eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn › remonty chodników i nawierzchni brukowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-11

POZYCJA 52730

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn: remonty chodników i nawierzchni brukowych: 2006-2009 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Stanisław Łyczkowski, ul. Piramowicza 32 lok., 47-200 Kędzierzyn, woj. opolskie, tel. 077 4061247, fax 077 4061247, e-mail: zp@kedzierzynkozle.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kedzierzynkozle.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, Wiesław Księski, W. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn - Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4060246, fax 077 4060247, e-mail: wieslaw.ksieski@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, Wiesław Księski, W. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn -Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4060246, fax 077 4060247, e-mail: wieslaw.ksieski@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, Wiesław Księski, W. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn -Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4060246, fax 077 4060247, e-mail: wieslaw.ksieski@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty chodników i nawierzchni brukowych: 2006-2009. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Kędzierzyn-Koźle. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Remonty chodników i nawierzchni brukowych w ciągach dróg gminnych, których zarządcą jest Prezydent,na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2006÷2009. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, dopuszczenia do użytkowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: 1.Roboty podstawowe - remonty nawierzchni chodników oraz nawierzchni jezdni wykonanych z elementów drobnowymiarowych dróg gminnych na terenie miasta Kędzierzyna - Koźla, 2.Roboty uzupełniające i dodatkowe m.in.: - uzupełnienie i wymiana podbudowy, - remont studzienek dla urządzeń podziemnych, - remont elementów odwodnień, - remont krawężników jezdni i obrzeży trawnikowych, - roboty ziemne, - wykonanie innych niezbędnych robót towarzyszących wynikających z zakresu robót, -Szczegółowych zakres robót spisany będzie na druku Protokołu Typowania Robót, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej dzialalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświad.a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,wykonawca musi dysponować:kier.budowy i robót posiadającym posiadającym upr.bud.bez ograniczeń w spec.drogowej będącym członkiem Izby Samorządu Zawodowego.Wykonać w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze:remonty lub budowa nowych nawierzchni chodników oraz jezdni z elementów drobnowymiarowych wykonanych w pasach drogowych dróg publicznych na kwotę łączną,co najmniej 2000000,00zł.Akceptowanie warunków płatności określonych w projekcie umowy.Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zam.narzędziami i urządzeniami:Samoch.samowyładowczy o ład.min.10-15t(wyposażone w świetlne sygnały ostrzegawcze)-2,0szt.,Koparko-ładowarka na podwoziu ciągnika kołowego-przejazd z napędem własnym o poj.min.015m3(wyposażone w świetlne sygnały ostrzegawcze)-2,0 szt.,Zagęszczarka wibracyjna spalinowa-2,0szt.,Ubijak spalinowy-1,0szt.,Telefony komórkowe-2,0szt.znajdowanie się w sytuacji ekon.i finansowej zapewniającej wykonanie zam.przez posiadanie środków finan.w wysok.min.300000,00zł lub posiadać zdolnośc kredytową do zaciągnięcia kredytu tej wysok.Posiadać ubezpieczenie OC od prowadz.działal. gosp. na kwotę sumy ubezpieczenia(na dzień złożenia oferty)nie mniejszą niż 100000,00zł.Wniesienie wymaganego wadium.Wykonanie przed.zam.od daty zawarcia umowy do dn.30.09.2009r.Udzielenie na wykon.roboty min.40 miesięcy gwarancji (czas trwania umowy + 6 m-cy po zakończeniu umowy.Wykonawca nie może powierzyć podwykon.więcej robót niż 50% wart.zam.przystępowanie przez Wykon.do usuwania wad w terminie nie dłuższym niż 48h.Akcept.czestotliwości fakt.w cyklu 1 fakt.co 30 dni.Przeprowadzenie wizji lokalnej.Akceptowanie wzoru umowy.Ustanowienie pelnomocnika(oferty wspólne). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne i ważne dokumenty wymienione w punkcie jak niżej oraz deklaracje i oświadczenia złożone w formularzu oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Formularz oferty - ściśle wg załączonego wzoru.2/.Kosztorys ofertowy. 3/.Dowód wniesienia wadium.4/.Oświadczenie wykonawcy w związku z art.22 ustawy odpis z właściwego rejestru wykonawcy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.5/.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego.6/.Zaświadczenie z ZUS lub KRUS.7/.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego / zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4÷8 ustawy. 8/.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy.9/.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 10/.Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia11/.Wykaz wykonanych zamówień w robotach budowlanych 12/.Informacja z banku.13/.ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.14/.projekt umowy wraz z Kartą Gwarancyjną 15/.Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2006, godzina 12:15, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych,47-200 Kędzierzyn-Koźle ul.W.Planetorza 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.