eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu System ITS Poznań w przedłużonym okresie realizacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-15

Poznań: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu System ITS Poznań w przedłużonym okresie realizacji
Numer ogłoszenia: 52669 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. , Al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 618842010, faks 618666004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pozim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu System ITS Poznań w przedłużonym okresie realizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w przedłużonym okresie realizacji dla ITS Poznań związanej z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy na budowę Systemu ITS Poznań, której przedmiotem jest wykonanie Inteligentnego Systemu Transportowego w wyznaczonym obszarze Miasta Poznania o określonej przez Zamawiającego funkcjonalności i efektywności. 2. Wykonawcami Systemu ITS są występujący wspólnie: SIEMENS Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa (lider konsorcjum) i SIEMENS Aktiengesellschaft, Wittelsbacherplatz 2, D-80333 Monachium (partner konsorcjum) - realizacja odbywa się na podstawie umowy nr DZ/RB/3413/77/13 z dnia 27 maja 2013r. 3.Przedmiot zamówienia opisany wg Wspólnego słownika zamówień (CPV): - 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego - 71630000-3 - usługi kontroli i nadzoru technicznego - 79421100-2 - usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych - 71330000-0 - różne usługi inżynieryjne 4. Wielkość/zakres zamówienia: szczegółowo określona w SIWZ PIM/04/15/ZP15/XXVII wraz z załącznikami. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających stanowić będą usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (powtórzenie tego samego rodzaju zamówień).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.63.00.00-3, 79.42.11.00-2, 71.33.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 5 000,00 pln. 2. Szczegółowy dotyczące wnoszenia wadiów zawarte w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, należycie co najmniej jedno zadanie o złożoności i funkcjonalności porównywalnej lub tożsamej z przedmiotem zamówienia, wymaganym przez Zamawiającego - w ramach którego Wykonawca realizował/realizuje funkcje Inżyniera Kontraktu lub Wsparcia Zamawiającego w zarządzaniu projektem dla projektu o wartości nie mniejszej niż 20 000 000 zł brutto, z dziedziny technologii ITS (min. obszarowe sterowanie ruchem z priorytetem dla transportu zbiorowego) lub technologii informatycznej (min. wdrażanie nowego systemu informatycznego z integracją istniejących elementów oprogramowania). W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej, wartość usług należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podawany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które wykonywać będą funkcje: 1. Kierownik Zespołu IK - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) wykształcenie: wyższe techniczne lub ekonomiczne b) doświadczenie: - staż pracy: minimum 8 lat, - pełnienie funkcji kierownika zespołu nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednego projektu dotyczącego infrastruktury drogowej z technologią ITS (min. obszarowe sterowanie ruchem z priorytetem dla transportu zbiorowego) lub technologii informatycznej (min. wdrażanie nowego systemu informatycznego z integracją istniejących elementów oprogramowania), o wartości wdrożenia nie mniejszej niż 20 000 000 zł brutto - doświadczenie w kierowaniu przynajmniej jednym projektem typu *zaprojektuj i wybuduj* realizowanym w oparciu o uznaną metodykę zarządzania projektami. 2. Inspektor ds. Inżynierii Ruchu Drogowego i systemów ITS (Inteligentnych Systemów Transportowych) - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) wykształcenie wyższe techniczne c) doświadczenie: - 8 lat doświadczenia w projektowaniu lub wdrażaniu układów sterowania ruchem drogowym i systemów transportowych w miastach. Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań w zakresie sterowania ruchem z priorytetem dla komunikacji tramwajowej - pełnienie funkcji projektowania, wdrażania lub nadzorowania nad projektowaniem lub wdrażaniem dla przynajmniej jednego projektu związanego z technologią ITS, w którym zrealizowany został system sterowania ruchem z funkcją priorytetu dla pojazdów transportu publicznego, system obszarowego sterowania ruchem i system informacji dla podróżnych z wykorzystaniem tablic o zmiennej treści na terenie miasta o wartości wdrożenia nie mniejszej niż 10.000.000,00zł brutto; - znajomość oprogramowania do modelowania ruchu drogowego (pakiety typu PTV VISUM, VISSIM, CROSSIG, P2 lub równoważne). 3. Inspektor ds. automatyki przemysłowej - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) wykształcenie wyższe techniczne b) doświadczenie: - nie mniej niż 5 lat doświadczenia w wdrażaniu oprogramowania związanego z układami sterowania ruchem drogowym zarówno w zakresie programowym jak i sprzętowym; - praktyczna znajomość oprogramowania i sprzętu w zakresie urządzeń sterujących w ruchu ulicznym (sterowniki ruchu ulicznego), elementów detekcji (indukcyjnej, wideodetekcji, przyciski dla pieszych), znajomość metod detekcji dla pojazdów indywidualnych, pojazdów priorytetowych, pieszych i techniki sterowania systemami w transporcie szynowym (pojazdy tramwajowe) potwierdzona realizacją przynajmniej dwóch w pełni akomodacyjnych (zależnych od warunków ruchu) algorytmów sterowania sygnalizacją świetlną w sterownikach ruchu ulicznego z uwzględnieniem grup kołowych, tramwajowych i pieszych. - znajomość oprogramowania do modelowania i testowania algorytmów sterowania ruchem. 4. Ekspert ds. rozliczeń ekonomicznych - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne b) doświadczenie: - doświadczenie przy wycenie (kosztorysowaniu) i rozliczaniu robót budowalnych i dostaw i usług, w tym co najmniej samodzielne rozliczenie jednego kontraktu lub zadania dotyczącego systemów ITS. - doświadczenie przy weryfikacji pod względem merytorycznym protokołów odbioru i faktur, weryfikacji kwalifikowalności środków oraz przygotowania wniosków o płatność, rozliczania i raportowania projektów. 5. Inspektor ds. teleinformatyki - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) lub uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm), b) doświadczenie: nie mniej niż 8 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej 6. Inspektor ds. elektrycznych - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz uprawnienia SEP (bądź równoważne) na stanowisku eksploatacji i dozoru dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu minimum 15kV. b) doświadczenie: nie mniej niż 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej 7. Inspektor ds. ogólnobudowlanych - co najmniej 1 osoba posiadająca a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz uprawnienia SEP (bądź równoważne) na stanowisku eksploatacji i dozoru dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu minimum 15kV. b) doświadczenie: nie mniej niż 5 lat doświadczenia w adaptacji pomieszczeń użyteczności publicznej (projektowanie i wykonawstwo) 8. Inspektor ds. drogowych - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) b) doświadczenie: nie mniej niż 5 lat doświadczenia w branży drogowej (projektowanie i wykonawstwo). 9. Ekspert ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) wykształcenie wyższe techniczne b) doświadczenie: - w realizacji projektów w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz prowadzenia audytów bezpieczeństwa informacji potwierdzone uzyskaniem certyfikatu CISM lub CISA lub CISSP lub równoważnym - w pełnieniu funkcji osoby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo w co najmniej 2 projektach informatycznych; wartość co najmniej jednego projektu była większa niż 250.000,00 zł brutto. 10. Specjalista ds. monitoringu wizyjnego - co najmniej 1 osoba posiadająca: a) wykształcenie wyższe techniczne. b) doświadczenie w projektowaniu lub realizacji systemów monitoringu wizyjnego opartego o technologię IP, wykorzystującego co najmniej 20 kamer obrotowych lub stacjonarnych, z centrum oglądowym i komputerową archiwacją materiałów. Uwaga 1: staż zawodowy ustala się licząc lata kalendarzowe do roku 2015 włącznie. Uwaga 2: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz doświadczenie w więcej niż jednej specjalności. Uwaga 3: za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). Uwaga 4: dotycząca wskazanych kwot wynagrodzeń: w przypadku wynagrodzeń otrzymywanych w walucie obcej ich wartość podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000,00 pln (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej). II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na zasobach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w przedmiotowym wykazie oraz załączenia dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie (najważniejsze usługi zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zawartym w pkt 9.1.2. lit. b SIWZ), uznaje się wykonane/wykonywane zadania o złożoności i funkcjonalności porównywalnej lub tożsamej z przedmiotem zamówienia, wymaganym przez Zamawiającego - w ramach którego Wykonawca realizował/realizuje funkcje Inżyniera Kontraktu lub Wsparcia Zamawiającego w zarządzaniu projektem dla projektu o wartości nie mniejszej niż 20 000 000 zł brutto, z dziedziny technologii ITS (min. obszarowe sterowanie ruchem z priorytetem dla transportu zbiorowego) lub technologii informatycznej (min. wdrażanie nowego systemu informatycznego z integracją istniejących elementów oprogramowania). Wykaz musi obejmować min. jedną taką usługę.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów na zasobach których polega wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania zawarto w pkt 9.1.2. lit. b- d) SiwZ. Dokument składany jedynie w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowy okres świadczenia usługi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a) skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia związanego z uruchomieniem Dodatkowego okres świadczenia usługi, stosownie do treści pkt. 7 i 19 SIWZ - zmiana terminów realizacji Umowy b) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy - zmiana wynagrodzenia Inżyniera w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku, c) podjęcia przez Inżyniera decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy - zmiana zakresu podwykonawstwa, d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy - zmiana wynagrodzenia proporcjonalnie do zaawansowania finansowego projektu Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistnienie okoliczności powodujących zmianę umowy, a określonych powyżej z wyjątkiem podpunktu a) i d). Przewidzenie przez Zamawiającego możliwości wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy nie przesądza o obligatoryjności ich dokonania. Wystąpienie przesłanek zmiany umowy będzie każdorazowo podlegało szczegółowej analizie, po dokonaniu której zostanie podjęta decyzja co do ewentualnego wprowadzenia zmiany w treści umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pozim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 09:45, miejsce: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt System ITS Poznań jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Działania 8.3. - Rozwój inteligentnych systemów transportowych - Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.