eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa żywności w 2013 roku do Przedszkola nr 6 w Zielonej Górze przy ul. Wyspiańskiego 16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Zielona Góra: Dostawa żywności w 2013 roku do Przedszkola nr 6 w Zielonej Górze przy ul. Wyspiańskiego 16
Numer ogłoszenia: 52630 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19784 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 6, ul. Wyspiańskiego 16, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 325 34 26, faks 68 325 34 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejskie Przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności w 2013 roku do Przedszkola nr 6 w Zielonej Górze przy ul. Wyspiańskiego 16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Zamawiający podzielił zamówienie na części: Część nr 1 - Dostawa produktów mleczarskich Część nr 2 - Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin Część nr 3 - Dostawa różnych produktów spożywczych Część nr 4 - Dostawa owoców, warzyw Część nr 5 - Dostawa pieczywa Część nr 6 - Dostawa mrożonek warzywno-owocowych Część nr 7 - Dostawa jaj świeżych Część nr 8 - Dostawa ryb i przetworów rybnych Część nr 9 - Dostawa wody mineralnej Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części (zadań). Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania. 1. Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - ZESTAWIENIE ŚREDNIEGO ROCZNEGO ZAPOTRZEBOWANIA NA ARTYKUŁY SPOŻYWCZE W 2013 ROKU 2. Przedmiot zamówienia został opracowany i zoptymalizowany na podstawie potrzeb Zamawiającego, rozpoznania rynku przez personel składający się z profesjonalistów zatrudnionych przez Zamawiającego, w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika), dopuszcza się więc do zastosowania (zaproponowania w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazany. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów. Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę oraz wartości odżywcze i walory smakowe co podane produkty. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca. 3. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP 4. Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez konserwantów i uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu 5. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie Żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku, nr 136, poz.914 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 roku Nr 187 poz. 1577 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 2) rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 roku ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), 3) rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), 4) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 roku Nr 17, poz. 127 z późn. zm.), 5) rozporządzenia (WE) 853/2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn. zm.), 6) rozporządzenia (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn. zm.), 7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 roku w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn. zm.), 8) rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn. zm.), 9) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2005 roku Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. 7. Zamawiający przekaże faksem, telefonicznie lub pisemnie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy. 8. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 10. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego. 11. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 12. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. 13. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 14. Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny. 15. Przy posiadaniu towaru w innych opakowaniach Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego. 16. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem jw. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. 18. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie o 30%...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe VIMA sp. z o. o., ul. 22 Lipca 86A, 66-015 Przylep, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33592,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31900,10

  • Oferta z najniższą ceną: 31900,10 / Oferta z najwyższą ceną: 31900,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWA SOBKOWIAK S. J. Hurtownia Mięs i Wędlin, al. Zjednoczenia 102, 65-021 zielona góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28325,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30823,60

  • Oferta z najniższą ceną: 30823,60 / Oferta z najwyższą ceną: 30823,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych (w tym tłuszcze)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAGA s.c. Zakład Handlu Art. Spoż. i Przem. Jan Siepko, Elżbieta Siepko, ul. Jedności 23/ 5, 65-001 zielona góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25639,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25366,65

  • Oferta z najniższą ceną: 25366,65 / Oferta z najwyższą ceną: 29262,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa owoców, warzyw (w tym ziemniaki)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HANDEL ART. ROLNO-SPOŻYWCZYMI Wioletta Kiejda, Ul. Dojazdowa 18, 66-002 stary kisielin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30749,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27983,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27983,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30195,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa pieczywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRODUKCJA PIECZYWA I CIASTKARSTWA Robert Szepelak, ul. Akacjowa 25, 66-001 Zawada, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17619,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11785,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11785,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12280,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa mrożonek warzywno-owocowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIMA Sp. z o. o. w Warszawie HURTOWNIA ART. SPOŻYWCZYCH, ul. Zdrojowa 4, 65-142 zielona góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13265,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7539,56

  • Oferta z najniższą ceną: 7539,56 / Oferta z najwyższą ceną: 7844,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa jaj świeżych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FERMA DROBIU Kinga Firlej-Gąsiorowska, ul. Markiewiczowej 11, Niedoradz, 67-106 Otyń, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4714,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4770,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa ryb i przetworów rybnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIMA Sp. z o. o. w Warszawie HURTOWNIA ART. SPOŻYWCZYCH, ul. Zdrojowa 4, 65-142 zielona góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4927,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3765,04

  • Oferta z najniższą ceną: 3765,04 / Oferta z najwyższą ceną: 7844,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawa wody mineralnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDEN SPRIGS Sp. z o.o., Os. Czatkowice 254, 32-065 Krzeszowice, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3238,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6546,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.