eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-07

Podegrodzie: Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu
Numer ogłoszenia: 5274 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534794 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych im. bł. O. St. Papczyńskiego w Podegrodziu, Podegrodzie 6, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459011, faks 018 4459011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Lp. Nazwa towaru j.m. Wielkość opakowania Ilość Pieczywo 1 Bułka zwykła pszenna szt. 100 g 1970 2 Bułka razowa szt. 70 g 1260 3 Chleb pszenny krojony szt. 600 g 1770 4 Pączek szt. 70 g 740 5 Drożdżówka szt. 120 g 1000 6 Ciastko francuskie szt. 120g 400 7 Ciasto drożdżowe kg 30 Produkty spożywcze 8 Bułka tarta kg 500g 120 9 Cukier waniliowy szt. 16 g 90 10 Cukier puder kg 500g 6 11 Cukier kg 1000 g 100 12 Kasza wiejska kg 1000 g 35 13 Mąka pszenna typ 450 kg 1000 g 200 14 Ryż kg 1000 g 110 15 Makaron świderki 5-jajeczny kg 500 g 220 16 Makaron nitki 5-jajeczny kg 500 g 40 17 Makaron nitki 5-jajeczny kg 250 g 100 18 Koncentrat barszczu szt. 300 ml 50 19 Koncentrat pomidorowy szt. 850 g 50 20 Groszek konserwowy szt. 400 g 50 21 Ćwikła z chrzanem szt. 900 g 120 22 Papryka konserwowa szt. 900 ml 50 23 Kapusta czerwona szt. 900 ml 75 24 Ogórek konserwowy szt. 900 g 250 25 Chrzan tarty w słoiku szt. 180g 20 26 Brzoskwinia w syropie szt. 850g 10 27 Ananas w syropie szt. 560g 10 28 Sok owocowy z rurką szt. 200 ml 500 29 Sok wysokosłodzony szt. 500 ml 45 30 Sok Kubuś Play szt. 400 ml 2500 31 Olej z pierwszego tłoczenia-do smażenia szt. 1000 ml 90 32 Maga-delikat szt. 1000 ml 10 33 Papryka słodka czerwona szt. 20 g 50 34 Pieprz mielony szt. 20 g 80 35 Przyprawa do kurczaka szt. 30 g 20 36 Przyprawa do ryb szt. 30 g 20 37 Sól jodowana kg 1000 g 55 38 Rosół z kury-instant szt. 170 g 10 39 Sos pieczeniowy ciemny szt. 30 g 35 40 Ziele angielskie szt. 15 g 60 41 Żurek śląski w torebce szt.  - 140 42 Cynamon mielony szt. 15 g 30 43 Kminek cały szt. 20 g 50 44 Liść laurowy szt. 6 g 60 45 Majeranek suszony szt. 8 g 70 46 Przyprawa warzywna do potraw szt. 200 g 200 47 Proszek do pieczenia szt. 30 g 10 48 Galaretka owocowa w proszku szt. 75g 80 49 Koper suszony szt.  - 15 50 Kinder Bueno szt. 39 g 360 51 Czekolada mleczna szt. 100 g 180 Owoce i warzywa 52 Banan kg -   500 53 Nektarynka kg -   60 54 Jabłka kg -   500 55 Cytryna kg - 3 56 Pomarańcza kg - 3 57 Pomidor kg -   10 58 Ogórek zielony kg -   40 59 Brokuł świeży szt. -   30 60 Kalafior świeży szt. -   80 61 Burak ćwikłowy kg - 10 62 Koper świeży szt. -   40 63 Natka pietruszki świeża-pęczek szt. -   150 64 Por świeży szt. -   230 65 Seler świeży kg -   240 66 Marchewka kg -   300 67 Kapusta włoska szt. -   8 68 Kapusta kiszona kg -   350 69 Kapusta biała kg -   185 70 Cebula biała kg -   190 71 Czosnek-główka szt. -   150 72 Ziemniaki kg -   1900 73 Papryka świeża kg - 20 74 Fasola Jasiek kg -   70 75 Pieczarka świeża kg -   90 Warzywa mrożone 76 Mrożonka-mieszanka warzywna szt. 450 g 110 77 Truskawka mrożona szt. 500 g 600 Mięso 78 Boczek wędzony kg -   100 79 Filet drobiowy kg -  450 80 Kiełbasa wiejska wieprzowa kg -   30 81 Karczek wp. b/k kg -   600 82 Karczek wp. b/k - mielony kg - 200 83 Kurczak-cały kg - 260 84 Schab b/k kg -   300 85 Słonina kg -   3 86 Udko z kurczaka kg -   150 Ryby 87 Ryba-sola kg -  200 Margaryna i podobne produkty 88 Masło - 82% tłuszczu szt. 200 g 150 89 Margaryna Palma kg 250 g 80 Tłuszcze 90 Smalec szt. 200 g 40 Produkty mleczarskie 91 Śmietana 18% szt. 400 g 1800 92 Ser biały tłusty kg -  230 93 Jogurt naturalny z kawałkami owoców szt. 150 g 3000 94 Mleko w kartonie 2% tłuszczu szt. 1000 ml 120 Jaja 95 Jajka szt. -  2000 2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w godzinach od 7:00- 10:00 w dni nauki w szkołach na podstawie szczegółowego zamówienia złożonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem najpóźniej do godz. 15:00 a. Pieczywo - codziennie. b. Mięso, artykuły garmażeryjne, artykuły mleczarskie, owoce, warzywa, mrożonki - 3 x w tygodniu. c. Pozostałe artykuły spożywcze - 1 x w tygodniu. 3. Wykonawca zaopatruje w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, zgodne z cechami określonymi w SIWZ oraz nieprzeterminowane, natomiast w przypadku mięsa, produktów garmażeryjnych i mleczarskich termin ważności nie może upływać wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości. 5. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 7. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 8. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w pkt. 1 powyżej. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie. 10. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP i posiadać Handlowy dokument identyfikacyjny. 11. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 2) rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), 3) rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), 4) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.), 5) rozporządzenia (WE) 853/2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.), 6) rozporządzenia (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.), 7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.), 8) rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.),.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.13.00 - Pieczywo francuskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.11.00.00 - Mięso 03.31.10.00 - Ryby 15.43.10.00 - Margaryna i podobne produkty 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Spożywczo - Przemysłowy Józef Konstanty, Podegrodzie 33 A, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86980,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91990,80

  • Oferta z najniższą ceną: 91990,80 / Oferta z najwyższą ceną: 91990,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.