eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-08



Ogłoszenie nr 527387-N-2018 z dnia 2018-03-08 r.

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 102127000000, ul. ul. Wiślna  7 , 31-007   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2557-300, e-mail is@mp.mofnet.gov.pl, karol.wykurz@mp.mofnet.gov.pl, faks 12 2557-465.
Adres strony internetowej (URL): www.malopolskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.malopolskie.kas.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w sekretariacie VI piętro w budynku zamawiającego
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.
Numer referencyjny: 1201-ILL-5.260.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji sygnałów o alarmach pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych, czyli wiernego przesyłania stanów wyjść central systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej oraz w Centrum Odbiorczym Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) monitorowania lokalnych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach poprzez Centrum Odbiorcze, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia; 2) niezwłocznego przekazywania każdego sygnału o alarmie pożarowym (alarm II stopnia) do odpowiedniej jednostki Państwowej Straży Pożarnej; 3) przekazywania informacji o sygnale uszkodzeniowym osobom wskazanym przez Zamawiającego w umowie. 2. W celu realizacji usług Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zainstaluje u Zamawiającego właściwe urządzenia nadawcze, które będą i pozostaną jego własnością, a po zakończeniu obowiązywania umowy dokona ich demontażu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych urządzeń, ich bieżącą konserwację i usuwanie ewentualnych awarii. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również występowanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w sprawach uzgodnienia z właściwymi terytorialnie komendantami powiatowymi (miejskimi) Państwowej Straży Pożarnej warunków połączenia urządzeń SSP zainstalowanych w obiektach Zamawiającego do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej. 4. Szczegółowy zakres usług i sposób ich realizacji określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniku do tych postanowień. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części, z których poszczególne dotyczą: Lp. Nazwa jednostki Adres obiektu Część I 1. Urząd Skarbowy w Bochni ul. Gołębia 3, 32-700 Bochnia 2. Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta Małopolski Urząd Skarbowy os. Bohaterów Września 80, 31-624 Kraków 3. Urząd Skarbowy w Proszowicach ul. M. Reja 1, 32-100 Proszowice 4. Urząd Skarbowy w Wieliczce ul. Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka Część II 5. Urząd Skarbowy w Brzesku ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko 6. Urząd Skarbowy w Gorlicach ul. Bardiowska 9, 38-300 Gorlice 7. Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie Al. Solidarności 5-9A, 33-100 Tarnów Część III 8. Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków 9. Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście Drugi Urząd Skarbowy Kraków ul. Krowoderskich Zuchów 2, 31-272 Kraków 10. Urząd Skarbowy w Miechowie ul. Stanisławy Daneckiej 1, 32-200 Miechów 11. Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie ul. Łokietka 20, 30-016 Kraków Część IV 12. Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków 13. Izba Administracji Skarbowej w Krakowie Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków 14. Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków 15. Urząd Skarbowy w Oświęcimiu ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim 16. Urząd Skarbowy w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka Część V 17. Urząd Skarbowy w Nowym Sączu ul. Barbackiego 10, 33-300 Nowy Sącz 18. Urząd Skarbowy w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz 19. Urząd Skarbowy w Nowym Targu ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ 20. Urząd Skarbowy w Zakopanem ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane Część VI 21. Urząd Skarbowy w Myślenicach ul. H. Cegielskiego 2, 32-400 Myślenice 22. Urząd Skarbowy w Wadowicach ul. Legionów 22, 34-100 Wadowice 23. Urząd Skarbowy w Limanowej ul. M. B. Bolesnej 9, 34-600 Limanowa

II.5) Główny kod CPV: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenia z art. 22 ust.1 pzp oraz art. 24 ust. 1 pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenia z art. 22 ust.1 pzp oraz art. 24 ust. 1 pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy wspólny dla części nr I-VI zamówienia (Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia). 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Czas przystąpienia do usunięcia awarii urządzeń transmisyjnych40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowy zostaną przygotowane z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy i warunków dotyczących realizacji przedmiotu umowy zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany zostały określone w § 10-12 istotnych postanowień umowy. 3. Umowa może ulec zmianie za porozumieniem stron. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w umowie nie postanowiono inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 1.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji sygnałów o alarmach pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych, czyli wiernego przesyłania stanów wyjść central systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej oraz w Centrum Odbiorczym Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) monitorowania lokalnych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach poprzez Centrum Odbiorcze, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia; 2) niezwłocznego przekazywania każdego sygnału o alarmie pożarowym (alarm II stopnia) do odpowiedniej jednostki Państwowej Straży Pożarnej; 3) przekazywania informacji o sygnale uszkodzeniowym osobom wskazanym przez Zamawiającego w umowie. 2. W celu realizacji usług Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zainstaluje u Zamawiającego właściwe urządzenia nadawcze, które będą i pozostaną jego własnością, a po zakończeniu obowiązywania umowy dokona ich demontażu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych urządzeń, ich bieżącą konserwację i usuwanie ewentualnych awarii. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również występowanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w sprawach uzgodnienia z właściwymi terytorialnie komendantami powiatowymi (miejskimi) Państwowej Straży Pożarnej warunków połączenia urządzeń SSP zainstalowanych w obiektach Zamawiającego do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej. 4. Szczegółowy zakres usług i sposób ich realizacji określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniku do tych postanowień. Część I zamówienia: 1. Urząd Skarbowy w Bochni ul. Gołębia 3, 32-700 Bochnia 2. Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta Małopolski Urząd Skarbowy os. Bohaterów Września 80, 31-624 Kraków 3. Urząd Skarbowy w Proszowicach ul. M. Reja 1, 32-100 Proszowice 4. Urząd Skarbowy w Wieliczce ul. Zamkowa 2, 32-020 Wieliczka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79711000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Czas przystąpienia do usunięcia awarii urządzeń transmisyjnych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 2.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji sygnałów o alarmach pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych, czyli wiernego przesyłania stanów wyjść central systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej oraz w Centrum Odbiorczym Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) monitorowania lokalnych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach poprzez Centrum Odbiorcze, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia; 2) niezwłocznego przekazywania każdego sygnału o alarmie pożarowym (alarm II stopnia) do odpowiedniej jednostki Państwowej Straży Pożarnej; 3) przekazywania informacji o sygnale uszkodzeniowym osobom wskazanym przez Zamawiającego w umowie. 2. W celu realizacji usług Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zainstaluje u Zamawiającego właściwe urządzenia nadawcze, które będą i pozostaną jego własnością, a po zakończeniu obowiązywania umowy dokona ich demontażu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych urządzeń, ich bieżącą konserwację i usuwanie ewentualnych awarii. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również występowanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w sprawach uzgodnienia z właściwymi terytorialnie komendantami powiatowymi (miejskimi) Państwowej Straży Pożarnej warunków połączenia urządzeń SSP zainstalowanych w obiektach Zamawiającego do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej. 4. Szczegółowy zakres usług i sposób ich realizacji określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniku do tych postanowień. Część II zamówienia: 1. Urząd Skarbowy w Brzesku ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko 2. Urząd Skarbowy w Gorlicach ul. Bardiowska 9, 38-300 Gorlice 3. Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie Al. Solidarności 5-9A, 33-100 Tarnów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79711000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Czas przystąpienia do usunięcia awarii urządzeń transmisyjnych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji sygnałów o alarmach pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych, czyli wiernego przesyłania stanów wyjść central systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej oraz w Centrum Odbiorczym Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) monitorowania lokalnych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach poprzez Centrum Odbiorcze, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia; 2) niezwłocznego przekazywania każdego sygnału o alarmie pożarowym (alarm II stopnia) do odpowiedniej jednostki Państwowej Straży Pożarnej; 3) przekazywania informacji o sygnale uszkodzeniowym osobom wskazanym przez Zamawiającego w umowie. 2. W celu realizacji usług Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zainstaluje u Zamawiającego właściwe urządzenia nadawcze, które będą i pozostaną jego własnością, a po zakończeniu obowiązywania umowy dokona ich demontażu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych urządzeń, ich bieżącą konserwację i usuwanie ewentualnych awarii. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również występowanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w sprawach uzgodnienia z właściwymi terytorialnie komendantami powiatowymi (miejskimi) Państwowej Straży Pożarnej warunków połączenia urządzeń SSP zainstalowanych w obiektach Zamawiającego do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej. 4. Szczegółowy zakres usług i sposób ich realizacji określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniku do tych postanowień. Część III zamówienia: 1. Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków 2. Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście Drugi Urząd Skarbowy Kraków ul. Krowoderskich Zuchów 2, 31-272 Kraków 3. Urząd Skarbowy w Miechowie ul. Stanisławy Daneckiej 1, 32-200 Miechów 4. Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie ul. Łokietka 20, 30-016 Kraków
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79711000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Czas przystąpienia do usunięcia awarii urządzeń transmisyjnych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 4.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji sygnałów o alarmach pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych, czyli wiernego przesyłania stanów wyjść central systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej oraz w Centrum Odbiorczym Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) monitorowania lokalnych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach poprzez Centrum Odbiorcze, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia; 2) niezwłocznego przekazywania każdego sygnału o alarmie pożarowym (alarm II stopnia) do odpowiedniej jednostki Państwowej Straży Pożarnej; 3) przekazywania informacji o sygnale uszkodzeniowym osobom wskazanym przez Zamawiającego w umowie. 2. W celu realizacji usług Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zainstaluje u Zamawiającego właściwe urządzenia nadawcze, które będą i pozostaną jego własnością, a po zakończeniu obowiązywania umowy dokona ich demontażu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych urządzeń, ich bieżącą konserwację i usuwanie ewentualnych awarii. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również występowanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w sprawach uzgodnienia z właściwymi terytorialnie komendantami powiatowymi (miejskimi) Państwowej Straży Pożarnej warunków połączenia urządzeń SSP zainstalowanych w obiektach Zamawiającego do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej. 4. Szczegółowy zakres usług i sposób ich realizacji określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniku do tych postanowień. Część IV zamówienia: 1. Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków 2. Izba Administracji Skarbowej w Krakowie Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków 3. Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto ul. Grodzka 65, 31-001 Kraków 4. Urząd Skarbowy w Oświęcimiu ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim 5. Urząd Skarbowy w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79711000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Czas przystąpienia do usunięcia awarii urządzeń transmisyjnych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 5.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji sygnałów o alarmach pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych, czyli wiernego przesyłania stanów wyjść central systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej oraz w Centrum Odbiorczym Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) monitorowania lokalnych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach poprzez Centrum Odbiorcze, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia; 2) niezwłocznego przekazywania każdego sygnału o alarmie pożarowym (alarm II stopnia) do odpowiedniej jednostki Państwowej Straży Pożarnej; 3) przekazywania informacji o sygnale uszkodzeniowym osobom wskazanym przez Zamawiającego w umowie. 2. W celu realizacji usług Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zainstaluje u Zamawiającego właściwe urządzenia nadawcze, które będą i pozostaną jego własnością, a po zakończeniu obowiązywania umowy dokona ich demontażu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych urządzeń, ich bieżącą konserwację i usuwanie ewentualnych awarii. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również występowanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w sprawach uzgodnienia z właściwymi terytorialnie komendantami powiatowymi (miejskimi) Państwowej Straży Pożarnej warunków połączenia urządzeń SSP zainstalowanych w obiektach Zamawiającego do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej. 4. Szczegółowy zakres usług i sposób ich realizacji określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniku do tych postanowień. Część V zamówienia: 1. Urząd Skarbowy w Nowym Sączu ul. Barbackiego 10, 33-300 Nowy Sącz 2. Urząd Skarbowy w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz 3. Urząd Skarbowy w Nowym Targu ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ 4. Urząd Skarbowy w Zakopanem ul. Szymony 14, 34-500 Zakopane
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79711000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Czas przystąpienia do usunięcia awarii urządzeń transmisyjnych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 6.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji sygnałów o alarmach pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych, czyli wiernego przesyłania stanów wyjść central systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej oraz w Centrum Odbiorczym Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) monitorowania lokalnych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach poprzez Centrum Odbiorcze, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia; 2) niezwłocznego przekazywania każdego sygnału o alarmie pożarowym (alarm II stopnia) do odpowiedniej jednostki Państwowej Straży Pożarnej; 3) przekazywania informacji o sygnale uszkodzeniowym osobom wskazanym przez Zamawiającego w umowie. 2. W celu realizacji usług Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zainstaluje u Zamawiającego właściwe urządzenia nadawcze, które będą i pozostaną jego własnością, a po zakończeniu obowiązywania umowy dokona ich demontażu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych urządzeń, ich bieżącą konserwację i usuwanie ewentualnych awarii. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również występowanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w sprawach uzgodnienia z właściwymi terytorialnie komendantami powiatowymi (miejskimi) Państwowej Straży Pożarnej warunków połączenia urządzeń SSP zainstalowanych w obiektach Zamawiającego do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej. 4. Szczegółowy zakres usług i sposób ich realizacji określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniku do tych postanowień. Część VI zamówienia: 1. Urząd Skarbowy w Myślenicach ul. H. Cegielskiego 2, 32-400 Myślenice 2. Urząd Skarbowy w Wadowicach ul. Legionów 22, 34-100 Wadowice 3. Urząd Skarbowy w Limanowej ul. M. B. Bolesnej 9, 34-600 Limanowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79711000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Czas przystąpienia do usunięcia awarii urządzeń transmisyjnych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.