eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRZEBUDOWA WAŁÓW RZEKI WISŁY w podziale na 2 części: Część 1: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 459+500 - 474+300 gmina Sobienie Jeziory" - etap III, Część 2: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 472+600 - 489+666 gmina Sobienie Jeziory, gmina Karczew, Miasto Karczew, Miasto Otwock" - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-03-25



Ogłoszenie nr 526830-N-2020 z dnia 2020-03-25 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie: PRZEBUDOWA WAŁÓW RZEKI WISŁY w podziale na 2 części: Część 1: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 459+500 - 474+300 gmina Sobienie Jeziory" - etap III, Część 2: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 472+600 - 489+666 gmina Sobienie Jeziory, gmina Karczew, Miasto Karczew, Miasto Otwock" - etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ul. Zarzecze   13 B , 03-194  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)5870360, +48(22)5870360, e-mail przetargi_warszawa@wody.gov.pl, przetargi_warszawa@wody.gov.pl, faks +48(22)5870361.
Adres strony internetowej (URL): https://warszawa.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://warszawa.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://warszawa.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej (papierowej)
Adres:
Zarząd Zlewni w Warszawie, ul. Elektronowa 2, 03-219 Warszawa (budynek A, klatka II)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WAŁÓW RZEKI WISŁY w podziale na 2 części: Część 1: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 459+500 - 474+300 gmina Sobienie Jeziory" - etap III, Część 2: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 472+600 - 489+666 gmina Sobienie Jeziory, gmina Karczew, Miasto Karczew, Miasto Otwock" - etap I
Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.23.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wałów rzeki Wisły na terenie Zarządu Zlewni w Warszawie, woj. mazowieckie. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 459+500 - 474+300 gmina Sobienie Jeziory" - etap III, Część 2: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 472+600 - 489+666 gmina Sobienie Jeziory, gmina Karczew, Miasto Karczew, Miasto Otwock" - etap I. Informacje o przedmiocie zamówienia, zakresie i warunkach wykonania zamówienia, w tym informacje, o których mowa w art. 67 ust. 1a ustawy Pzp, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ) wraz z załącznikami oraz dokumentacje projektowe.

II.5) Główny kod CPV: 45240000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45246200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, co roboty objęte zamówieniem podstawowym, w zakresie, obejmującym m.in.: Dla części 1: 1) roboty przygotowawcze, w skład których wchodzą m.in.: roboty pomiarowe, wykoszenie porostów z korony i skarpy wału (zależnie od potrzeb), zdjęcie humusu, przygotowanie platformy na kronie wału do wykonania przesłony przeciwfiltracyjnej; 2) wycinkę drzew i krzewów zgodnie z inwentaryzacją roślinności drzewiastej oraz decyzjami; 3) wykonanie w osi wału przesłony filtracyjnej metodą wgłębnego ciągłego mieszania oraz metodą iniekcji strumieniowej (jet grouting) przy przepustach wałowych i w miejscach kolizji z siecią podziemną; 4) roboty ziemne na korpusie i koronie wału (niwelacja korony z odtworzeniem rzędnych, zagęszczenie gruntu w nasypie); 5) zabezpieczenie siatką stalową skarp wału (odpowietrznej i odwodnej) przed zwierzętami ryjącymi; 6) wyrównanie, zagęszczenie przejazdów wałowych oraz remont ich nawierzchni; 7) rozbiórkę i odtworzenie schodów skarpowych; 8) plantowanie skarp i korony wału; 9) humusowanie i zabezpieczenie skarp i korony biowłókniną; 10) montaż słupków hektometrowych, tablic kilometrażowych, szlabanów wjazdowych; 11) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca powinien we własnym zakresie zapewnić nadzór przyrodniczy nad wykonywanymi pracami, trwający przez cały okres wykonywanych robót. Dla części 2: 1) roboty przygotowawcze, w skład których wchodzą m.in.: roboty pomiarowe, wykoszenie porostów z korony i skarpy wału (zależnie od potrzeb), zdjęcie humusu, przygotowanie platformy na kronie wału do wykonania przesłony przeciwfiltracyjnej; 2) wycinkę drzew i krzewów zgodnie z inwentaryzacją roślinności drzewiastej oraz decyzjami; 3) remont korpusu wału: o rozbiórkę korpusu wału do gł. 1,5 m i następnie jego odtworzenie z zagęszczeniem i profilowaniem skarp i korony wału (układanie korpusu warstwami 20 cm i zagęszczanie do Is>=0,97); o doszczelnienie korpusu poprzez wykonanie w osi wału przesłony przeciwfiltracyjnej z zawiesiny samotwardniejącej wykonanej metodą wgłębnego ciągłego mieszania o grubości min. 40 cm i głębokości 9,0 m liczonej od poziomu 1,2 m.p.p.t. gdzie jako poziom terenu przyjęto rzędną korony krawędzi wału od strony odwodnej, oraz ułożenie geomembrany o gr. 2 mm zgodnie z technologią skazaną w projekcie wykonawczym; o wykonanie zabezpieczenia korpusu wału (skarpy odpowietrznej i odwodnej) przed zwierzętami - montaż siatki stalowej o gr. 2,7 mm; o roboty ziemne na korpusie i koronie wału (niwelacja korony z odtworzeniem rzędnych, zagęszczenie gruntu w nasypie); o umocnienie skarp i korony - humusowanie wraz z obsiewem mieszanką traw; 4) remont przejazdów wałowych, zjazdów i wjazdów; 5) remont schodów skarpowych; 6) montaż słupków kilometrażowych, rogatek oraz słupków ograniczających możliwość wjazdu na stopę wału; 7) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca powinien we własnym zakresie zapewnić nadzór przyrodniczy nad wykonywanymi pracami, trwający przez cały okres wykonywanych robót. . Informacje o przedmiocie zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami oraz dokumentacje projektowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące doświadczenia w wykonywaniu robót budowlanych (warunek I) i dysponowania przez wykonawcę osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (warunek II). Warunek I (dotyczy obu części): Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ramach jednej umowy - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu ziemnych obiektów liniowych o długości minimalnej 0,8 km typu: o zapora boczna zbiornika wodnego lub o wał przeciwpowodziowy - z przesłoną przeciwfiltracyjną o głębokości min. 5 m i długości min. 0,8 km, wykonaną (samodzielnie przez wykonawcę lub z udziałem podwykonawcy) metodą ciągłego wgłębnego mieszania gruntu. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, warunek udziału będzie spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej, spełniającej powyższy warunek. Na potwierdzenie spełniania "warunku I" wykonawca powinien złożyć (na wezwanie zamawiającego) wykaz robót oraz dowody, określające czy roboty budowlane zawarte w wykazie robót zostały wykonane należycie. W/w dokumenty (wykaz robót i/lub dowody) powinny zawierać dane, pozwalające potwierdzić spełnianie w całości "warunku I". Warunek II (dotyczy obu części): Wykonawca musi dysponować min. jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi i spełniającą łącznie poniższe wymagania: a) musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 tj.), obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla zamówienia obejmującego swym zakresem budowę, przebudowę, rozbudowę, remont ziemnych obiektów liniowych typu: zapora boczna zbiornika wodnego, wał przeciwpowodziowy, w ramach których została wbudowana przesłona przeciwfiltracyjna o głębokości min. 5 m i długości min. 0,8 km. Na potwierdzenie spełniania "warunku II" Wykonawca powinien złożyć (na wezwanie zamawiającego) wykaz osób, w którym zostanie wskazana osoba, spełniająca powyższe wymagania wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych (uprawnieniach), doświadczeniu i podstawie do dysponowania tą osobą. W wykazie osób powinny znajdować się informacje pozwalające ustalić, czy Wykonawca spełnia "warunek II". Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania "warunku I" oraz "warunku II" polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje, dotyczące warunków udziału w postępowaniu, zawiera SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioneh nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty - jakie ma złożyć wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, lub mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - określają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r, poz. 1126 z późn. zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokumenty wymienione powyżej (lit. a, b, c, d) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione powyżej (lit. a, b, c, d). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa w odniesieniu do nich, dokumenty wymienione powyżej (lit. a, b, c, d).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany będzie złożyć: a) Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, potwierdzający spełnianie "warunku I", określonego w pkt III.1.3) niniejszego ogłoszenia i w pkt 4.1.1 SIWZ. W wykazie robót należy podać rodzaj robót budowlanych, daty i miejsca wykonania robót oraz podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do wykazu robót należy dołączyć dowody określające, czy roboty wymienione w wyżej wymienionym wykazie robót zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Wykaz osób - informacje o osobie przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi, potwierdzające spełnianie "warunku II", określonego w pkt III.1.3) niniejszego ogłoszenia i w pkt 4.1.1 SIWZ. Wykaz, oprócz imienia i nazwiska osoby skierowanej do realizacji zamówienia, musi zawierać co najmniej informacje o: - kwalifikacjach zawodowych (uprawnieniach) wskazanej osoby, - doświadczeniu wskazanej osoby, - podstawie do dysponowania wskazaną osobą. Szczegółowe informacje, dotyczące składania dokumentów, zawiera SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty zawierający m.in.: cenę za wykonanie zamówienia, deklarowany okres gwarancji, termin realizacji zamówienia, termin związania ofertą, oświadczenie o udzielaniu rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia, oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem przewidywanych prac, warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach tych podmiotów; 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dostępnego zamawiającemu dokumentu rejestrowego; 4. Pełnomocnictwo, określające sposób współdziałania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy); 5. Kosztorys ofertowy; 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia; kopię przelewu (zalecenie) - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu; 7. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (jeśli dotyczy), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium ustala się w wysokości: a) dla części 1: 130 000 PLN b) dla części 2: 120 000 PLN Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (patrz - pkt IV.6.2 niniejszego ogłoszenia) w wysokości określonej dla części, na którą Wykonawca składa ofertę.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres udzielenia gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia dotyczące zmian zawarto we wzorze umowy, będącym załącznikiem do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 459+500 - 474+300 gmina Sobienie Jeziory" - etap III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie etapu III robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 459+500 - 474+300 gmina Sobienie Jeziory", obejmujących odcinek wału przeciwpowodziowego w km od 19+600 do km 21+400, tj. odcinek wału o dł. 1800 m. Zakres tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w skład których wchodzą m.in.: roboty pomiarowe, wykoszenie porostów z korony i skarpy wału (zależnie od potrzeb), zdjęcie humusu, przygotowanie platformy na kronie wału do wykonania przesłony przeciwfiltracyjnej; 2) wycinkę drzew i krzewów zgodnie z inwentaryzacją roślinności drzewiastej oraz decyzjami; 3) wykonanie w osi wału przesłony filtracyjnej metodą wgłębnego ciągłego mieszania oraz metodą iniekcji strumieniowej (jet grouting) przy przepustach wałowych i w miejscach kolizji z siecią podziemną; 4) roboty ziemne na korpusie i koronie wału (niwelacja korony z odtworzeniem rzędnych, zagęszczenie gruntu w nasypie); 5) zabezpieczenie siatką stalową skarp wału (odpowietrznej i odwodnej) przed zwierzętami ryjącymi; 6) wyrównanie, zagęszczenie przejazdów wałowych oraz remont ich nawierzchni; 7) rozbiórkę i odtworzenie schodów skarpowych; 8) plantowanie skarp i korony wału; 9) humusowanie i zabezpieczenie skarp i korony biowłókniną; 10) montaż słupków hektometrowych, tablic kilometrażowych, szlabanów wjazdowych; 11) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca powinien we własnym zakresie zapewnić nadzór przyrodniczy nad wykonywanymi pracami, trwający przez cały okres wykonywanych robót. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami, projektem wykonawczym opracowanym dla zadania pn.: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rz. Wisły w km 459+500 474+300 gmina Sobienie Jeziory" przez Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa BIPROMEL Sp. z o.o. w 2018 r. - w części dotyczącej odcinka wału 19+600 do km 21+400 (tj. odcinka wału o dł. 1800 m), przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45240000-1, 45246200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres udzielenia gwarancji0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 472+600 - 489+666 gmina Sobienie Jeziory, gmina Karczew, Miasto Karczew, Miasto Otwock" - etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 472+600 - 489+666 gmina Sobienie Jeziory, gmina Karczew, Miasto Karczew, Miasto Otwock" obejmujących odcinek wału przeciwpowodziowego w km od 1+687 do km 2+900, tj. odcinek wału o długości 1213 m. Zakres tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w skład których wchodzą m.in.: roboty pomiarowe, wykoszenie porostów z korony i skarpy wału (zależnie od potrzeb), zdjęcie humusu, przygotowanie platformy na kronie wału do wykonania przesłony przeciwfiltracyjnej; 2) wycinkę drzew i krzewów zgodnie z inwentaryzacją roślinności drzewiastej oraz decyzjami; 3) remont korpusu wału: o rozbiórkę korpusu wału do gł. 1,5 m i następnie jego odtworzenie z zagęszczeniem i profilowaniem skarp i korony wału (układanie korpusu warstwami 20 cm i zagęszczanie do Is>=0,97); o doszczelnienie korpusu poprzez wykonanie w osi wału przesłony przeciwfiltracyjnej z zawiesiny samotwardniejącej wykonanej metodą wgłębnego ciągłego mieszania o grubości min. 40 cm i głębokości 9,0 m liczonej od poziomu 1,2 m.p.p.t. gdzie jako poziom terenu przyjęto rzędną korony krawędzi wału od strony odwodnej, oraz ułożenie geomembrany o gr. 2 mm zgodnie z technologią skazaną w projekcie wykonawczym; o wykonanie zabezpieczenia korpusu wału (skarpy odpowietrznej i odwodnej) przed zwierzętami - montaż siatki stalowej o gr. 2,7 mm; o roboty ziemne na korpusie i koronie wału (niwelacja korony z odtworzeniem rzędnych, zagęszczenie gruntu w nasypie); o umocnienie skarp i korony - humusowanie wraz z obsiewem mieszanką traw; 4) remont przejazdów wałowych, zjazdów i wjazdów; 5) remont schodów skarpowych; 6) montaż słupków kilometrażowych, rogatek oraz słupków ograniczających możliwość wjazdu na stopę wału; 7) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca powinien we własnym zakresie zapewnić nadzór przyrodniczy nad wykonywanymi pracami, trwający przez cały okres wykonywanych robót. Zamówienie należy wykonać zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami, projektem wykonawczym opracowanym w roku 2019 dla zadania pn.: "Przebudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 472+600 - 489+666 gmina Sobienie Jeziory, gmina Karczew, Miasto Karczew, Miasto Otwock" przez firmę "ZENERIS Projekty Sp. z o.o." (poprzednia nazwa "Elektrownie Wodne ZENERIS" Sp. z o.o.) z siedzibą w Poznaniu - w części dotyczącej odcinka wału w km od 1+687 do km 2+900 (tj. odcinka wału o długości 1213 m), przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45240000-1, 45246200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres udzielenia gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.