eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Nadzór inwestorski kompleksowy nad planowaną inwestycją pn. Budowa budynku hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Sierpcu wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398.



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 52647 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Sierpc: Nadzór inwestorski kompleksowy nad planowaną inwestycją pn. Budowa budynku hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Sierpcu wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, krajowy numer identyfikacyjny 61101920000000, ul. ul. Świętokrzyska  , 09200   Sierpc, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 024 2754648, 2758918, faks 242 754 806, e-mail starosta@powiat.sierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski kompleksowy nad planowaną inwestycją pn. Budowa budynku hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Sierpcu wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ON.272.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się: 1) do współpracy z Zamawiającym przy aplikowaniu w 2017 r. do Ministerstwa Sportu i Turystyki o dofinansowanie planowanej inwestycji pn. Budowa budynku hali sportowej wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398; 2) do pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji powołanej wyżej inwestycji do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz w okresie gwarancji dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu, a także w okresie rękojmi. 3. Zakres przedmiotu zamówienia określają zapisy zawarte w niniejszej umowie oraz w SIWZ na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego, o którym mowa w p. 1. 4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją budowlaną dot. inwestycji, o jakiej mowa w p. 1, oraz zobowiązuje się do przestrzegania wymagań Zamawiającego w przedmiocie zamówienia. 5. Zamawiający oświadcza, że niniejsza umowa, obejmująca swym zakresem obsługę zadania pn. Budowa budynku hali sportowej wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398, będzie realizowana w zakresie wskazanym w p. 1 ppkt 2 niniejszego paragrafu wyłącznie po otrzymaniu z Ministerstwa Sportu i Turystyki dofinansowania inwestycji, o jakiej mowa, co Wykonawca akceptuje i nie będzie zgłaszał do Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu wynagrodzenia za zrealizowaną ewentualną współpracę z Zamawiającym wskazaną w p. 1 ppkt 1 niniejszego paragrafu. l. Zamawiający zleca w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w § 1 pkt 1 ppkt 2 niniejszej umowy, a Wykonawca zobowiązuje się pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w § l. Usługa obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji inwestycji, 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5) sprawdzanie jakości wykonawczych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych i odbioru końcowego) wykonywanych robót budowlanych, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytku, 8) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 10) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 11) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań, 12) udzielanie Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 13) udział w naradach roboczych - koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycja zwoływanych również przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy, 14) składanie Zamawiającemu po zakończeniu etapu inwestycji protokołu odbioru częściowego, 15) złożenie Zamawiającemu po zakończeniu inwestycji sprawozdania końcowego, które powinno zawierać takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z rad budowy, mapę powykonawczą, wystąpienia Wykonawcy, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, dokumentację powykonawczą techniczną, 16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska, 17) kontrolowanie zgodności wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych zgodnie z wymogami/ przepisami dotyczącymi hal sportowych, 18) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP, p.poż., itd., 19) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i obowiązującymi przepisami, 20) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 21) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji 22) osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia nadzoru każdorazowo na żądanie Zamawiającego, 23) weryfikację geodezyjną podczas wykonywanych robót budowlanych w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe, zgodnie z art. 43 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2013 r. poz. 984 z późn. zm), 24) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie, 25) dokonanie odbioru ostatecznego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 26) ścisła współpraca z Zamawiającym, zgodnie z jego wymogami, przedmiotem zamówienia i obowiązującymi przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT106718.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych ANBUD mgr inż. Andrzej Oszal,  ,  ul. Władysława Wygnańca 3,  09-200,  Sierpc,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91228.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91228.82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 106719.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  ZOC  na podstawie art. 70  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia mieści się w przedziale między 10.000 euro a 30.000 euro. Sposób udzielania zamówień o takiej wartości został przewidziany w Regulaminie Udzielania Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, a jest nim rozpoznanie cenowe dokonywane wśród 3 wykonawców. Jednakże w tym przypadku proponuje się zastosować tryb przewidziany w Pzp - tj. zapytanie o cenę na postawie art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Podstawa prawna postępowania: Zgoda Starosty Sierpeckiego z dnia 15.03.2017 r. na udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 30.000 euro w trybie ZOC, tj. skierowanie zapytania do 5 wybranych firm, do których Zamawiający ma zaufanie, jeżeli chodzi o standard usługi, co jest przewidziane w § 9 ust. 2 pkt 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Sierpcu stanowiącym Załącznik do Zarządzenia Nr ON.120.8.2014 Starosty Sierpeckiego z dnia 14.02.2014 r. zmienionego Zarządzeniem Nr ON.120.21.2014 Starosty Sierpeckiego z dnia 16.04. 2014 r., Zarządzeniem Nr ON.120.53.2015 Starosty Sierpeckiego z dnia 30 września 2015 r. oraz Zarządzeniem Nr ON.120.64.2015 Starosty Sierpeckiego z dnia 30 listopada 2015 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.