Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 52647 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Sierpc: Nadzór inwestorski kompleksowy nad planowaną inwestycją pn. Budowa budynku hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Sierpcu wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, krajowy numer identyfikacyjny
61101920000000, ul.
ul. Świętokrzyska
,
09200
Sierpc, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
024 2754648, 2758918, faks
242 754 806, e-mail
starosta@powiat.sierpc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski kompleksowy nad planowaną inwestycją pn. Budowa budynku hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Sierpcu wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ON.272.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się: 1) do współpracy z Zamawiającym przy aplikowaniu w 2017 r. do Ministerstwa Sportu i Turystyki o dofinansowanie planowanej inwestycji pn. Budowa budynku hali sportowej wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398; 2) do pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji powołanej wyżej inwestycji do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz w okresie gwarancji dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu, a także w okresie rękojmi. 3. Zakres przedmiotu zamówienia określają zapisy zawarte w niniejszej umowie oraz w SIWZ na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego, o którym mowa w p. 1. 4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją budowlaną dot. inwestycji, o jakiej mowa w p. 1, oraz zobowiązuje się do przestrzegania wymagań Zamawiającego w przedmiocie zamówienia. 5. Zamawiający oświadcza, że niniejsza umowa, obejmująca swym zakresem obsługę zadania pn. Budowa budynku hali sportowej wraz ze zjazdem z ul. Armii Krajowej wg projektu budowlanego na nieruchomości położonej w obrębie m. Sierpc, ul. Armii Krajowej, działki nr ewid. 1383/8, 1398, będzie realizowana w zakresie wskazanym w p. 1 ppkt 2 niniejszego paragrafu wyłącznie po otrzymaniu z Ministerstwa Sportu i Turystyki dofinansowania inwestycji, o jakiej mowa, co Wykonawca akceptuje i nie będzie zgłaszał do Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu wynagrodzenia za zrealizowaną ewentualną współpracę z Zamawiającym wskazaną w p. 1 ppkt 1 niniejszego paragrafu. l. Zamawiający zleca w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w § 1 pkt 1 ppkt 2 niniejszej umowy, a Wykonawca zobowiązuje się pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w § l. Usługa obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji inwestycji, 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5) sprawdzanie jakości wykonawczych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych i odbioru końcowego) wykonywanych robót budowlanych, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytku, 8) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 10) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 11) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań, 12) udzielanie Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 13) udział w naradach roboczych - koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycja zwoływanych również przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy, 14) składanie Zamawiającemu po zakończeniu etapu inwestycji protokołu odbioru częściowego, 15) złożenie Zamawiającemu po zakończeniu inwestycji sprawozdania końcowego, które powinno zawierać takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z rad budowy, mapę powykonawczą, wystąpienia Wykonawcy, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, dokumentację powykonawczą techniczną, 16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska, 17) kontrolowanie zgodności wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych zgodnie z wymogami/ przepisami dotyczącymi hal sportowych, 18) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP, p.poż., itd., 19) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i obowiązującymi przepisami, 20) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 21) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji 22) osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia nadzoru każdorazowo na żądanie Zamawiającego, 23) weryfikację geodezyjną podczas wykonywanych robót budowlanych w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe, zgodnie z art. 43 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2013 r. poz. 984 z późn. zm), 24) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie, 25) dokonanie odbioru ostatecznego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 26) ścisła współpraca z Zamawiającym, zgodnie z jego wymogami, przedmiotem zamówienia i obowiązującymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106718.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 91228.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZOC
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia mieści się w przedziale między 10.000 euro a 30.000 euro. Sposób udzielania zamówień o takiej wartości został przewidziany w Regulaminie Udzielania Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, a jest nim rozpoznanie cenowe dokonywane wśród 3 wykonawców. Jednakże w tym przypadku proponuje się zastosować tryb przewidziany w Pzp - tj. zapytanie o cenę na postawie art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
Podstawa prawna postępowania: Zgoda Starosty Sierpeckiego z dnia 15.03.2017 r. na udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 30.000 euro w trybie ZOC, tj. skierowanie zapytania do 5 wybranych firm, do których Zamawiający ma zaufanie, jeżeli chodzi o standard usługi, co jest przewidziane w § 9 ust. 2 pkt 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Sierpcu stanowiącym Załącznik do Zarządzenia Nr ON.120.8.2014 Starosty Sierpeckiego z dnia 14.02.2014 r. zmienionego Zarządzeniem Nr ON.120.21.2014 Starosty Sierpeckiego z dnia 16.04. 2014 r., Zarządzeniem Nr ON.120.53.2015 Starosty Sierpeckiego z dnia 30 września 2015 r. oraz Zarządzeniem Nr ON.120.64.2015 Starosty Sierpeckiego z dnia 30 listopada 2015 r.
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Budowa mostu nr JNI 31001096 w m. Malanowo wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 3715W Ligowo - Mochowo stanowiącej dojazd do obiektu inżynierskiego
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników poprzez przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu sierpeckiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie - Dziki Bór
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.