eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Jasień

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-24

Jasień: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Jasień
Numer ogłoszenia: 527074 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224866 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasień, ul. XX-lecia 20, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 068 4578872, faks 068 4578873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Jasień.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, wraz z dostawą, sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I do III w szkołach podstawowych w Gminie Jasień finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wskazane nazwy zwyczajowe nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy PZP a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i określenie cech technicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie opisywanych wymagań. Wszystkie materiały, pomoce i produkty, będące przedmiotem zamówienia, powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: CZĘŚĆ I ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH Część I obejmuje zakup, wraz z dostawą, materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matem., gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Rodzaj oraz ilości materiałów dydaktycznych i naukowych objętych Częścią I, wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca udzieli na objęte Częścią I materiały dydaktyczne i naukowe gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. CZĘŚĆ II ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO Część II obejmuje zakup, wraz z dostawą, następującego sprzętu multimedialnego: komputer (notebook) 4 szt., urządzenie wielofunkcyjne 4 szt., Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca udzieli na objęty Częścią II sprzęt multimedialny gwarancji jakości na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Zamawiający zakłada otrzymanie środków finansowych na Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I do III w szkołach podstawowych w Gminie Jasień finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dlatego w przypadku utraty planowanego dofinansowania przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, Wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia kwoty odpowiadającej kwocie utraconego dofinansowania, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI s.c. Jacek Łyżwiński, Renata Toepler- Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26533,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25004,02

  • Oferta z najniższą ceną: 23983,01 / Oferta z najwyższą ceną: 29362,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biur - Pol Zbigniew Sobień, ul. 1905 Roku 60, Radom, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11183,99

  • Oferta z najniższą ceną: 9686,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25837,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.