Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-24
Nidzica: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
Z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów
Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG
Numer ogłoszenia: 526638 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG CPV : 09100000-0 Paliwa Całkowita wielkość lub zakres: Wartosć zamówienia jest mniejsza od kwoty 200000 euro Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Etylina Pb 95 - 1000 l Olej napędowy - 26270 l Olej sil.SAE:TD 5W - 40;API:SM/CF - 10 l Olej sil.SAE: diesel 5W/40 API SM/CF - 15 l Olej sil. SAE: 5W/40 API SM/CF - 7 l Olej sil. SAE:15W-40;API: CH 4 - 50 l Olej sil. SAE: 30 API CD - 50 l Olej sil. SAE: 20W-40 API:SD - 8 l Olej sil. SAE:10W-40;API:SL/CF - 6 l Olej do mieszanek do pił Stihl - 15 l Olej do mieszanek pił Husqwarna - 2 l Olej do smarowania łańcuchów pił m-ki stihl i husqwarna - 60 l Olej przekładniowy SAE:80W-90 API:GL-4 - 20 l Olej przekładniowy SAE 10W - 30 API GL4 - 5 l Smar do smarowania łożysk i sworzni 0,8 kg - 20 szt Nafta- 10 l Smar w tubach (kartusz) do łożysk, sworzni 0,4 kg - 50 szt Olej hydrauliczny HL46 - 30 l Olej hydrauliczny L-HV 68 - 30 l Płyn hamulcowy DOT 4 0,5 l - 5 szt Płyn hamulcowy R3 0,5 l - 2 szt Płyn chłodniczy borygo - 50 l Płyn chłodniczy petrygo - 30 l Płyn do spryskliwania szyb letni - 30 l Płyn do spryskiwania szyb zimowy - 30 l Płyn do wspomagania ukł. kier. - 3 l Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Paliwo gazowe LPG - 3260 l Dostawa paliwa i olejów odbywać się będzie własnymi pojazdami i sprzętem Zamawiającego z możliwością codziennego odbioru ze stacji paliw położonych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania. Proponowane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zakup paliwa i olejów będzie każdorazowo rejestrowany w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu przedłożonej przez kierowcę lub operatora Zamawiającego oraz w asygnacie rozchodowej znajdującej się w punkcie sprzedaży. Zamawiający dopuszcza tankowanie paliw i olejów w karnistry w przypadku zapotrzebowania tankowania w paliwa i oleje sprzętów drobnych, np. agregat prądotwórczy, kosiarki, piły. W okresie zimowym Wykonawca dokona dostawy zamawianego paliwa i olejów przystosowanego do niskich temperatur.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
. Do oferty należy załączyć również 1. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów (aktualnego odpisu z właściwego rejestru - zgodnie z pkt 9 ust.2.2) SIWZ) . 4. Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 9 ust. 2 siwz składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 6. Wypełniony wzór formularza ofertowego. ( zał. Nr 3 siwz) 7. Wypełniony ofertowy formularz cenowy (ślepy) (zał. Nr 4a,4b siwz) 8. Akceptowany (parafowany) projekt umowy (zał. Nr 5a, 5b siwz) 9. W przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna należy załączyć dokument wskazujący osobę uprawnioną do podpisania oferty 14.2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 14.3. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w który upłynął termin składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: a) Zamawiający dopuszcza tankowanie nowo zakupionych pojazdów i sprzętu w trakcie trwania umowy poprzez wcześniejsze pisemne powiadomienie dostawcy Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 1 ( I piętro ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. dot. II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2013r. 2. Czy przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów - nie, 3. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej - nie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliwa płynnego i olejów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Etylina Pb 95 - 1000 l Olej napędowy - 26270 l Olej sil.SAE:TD 5W - 40;API:SM/CF - 10 l Olej sil.SAE: diesel 5W/40 API SM/CF - 15 l Olej sil. SAE: 5W/40 API SM/CF - 7 l Olej sil. SAE:15W-40;API: CH 4 - 50 l Olej sil. SAE: 30 API CD - 50 l Olej sil. SAE: 20W-40 API:SD - 8 l Olej sil. SAE:10W-40;API:SL/CF - 6 l Olej do mieszanek do pił Stihl - 15 l Olej do mieszanek pił Husqwarna - 2 l Olej do smarowania łańcuchów pił m-ki stihl i husqwarna - 60 l Olej przekładniowy SAE:80W-90 API:GL-4 - 20 l Olej przekładniowy SAE 10W - 30 API GL4 - 5 l Smar do smarowania łożysk i sworzni 0,8 kg - 20 szt Nafta- 10 l Smar w tubach (kartusz) do łożysk, sworzni 0,4 kg - 50 szt Olej hydrauliczny HL46 - 30 l Olej hydrauliczny L-HV 68 - 30 l Płyn hamulcowy DOT 4 0,5 l - 5 szt Płyn hamulcowy R3 0,5 l - 2 szt Płyn chłodniczy borygo - 50 l Płyn chłodniczy petrygo - 30 l Płyn do spryskliwania szyb letni - 30 l Płyn do spryskiwania szyb zimowy - 30 l Płyn do wspomagania ukł. kier. - 3 l Całkowita wielkość lub zakres: wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa paliwa gazowego LPG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Paliwo gazowe LPG - 3260 l Całkowita wielkosć lub zakres: wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- Dostawa oleju opałowego.
- Dostawa Energii Cieplnej.
- dostawa paliw płynnych: Pb-98, Pb-95. ON, gazu propan butan LPG oraz olejów dla WSPR i TS Sp. z o.o. w Lublinie ul. Bursaki 17.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.