eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Budowa mostu w miejscowości Sitaniec w ciągu drogi gminnej nr 110434L przez rzekę Czarny Potok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Zamość: Budowa mostu w miejscowości Sitaniec w ciągu drogi gminnej nr 110434L przez rzekę Czarny Potok
Numer ogłoszenia: 5268 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamosc.pl/gmina
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mostu w miejscowości Sitaniec w ciągu drogi gminnej nr 110434L przez rzekę Czarny Potok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi budowa mostu w ciągu drogi Sitaniec - Wolica przez rzekę Czarny Potok w km rz. 2+400 w skład którego wchodzą: roboty przygotowawcze rozebranie umocnienie skarp z płyt Jomb gr.12 cm rozebranie umocnienie skarp z płyt żelbetowych gr. 1cm transport gruzu z terenu rozbiórki na odległość 3 km przebudowa kablowych linii telefonicznych i ogrodzenia zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych z PCV o śr. 140 mm w gotowych wykopach o połączeniach wciskowych roboty ziemne roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj łyżki 0,40 m3 w gr kat III-IV z transport urobku na odległość 5 km sam samowyładowczy odwodnienie wykopu fundamentu pod projektowany mostu wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat I-IV uzyskanego z ukopu odwodnienie korpusu drogowego ułożenie geowłókniny pod ławą fundamentową mostu ułożenie geosiatki 35x35 mm pod ławą fundamentową mostu przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe z pospółki wykonanie mostu stalowego z blachy falistej o przekroju łukowo-kołowym typ MP- 150/UL 14/g. 6Mm ( B-5, 50m; L-22, 50m) izolacje z foli polietylenowej konstrukcji stalowej mostu ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych przy wys zasypania do 4 m wraz z dostarczeniem grysów jednofrakcyjnych 4/8; zagęszczanie ręczne, ułożenie geowłókniny separacyjnej wokół drenażu ułożenie geowłókniny 500g/m2- parasol przeciwwodny wykonanie zasypki konstrukcji z piasku średnioziarnistego z ręcznym formowaniem i zagęszczaniem nasypu wykonanie zasypki dna konstrukcji z pospółki gr warstwy 23 cm z ręcznym formowaniem i zagęszczaniem nasypu repery stalowe osadzone na budowli lub w skale podbudowy warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.30 cm roboty wykończeniowe - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm. brukowanie skarp dyblami granitowymi ułożenie geowłókniny pod umocnienie skarp wykonanie betonowego murka oporowego z kamienia łamanego i pospółki umocnienie dna rowu narzutem kamiennym gr 10-20 cm zabezpieczenie podstawy umocnienia palikami oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6,7 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami), w uzasadnionych przypadkach potwierdzanych przez inspektora nadzoru branży, której zamówienie dotyczy lub gdy zamawiający będzie dysponował funduszami, na zwiększenie zakresu zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B) Wykonawcy muszą dysponować lub mieć dostęp do następującego sprzętu: koparka dźwig samochód samowyładowczy zagęszczarka wibracyjna dostęp do pomp głębinowych walec statyczny samojezdny równiarka wykonawca, zabezpiecza obsługę geodezyjną, łącznie z inwentaryzacją powykonawczą / koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie/ C) Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. D) Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 6 siwz, według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał Nr 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał Nr 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku braku zaświadczeń - oświadczenie Wykonawcy (Zał Nr 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. (Zał Nr 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (Zał Nr 7) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności cywilnej (Zał nr 8) Wykaz kluczowego personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia wykonawcy muszą dysponować co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg i mostów należą do właściwych izb samorządu zawodowego oraz mają doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami budowlanymi ( Zał Nr 9) parafowany projekt umowy z Wykonawcą ( Zał Nr 10) B) Wymagane dokumenty w niniejszej siwz powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. C) Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienie art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio. Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art.36 ust. 4 Pzp). 1)Cenę należy obliczyć na podstawie przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 2 do siwz, oraz warunków wynikających z lokalizacji budowy. 2)Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług). 3)Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie Opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów, oraz sposobu oceny ofert. 1)Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych omyłek pisarskich oraz omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 2)W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: l.p. Opis kryteriów oceny Znaczenie 1. Cena 100% Cn Ilość punktów przyznaje się wg.: C= x100 Cx gdzie: Cn - cena najniższa, Cx - cena rozpatrywanej oferty, 3)Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4)Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o : a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę ( firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. 5)Wybranemu wykonawcy zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy. 6)Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jednym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany w czasie nie krótszym niż 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze do podpisania umowy oraz wniesienia przed terminem podpisaniem umowy ZNWU. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy: w wysokości: 10 % Ceny całkowitej podanej w ofercie /brutto/. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 6/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany w czasie nie krótszym niż 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze do podpisania umowy oraz wniesienia przed terminem podpisania umowy ZNWU.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.zamosc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92 Zamość, pokój 29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92, pokój nr 4. Otwarcie ofert 29/01/2008r, o godzinie 10:15 w pokoju nr 16, w U.G. Zamość.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.