eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Przebudowa mostu JNI 01016057 w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów - Rdzuchów - Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-08



Ogłoszenie nr 526942-N-2017 z dnia 2017-06-08 r.

Powiat Przysuski: Przebudowa mostu JNI 01016057 w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów - Rdzuchów - Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski, krajowy numer identyfikacyjny 67022319000000, ul. Aleja Jana Pawła II  10 , 26400   Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 752 553, e-mail zp@powiatprzysuski.eu, faks 486 753 672.
Adres strony internetowej (URL): www.przysucha.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.przysucha.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.przysucha.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiat Przysuski, siedziba Władz Powiatu Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 32 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu JNI 01016057 w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów - Rdzuchów - Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów.
Numer referencyjny: ZP-I.272.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa mostu JNI 01016057 w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów - Rdzuchów - Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów. Kod CPV: 45221111-3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia 45262210-6 Fundamentowanie 45233320-8 Fundamentowanie dróg 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych 45233253-7 Roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45221000-2 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej, 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 Roboty drogowe 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych Przedmiotem przedsięwzięcia jest "Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 3312W Potworów - Rdzuchów - Kol. Bąków w km 4+371,05 (4+892) przez rów melioracyjny w miejscowości Rdzów" Skala przedsięwzięcia: Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: ?zabezpieczenie i oznakowanie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji na czas prowadzenia robót rozbiórkowych oraz towarzyszących, wykonanie przez Wykonawcę robót, technologicznej tymczasowej drewnianej kładki dla pieszych o rzędnej spodu konstrukcji na rzędnej spodu istniejącego mostu 159,13 m n.p.m. Szczegóły wykonania tymczasowej kładki dla pieszych według rysunku 1.K. ?rozebranie istniejącego wyposażenia mostu, ?rozebranie nawierzchni na moście i na dojazdach do mostu, ?rozebranie izolacji płyty pomostu, ?rozebranie płyty pomostu, ?rozebranie podpór mostowych, ?wytyczenie w terenie głównych osi: niwelety i projektowanych podpór, Roboty związane z przebudową mostu i dojazdów: ?wykonanie pali fundamentowych posadowienia przyczółków mostu, ?wykonanie drewnianych skrzyń szczelnych, ?wykonanie ław fundamentowych, ?wykonanie ścian korpusów przyczółków wraz ze skrzydełkami, ?ułożenie przekładek z papy termozgrzewalnej dla oparcia płyty pomostu na przyczółkach, ?montaż belek prefabrykowanych, ?zbrojenie, deskowanie i betonowanie nadbetonu płyty pomostu, ?wykonanie izolacji płyty pomostu z papy zgrzewalnej, ?montaż drenaży podłużnych oraz poprzecznych z geowłókniny na płycie pomostu, ?deskowanie i zbrojenie kap chodnikowych oraz osadzenie kotwi do zamocowania słupków barier ochronnych, ?betonowanie kap chodnikowych, ?wykonanie nawierzchni kap chodnikowych gr. 4 mm z żywic epoksydowych modyfikowanych bitumami, ?budowę obustronnych płyt przejściowych za przyczółkami mostu, ?wykonanie podbudowy na dojazdach do mostu oraz nawierzchni bitumicznej na moście (KR 4) i na dojazdach do mostu (KR 2), ?wykonanie uszczelnienia styku warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej z betonem z dyspersyjnego kitu asfaltowo - kauczukowego, np. Laterbit Bg 2x4 cm, ?montaż barier ochronnych mostowych, ?montaż barier drogowych na dojazdach do mostu, ?czyszczenie strumieniowo ścierne zabezpieczanych powierzchni betonowych, ?zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych, ?wykonanie dylatacji bitumicznych, ?wykonanie umocnienia stożków nasypowych, ?wykonanie umocnienia koryta rzeki w niezbędnym zakresie, ?wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, ?przekazanie obiektów do eksploatacji. Planowana przebudowa ma na celu przywrócenie właściwości użytkowych obiektu i zapewnienie jego dalszej bezpiecznej eksploatacji. Cel ten planuje się osiągnąć poprzez przebudowę istniejącego obiektu mostowego, a także dostosowanie do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 30 maja 2000 r. "W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie" Projektowane parametry mostu po przebudowie. Szerokość jezdni na moście Bj =2x3,00=6,00m Szerokość poboczy bitumicznych Bp =2x1,00=2,00m Szerokość mostu w świetle balustrad Bśw = 8,00 m Szerokość całkowita mostu Bśw = 8,00 m Długość płyty ustroju niosącego Lp = 9,89 m Długość całkowita obiektu Lc = 14,70 m Konstrukcja nośna Jednoprzęsłowa Światło mostuLśw = 6,88 m Rzędna dna pod mostem H = 156,60 m Zaprojektowano most o nośności klasy "B" wg PN-85/S-10030. Roboty związane z przebudową będą wykonywane będą przy całkowitym wyłączeniu obiektu z ruchu kołowego i pieszego na czas robót, ruch pieszy odbywać się będzie po technologicznej tymczasowej kładce dla pieszych wybudowanej na czas robót przez Wykonawcę. Płyta pomostu Zaprojektowano wykonanie żelbetowej płyty pomostu o gr. 48 cm dostosowanej do obowiązujących wymagań. Płytę pomostu stanowi przekrój zespolony z żelbetowej płyty 24 cm i belek kablobetonowych typu DS.-9. Płytę zaprojektowano z betonu C25/30 zbrojonego prętami AIIIN. Boki oraz spód płyty pomostu należy zabezpieczyć powłoką o bez zdolności pokrywania zarysowań (powłoka sztywna). Projektuje się nadanie płycie pomostu wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. Zaprojektowano spadek poprzeczny na jezdni obiektu: daszkowy - 2 % Poza mostem odprowadzenie wody opadowej powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Dla zapewnienia bezpieczeństwa ruchu nad mostem projektuje się: - drogowe bariery SP-06/2, - bariery ochronne BSP-160/1 (barieroporęcze). Odwodnienie mostu Nie wprowadza się zmian w spływie wód opadowych. Wody opadowe i roztopowe z powierzchni mostu, będą spływać do rzeki powierzchniowo. Projektuje się odwodnienie izolacji płyty pomostu za pomocą drenaży odwadniających z geowłókniny. Rozmieszczenie drenaży z geowłókniny (poprzecznych) w kapach chodnikowych wynosi 1.00m. Izolacja oraz nawierzchnia na moście: Zaprojektowano izolację z papy termozgrzewalnej gr. 10 mm oraz nawierzchnię bitumiczną: Nawierzchnie bitumiczne dla ruchu KR 4 na moście: a/ warstwa ścieralna z AC8S - gr. 4cm, b/ warstwa wiążąca z AC16W - gr. 5cm, Nawierzchnia na dojazdach ( w zakresie opracowania) ?nawierzchnia bitumiczna dla ruchu KR 2 na dojazdach: a/ warstwa ścieralna z AC8S - gr. 5cm, b/ warstwa wiążąca z AC16W - gr. 7cm, Schemat statyczny, Schemat statyczny konstrukcji płyty pomostu po przebudowie pozostaje bez zmian jako belka wolnopodparta. Przyczółki Przyczółki zaprojektowano jako żelbetowe z betonu B30 (C25/30) zbrojonego stalą AIIIN, posadowione na rzędzie pali. Przyczółki należy posadowić na korku z chudego betonu B10 (C8/10) o grubości 10 cm. Zabezpieczenie przed napływem wody gruntowej na etapie wykonywania przyczółków stanowi drewniana skrzynia szczelna. Kapy chodnikowe - pobocza Zaprojektowano żelbetowe kapy chodnikowe powiązane z płytą pomostu za pomocą kotwi barier ochronnych. Na kapach zaprojektowano nawierzchnię epoksydową o gr. 4 mm. Na styku jezdni z kapami chodnikowymi należy wykonać uszczelnienie masą zalewową np. Laterbit Bg 2 x 4 cm UWAGA! Kolor nawierzchni żywicznej chodników na moście, oraz kolor powłok zabezpieczających beton - Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Inwestorem. Barieroporęcze i bariery Na obiekcie zostaną zamontowane stalowe mostowe bariery ochronne BSP-160/1 - poziom powstrzymania: N1 W1 zgodnie z EN1317. Bariery na dojazdach do obiektu zaprojektowano jako SP-06/2 zgodnie z EN1317. Barieroporęcze i bariery posiadają certyfikat i spełniają wszystkie wymogi odnośnie ich zastosowania. Stożki nasypu Umocnienie stożków nasypu wykonać z dybli betonowych gr. 12 cm ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm, uwzględniając korektę stożków. Umocnienia zakończyć ogranicznikami z obrzeży betonowych 30x8 cm. Umocnienie stożków oparte będzie na żelbetowych ławach 30x70 cm posadowionych na wbijanych w grunt na głębokość 1,50 m palach drewnianych o średnicy 12-15 cm i długości 1,90 m. Dylatacja: Strefy dylatacyjne na połączeniu płyty pomostu z płytami przejściowymi, zabezpieczone zostaną dylatacją bitumiczną o wymiarach 30 x 4 cm ( w warstwie ścieralnej na szerokości jezdni). Strefy dylatacyjne na połączeniu belek podporęczowych płyty pomostu i skrzydeł zabezpieczone zostaną: - masą zalewowa np. Laterbit Bg Dodatkowo przewiduje się wykonanie dylatacji masą zalewową (np. Laterbit Bg) w warstwie ścieralnej na końcach płyt przejściowych. Umocnienia skarp i dna rzeki Powierzchnie projektowanych skarp w obrębie rzeki należy umocnić płytami ECO ułożonymi na geowłókninie 180g/m2, zamknięcie umocnienia palisadą drewnianą o 8cm dł. 110cm, Umocnienie koryta rzeki narzutem kamiennym gr. 20 cm zabezpieczonym na wlocie i wylocie oraz na brzegach palisadą z kołków drewnianych Projektowane dojazdy Projektowany przekrój drogi powiatowej nr 3312W w obrębie obiektu: szerokość jezdni 6,0 m szerokość pasa ruchu 3,0m szerokość pobocza bitumicznego 2x1,0 = 2,0 m pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe 2%, pochylenie skarp - 1:1,5 prędkość projektowa 40 km/h nośność nawierzchni 100 kN/oś kategoria ruchu KR2 klasa drogi (bez zmian) Z - zbiorcza Zakres robót zawarty w projekcie został rozszerzony poprzez wydłużenie dojazdu do mostu w kilometrażu od km 4+410 do km 5+325, co zostało opisane za pomocą przedmiaru robót - część III , będący częścią składową dokumentacji projektowej - Zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 5 do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: do 15 listopada 2017r. przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

II.5) Główny kod CPV: 45221111-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45100000-8
45111000-8
45262210-6
45233320-8
45233000-9
45232451-8
45233280-5
45233253-7
45221000-2
45223500-1
45111200-0
45111240-2
45233120-6
45233140-2
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług/robót budowlanych, które stanowić będą nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zakres w/w prac może dotyczyć robót wymienionych w opisie przedmiotu. W/w roboty zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie przeprowadzonej procedury o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia "z wolnej ręki"
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-11-15

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga: a) aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę - dotyczy to następujących rodzajów robót (czynności): Branża mostowa - ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie - rozebranie izolacji płyty pomostu, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie podbudowy z kruszywa z wywozem gruzu samochodami samowyładowczymi przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu, transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i rozładunkiem ręcznym, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku, rozkop za przyczółkami pod płyty przejściowe i stożków na długości skrzydeł, ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych, zagęszczanie mechaniczne - zasypanie rozkopu za przyczółkami, zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego, podbudowy betonowe pielęgnowane piaskiem i wodą, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych- warstwa wiążąca dla KR4 - gr. 7 cm - droga dojazdowa do mostu, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna) dla KR4 - warstwa ścieralna na moście, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych mechanicznie - rozebranie nawierzchni przez frezowanie, umocnienie dna narzutem kamiennym na geowłókninie, umocnienie skarp rowu płytami ułożonymi na geowłókninie oraz na podsypce piaskowej, oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane ręcznie, bariery ochronne stalowe jednostronne, bariery na dojazdach, obrzeża betonowe na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, wykonanie palisady z kołków lub słupków, pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głęb. 3 m balami drewnianymi w gruntach nawodnionych wraz z rozbiórką, wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem - grunty mokre zalegające poniżej poziomu wody gruntowej - wkop pod przyczółki, wbijanie pali żelbetowych z terenu lub rusztowań na głębokość do 8 m w grunt, betonowanie stóp i płyt fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym, zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi, deskowanie tradycyjne belek podciągów i wieńców, betonowanie płyt fundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym, betonowanie płyt stropowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym przyczółków betonem B30, montaż prefabrykowanych dźwigarów żelbetowych , wykonanie i rozebranie tymczasowej kładki dla pieszych, wykonanie i rozebranie chodnika z płyt 50x50x7 dojście tymczasowej kładki wraz z wykonaniem nasypu, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne - wykonane na zimno - pionowe roztworu asfaltowego, ułożenie mostowych elementów dylatacji z taśmy dylatacyjnej PCW, wykonanie zamknięcia powierzchni betonowej powłoką epoksydową, ułożenie drenów odwodnienia izolacji, ułożenie mostowych elementów dylatacji stalowej z wkładką neoprenową jezdni, montaż barier sprężystych jednostronnych, czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych nie malowanych, wykonanie impregnacji hydrofobowej powierzchni betonowych, warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane mechanicznie- podsypka pod umocnienie stożków, umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi. Branża drogowa I - Zdjęcie mechaniczne warstwy ziemi urodzajnej z odwozem gruntu poza teren budowy, rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm na odcinku od km 4+364,49 do km 4+387,50, rozbiórka podbudowy z kruszywa na odcinku od km 4+364,49 do km 4+387,50, wykonanie koryta pod konstrukcję poszerzenia drogi z wywozem gruntu poza teren budowy, wykonanie nasypu, regulacja korony z gruntu uzyskanego z wykopu, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni od km4+344,95 do km 4+364,49 oraz od km 4+387,50 do km 4+410,00, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych na odcinkach jw., skropienie warstw na odcinkach jw., wykonanie warstwy podbudowy odcinków drogi j.w., wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego (zjazdy), warstwa ścieralne na odcinku od km 4+344,95 do km 4+364,49 oraz od km 4+387,50 do km 4+410,00, wykonanie warstwy wiążącej (KR2) na poszerzeniu jezdni od km 4+344,95 do km 4+364,49 oraz od km 4+387,50 do km 4+410,00,- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-bitumicznej, frezowanie korekcyjne, pobocza z mieszanki kruszywa łamanego, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi, ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych, bezprzekładkowych. Branża drogowa II - Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej i podbudowy z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km, roboty remontowe - planimetryczne frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, rozebranie przepustów rurowych z wywozem materiału i utylizacją, wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie bez ręcznego wyrównania powierzchni odkładu, ułożenie rur spiralnie karbowanych, wykonanie przepustów rurowych, odbudowa konstrukcji nawierzchni drogi nad przepustami do przebudowy, wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi, podbudowa z tłucznia kamiennego, ułożenie geosiatki na styku poszerzenia, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją mineralno-asfaltową na zimno podbudowy z kruszywa, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych, mechaniczne oprofilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy nawierzchni, pobocza z kruszywa łamanego, ustawienie znaków pionowych Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby.1 1 zob. opinia Urzędu Zamówień Publicznych dotyczącą art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w której wskazano, iż "czynności wykonywane przez kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są amodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują". b) zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Naruszenie przez Wykonawcę lub Podwykonawców w/w zapisów uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy po upływie dodatkowego terminu wyznaczonego na usunięcie tych naruszeń. Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa powyżej

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty (wynikającej z zawartej umowy) podobnej do przedmiotu zamówienia. tj. roboty polegającej na budowie, przebudowie rozbudowie bądź remoncie mostu, przepustu, wiaduktu lub estakady o wartości jednostkowej (wynikającej z zawartej umowy) minimum 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy 00/100 zł brutto). Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 do formularza oferty
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich, rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; - załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Poza dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ), b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, c) Dowód wpłaty wadium, d) Wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 4 (Kosztorysy Nr 4.1, Nr 4.2, Nr 4.3) do formularza oferty. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. f) Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego czy wybór Jego oferty prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług składając wypełniony - załącznik nr3 do formularza oferty (oświadczenie należy złożyć w oryginale) g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np.. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP załącznik nr2 do SIWZ składa każdy z podmiotów składający wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - 20 000,00 zł (słownie: Dwadzieścia tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A., Oddział w Przysusze, ul. Krakowska 33, Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto za realizację zamówienia60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust1 pkt1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzań, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w formie pisemnej, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania zmian lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacja zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia) , i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i/lub niewypałów, j) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, k) Wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i/lub terenowych, l) Wystąpienia przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych , nie zawinionych przez Wykonawcę, m) Wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych kontraktem W/w zmiany do umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: a) - ad. Pkt1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) - ad. Pkt2) - zmiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększenia bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększenia ceny, c) - ad. Pkt2) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy określonego w niniejszej umowie, d) - ad. Pkt3): - lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania - lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia, - lit. c), d), e), f), g), h), i), j), k), l), m) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej wyżej termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. Pozostałe zmiany: a) Zmiany dotyczące zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, b) Zmiany dotyczące rezygnacji z podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę przy pomocy podwykonawców, c) Zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, przy czym zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca na potencjale którego opierał się Wykonawca składając ofertę będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które były wymagane przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. d) Zmiany osób wymienionych w §5 umowy (inspektor nadzoru, kierownik budowy) w przypadku zaistnienia takiej konieczności (choroba, śmierć, inne zdarzenia losowe) Warunki dokonania zmian: A. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, B. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni zaistnienie powyższych okoliczności, C. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-26, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 6) niniejszej SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dla których przewidziano wyłącznie formę pisemną. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SIWZ. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Powiat Przysuski, Siedziba Władz Powiatu Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 32 (Sekretariat). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: hwrzesien@powiatprzysuski.eu - dokumenty powinny być zeskanowane po ich podpisaniu przez uprawnioną osobę, a faksem na nr (48) 675 36 72. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w rozdz. 7) 7 niniejszej SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Halina Wrzesień - e-mail: hwrzesien@powiatprzysuski.eu ; faks (48) 675 36 72.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.