Inspektorat Lubliniec, ul. Oleska 57 ?Biuro Terenowe Koniecpol, ul. Rynek 1 Część nr 4 - Oddział ZUS w Sosnowcu Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji systemu centralnego ogrzewania oraz napraw i konserwacji instalacji wodnokanalizacyjnej w Oddziale ZUS Sosnowiec i Inspektoratach w Dąbrowie Górniczej, Jaworznie i Zawierciu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: ?Oddział Sosnowiec, ul. Partyzantów 1 ?Inspektorat Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 48 ?Inspektorat Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274 ?Inspektorat Zawiercie, ul. Blanowska 2 Część nr 5 - Oddział ZUS w Zabrzu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów, konserwacji oraz napraw węzłów cieplnych w budynkach siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty: ?Oddział Zabrze, ul. Szczęść Boże 18 ?Oddział Zabrze, ul. 3-go Maja 8
II.5) Główny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
Dodatkowe kody CPV:50700000-2, 50721000-5, 50730000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada zdolność techniczną lub zawodową, tj. jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia wraz z podaniem wartości zrealizowanych zamówień, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, bez względu na ilość części, na które składana jest oferta, spełniających niżej podane wymagania:
a)Część nr 1 - Oddział ZUS w Bielsku-Białej
-każde zamówienie było związane ze świadczeniem usług konserwacji i przeglądów węzła cieplnego;
-każde zamówienie o wartości brutto min. 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych).
b)Część nr 2 - Oddział ZUS w Chorzowie
-każde zamówienie było związane ze świadczeniem usług konserwacji i przeglądów węzła cieplnego;
-każde zamówienie o wartości brutto min. 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych).
c)Część nr 3 - Oddział ZUS w Częstochowie
-każde zamówienie było związane ze świadczeniem usług konserwacji i przeglądów węzła cieplnego;
-każde zamówienie o wartości brutto min. 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
d)Część nr 4 - Oddział ZUS w Sosnowcu
-każde zamówienie było związane ze świadczeniem usług konserwacji i przeglądów węzła cieplnego;
-każde zamówienie o wartości brutto min. 24 000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych).
e)Część nr 5 - Oddział ZUS w Zabrzu
-każde zamówienie było związane ze świadczeniem usług konserwacji i przeglądów węzła cieplnego;
-każde zamówienie o wartości brutto min. 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych).
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej dwie usługi o wartości brutto równej największej wartości spośród wybranych części.
Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany przez Zamawiającego do uzupełnienia wykazu usług wraz z dowodami należytego ich wykonania, o których mowa w rozdz. VII ust. 7a) SIWZ.
Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
a)Część nr 1 - Oddział ZUS w Bielsku-Białej
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do eksploatacji (E/G-1) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do eksploatacji (E/G2) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło o mocy powyżej 50 kW wraz urządzeniami pomocniczymi. W zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do eksploatacji (E/G3) urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące oraz zużywające paliwa gazowe. Sieci gazowe 0,5MPa instalacje 5kPa odbiorniki powyżej 50kW w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do dozoru (D/G1) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do dozoru (D/G2) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi. W zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-jedną osobą posiadającą uprawnienia do dozoru (D/G3) urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące oraz zużywające paliwa gazowe. Sieci gazowe 0,5MPa instalacje 5kPa odbiorniki powyżej 50kW w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-pracownikami posiadającymi znajomość programowania i obsługi sterowników elektronicznych do obsługi stacji ciepłowniczych jak również narzędzia serwisowe dla obsługi modułów elektronicznych pomp (pilot serwisowy GRUNDFOS LESZNO i WILIO).
b)Część nr 2 - Oddział ZUS w Chorzowie
-jedną osobę do eksploatacji (E/G1) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-jedną osobę do eksploatacji (E/G2) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-jedną osobę do dozoru (D/G1) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-jedną osobę do dozoru (D/G2) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym.
c)Część nr 3 - Oddział ZUS w Częstochowie
-jedną osobę na stanowisku dozoru posiadającą świadectwo kwalifikacyjne "D" uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, pełniącą nadzór nad zespołem pracowników obsługujących bezpośrednio urządzenia i instalacje opalane olejem opałowym i gazem;
-jedną osobę na stanowisku dozoru posiadającą świadectwo kwalifikacyjne "D" uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
-jedną osobę na stanowisku eksploatacji posiadającą świadectwo kwalifikacyjne "E" uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci opalanych olejem opałowym i gazem dla obsługi poszczególnych obiektów;
-niezbędną ilością pracowników (co najmniej jednego do obsługi kotłowni gazowej) do codziennej kontroli pracy kotłów i regulacji temperatury na kotłach w dostosowaniu do temperatury zewnętrznej).
d)Część nr 4 - Oddział ZUS w Sosnowcu
-co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do dozoru (D/G1) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym;
-co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do dozoru (D/G3) urządzeń, instalacji i sieci gazowych; w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym.
Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany przez Zamawiającego do uzupełnienia wykazu osób, o których mowa w rozdz. VII ust. 7b) SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany przez Zamawiającego do uzupełnienia wykazu osób (sporządzonego wg wzoru przesłanego przez Zamawiającego) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany przez Zamawiającego do uzupełnienia wykazu usług wraz z dowodami (sporządzonego wg wzoru przesłanego przez Zamawiającego) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część nr 1 Oddział ZUS w Bielsku-Białej - 3 000,00 zł
Część nr 2 Oddział ZUS w Chorzowie - 700,00 zł
Część nr 3 Oddział ZUS w Częstochowie - 500,00 zł
Część nr 4 Oddział ZUS w Sosnowcu - 2 000,00 zł
Część nr 5 Oddział ZUS w Zabrzu - 700,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty (brutto) | 60 |
Czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii | 20 |
Czas wykonania ekspertyzy w przypadku konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji w przypadkach gdy: 2.1nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2.2nastąpi zmiana podwykonawcy/zakresu prac powierzonych podwykonawcy; 2.3niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 2.4konieczność zmiany umowy wynika z rekomendacji zewnętrznego audytora; 2.5konieczność zmiany umowy wynika z przyczyny siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu Umowy, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/04/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Oddział ZUS w Bielsku-Białej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dozór wymiennikowni oraz naprawa c.o. w obiektach ZUS Bielsko-Biała.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty:
Oddział Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34 (bud. A i B)
Oddział Bielsko-Biała, ul. Traugutta 2
Inspektorat Cieszyn, ul. Bielska 29
Inspektorat Żywiec, ul. Piernikarska 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8, 50700000-2,
50721000-5,
50730000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty (brutto) | 60 |
Czas reakcji w przypadku wystapienia awarii | 20 |
Czas wykonania ekspertyzy w przypadku konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Oddział ZUS w Chorzowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowej konserwacji i przeglądów instalacji węzłów cieplnych użytkowanych w obiektach Oddziału ZUS w Chorzowie.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty:
? Oddział Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
? Oddział Chorzów, ul. Lwowska 2 i 2a
? Inspektorat Katowice, ul. J. L. Sowińskiego 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8, 50700000-2,
50721000-5,
50730000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty (brutto) | 60 |
Czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii | 20 |
Czas wykonania ekspertyzy w przypadku konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Oddział ZUS w Częstochowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji i napraw węzłów cieplnych, instalacji centralnego ogrzewania oraz kotłowni gazowej zlokalizowanych w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Częstochowie.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty:
Oddział Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45
Oddział Częstochowa, ul. Okólna 17/19
Inspektorat Kłobuck, ul. Targowa 3a
Inspektorat Myszków, ul. Sikorskiego 57
Inspektorat Lubliniec, ul. Oleska 57
Biuro Terenowe Koniecpol, ul. Rynek 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8, 50700000-2,
50721000-5,
50730000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty (brutto) | 60 |
Czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii | 20 |
Czas wykonania ekspertyzy w przypadku konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Oddział ZUS w Sosnowcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji systemu centralnego ogrzewania oraz napraw i konserwacji instalacji wodnokanalizacyjnej w Oddziale ZUS Sosnowiec i Inspektoratach w Dąbrowie Górniczej, Jaworznie i Zawierciu.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty:
Oddział Sosnowiec, ul. Partyzantów 1
Inspektorat Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 48
Inspektorat Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274
Inspektorat Zawiercie, ul. Blanowska 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8, 50700000-2,
50721000-5,
50730000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty (brutto) | 60 |
Czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii | 20 |
Czas wykonania ekspertyzy w przypadku konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Oddział ZUS w Zabrzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów, konserwacji oraz napraw węzłów cieplnych w budynkach siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące obiekty:
Oddział Zabrze, ul. Szczęść Boże 18
Oddział Zabrze, ul. 3-go Maja 8
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8, 50700000-2,
50721000-5,
50730000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty (brutto) | 60 |
Czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii | 20 |
Czas wykonania ekspertyzy w przypadku konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji | 20 |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
- Zakup i dostawa symulatora światła słonecznego na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Zakup i dostawa wyposażenia laboratorium odnawialnych źródeł energii na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
- Zakup sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Medycznego, Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Gabinetu Rehabilitacji Zabiegowej w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.