Ogłoszenie nr 527482-N-2020 z dnia 2020-03-27 r.
Gmina Giżycko: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Giżycko
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Giżycko, krajowy numer identyfikacyjny
79067122500000, ul.
ul. Mickiewicza
33
,
11-500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 429 99 60, e-mail
ugg@ugg.pl, faks
87 429 99 76.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ugg.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.ugg.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Oferty należy składać w formie elektronicznej: za pomocą faksu(87)429 99 76 lub poczty elektronicznej ugg@ugg.pl. Ofertę uważa się za dostarczone w terminie, jeśli ich treść dotarła do strony postępowania, (czego potwierdzeniem będzie np. raport transmisji danych) zaś oryginał dokumentu dostarczony zostanie niezwłocznie drogą pocztową lub kurierską
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Giżycko
Numer referencyjny:
RRG.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kożuchy Wielkie gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 124/1, 124/2, 125 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 ? ? Zakres prac: - ist. szafka na stacji transformatorowej, -budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2 dł. 718/817m - montaż słupów aluminiowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 18kpl., - oprawy oświetleniowe przeniesione z ist. słupów 17kpl ? Część II Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bogaczewo gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 103/23 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 Zakres prac: -budowę szafki sterowniczej SO - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów aluminiowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 3 kpl., - montaż opraw oświetleniowych LED 6600lm 56W na wysięgniku 2 kpl. Dotyczy latarni: L2, L4 Część III Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bogaczewo gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 223 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 Zakres prac: - budowę szafki sterowniczej SO - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów aluminiowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 1 kpl., - montaż opraw oświetleniowych LED 6600lm 56W na wysięgnikach 1m - 1 kpl. Dotyczy latarni nr: L2 Część IV Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bogaczewo gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 229/1 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów aluminiowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 2 kpl., - montaż opraw oświetleniowych LED 6600lm 56W na wysięgnikach 1m -2 kpl. Dotyczy latarni: L22, L23 Część V Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Gajewo ul. Leśna, gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 81/4 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów aluminiowych wys. 6m na fundamentach prefabrykowanych 5 kpl., - wysięgnik WR-14-1/1 - oprawaLED 40W 4400lm 5 kpl. Dotyczy latarni: L1, L3,L5, L7, L9 Część VI Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kozin gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 78/7, 152/2 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów stalowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 2 kpl., - montaż opraw oświetleniowych LED 6600lm 56W na wysięgnikach 1m 2 kpl. Dotyczy latarni: L3, L4 Część VII Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kożuchy Wielkie gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 213 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 budowa szafki ośw. SO - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów aluminiowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 3 kpl., - montaż opraw oświetleniowych LED 6600lm 56W na wysięgnikach 1m 3 kpl. Dotyczy latarni: L1, L9,L13 Część VIII Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pieczonki gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 115/1, 115/2, 131, 132/3, 132/4 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów aluminiowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 3 kpl., - montaż opraw oświetleniowych LED 6600lm 56W na wysięgnikach 1m 3 kpl. Dotyczy latarni: L8, L9, L10 Część IX Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Sulimy miejsce rekreacji gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 84, 85/1, 85/2 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 - budowa szafki ośw. SO - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów aluminiowych wys. 4m na fundamentach prefabrykowanych 4 kpl., (podwójny wysięgnik) - montaż opraw oświetleniowych LED 3250lm 28W na wysięgnikach WA-14/2 2 kpl. Dotyczy latarni: L3, L4 Część X Fundusz Sołecki Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Świdry gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 124/2 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 - budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów aluminiowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 2 kpl., - montaż opraw oświetleniowych LED 6600lm 56W na wysięgnikach 1m 2 kpl. Dotyczy latarni: L7, L8 Część XI Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczybały Giżyckie gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 12/15, 12/20 Termin wykonania zadania: 30.09.2020 - budowę szafki sterowniczej SO-II -budowę linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35mm2. - montaż słupów stalowych wys. 8m na fundamentach prefabrykowanych 5kpl., - montaż opraw LED 56 W 6600 lumenów lm oświetleniowych 100W na wysięgnikach 1m budujemy 5 kpl. Dotyczy latarni: L1-L5 Uwaga!!! Materiały słupy, oprawa i szafka są już zakupione, zadanie dotyczy tylko montażu oświetlenia.
II.5) Główny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego m.in. w zakresie: branży budowlanej, branży elektrycznej. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu robót budowlanych będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-09-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej dwa zamówienia,
z których każde obejmowało swoim zakresem roboty budowlane dotyczące budowy oświetlenia drogowego o wartości jednostkowej każdego z zamówień równej lub wyższej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), 2.2. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: 2.2.1. kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (dotyczy wszystkich części zamówienia). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion
i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.1.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu Potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia Społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.1.3. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.2.1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.2.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.2.1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 2.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2.3 stosuje się. 2.5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 2.5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 2.5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 2.5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których zdolności dotyczą. 2.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.2.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale V pkt 2 SIWZ i sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ), 3.2.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale V pkt 2 SIWZ i sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2,3,4 lit. b i pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 2.1. Zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do usunięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: 2.1.1. klęsk żywiołowych 2.1.2. warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót - intensywnych opadów atmosferycznych trwających dłużej niż 7 dni o natężeniu powyżej 60 l/m2 w ciągu doby. 2.2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: 2.2.1. konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych; 2.2.2. wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych; 2.3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie, w szczególności: 2.4. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 2.5. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 2.6. konieczność wykonania robót zamiennych lub powtórzenie podobnych usług lub robót budowlanych; 2.7. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązane jest do udokumentowania zaistniałych okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kożuchy Wielkie gmina Giżycko - działka ewidencyjne nr: 124/1, 124/2, 125 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bogaczewo gmina Giżycko -działka ewidencyjne nr: 103/23 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bogaczewo gmina Giżycko -działka ewidencyjne nr: 223 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bogaczewo gmina Giżycko -działka ewidencyjne nr: 229/1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Gajewo ul. Leśna, gmina Giżycko - działka ewidencyjne nr: 81/4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kozin gmina Giżycko -działka ewidencyjne nr: 78/7, 152/2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kożuchy Wielkie gmina Giżycko -działka ewidencyjne nr: 213 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pieczonki gmina Giżycko -działka ewidencyjne nr: 115/1, 115/2, 131, 132/3, 132/4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Sulimy miejsce rekreacji gmina Giżycko Działka ewidencyjne nr: 84, 85/1, 85/2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Świdry gmina Giżycko -działka ewidencyjne nr: 124/2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczybały Giżyckie gmina Giżycko -działka ewidencyjne nr: 12/15, 12/20 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Remont pokrycia dachowego budynku nr 23 na terenie jednostki wojskowej przy ul. Nowowiejskiej w Giżycku
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - przebudowa i adaptacja pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły w Wilkasach (Maluch+)
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach nr 3, 4, 5, 6 użytkowanych przez wojska eFP w Bemowie Piskim
- Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 691 wraz z budową zjazdu na czas określony na drogę wojewódzką nr 592 w miejscowości Sterławki Małe
- Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko Etap III
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia drogowego w msc. Promnik ul. Wolna i Strawczynek ul. Nowowiejska
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
- "Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żołynia"
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.