eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirków › Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 52616 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Mirków: Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, krajowy numer identyfikacyjny 93193501700000, ul. Długołęka, ul. Robotnicza  12, 55095   Mirków, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 323 02 03, e-mail k.wolicka@gmina.dlugoleka.pl, faks 71 323 02 04.
Adres strony internetowej (URL): http://dlugoleka.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://dlugoleka.bip.net.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://dlugoleka.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty pod rygorem niewazności należy złożyć w formie pisemnej (zgodnie z zapisami siwz)
Adres:
Urząd Gminy Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (Biuro podawcze -parter budynku)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka.
Numer referencyjny: RI.271.7.2017.AK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka. 1.2. Precyzyjny opis z podaniem zakresu całego przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie roboty budowlanej obejmuje swoim zakresem: a) wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych - w m2, b) wykonanie usunięcia oznakowania poziomego dróg gminnych - w m2, c) wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu ,,E", ,,F" wyklejanego folią I generacji wraz z montażem słupków - w m2, d) wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu ,,E", ,,F" wyklejanego folią II generacji wraz z montażem słupków - w m2 e) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji wraz z montażem słupka - w sztukach, f) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji wraz z montażem słupka - w sztukach, g) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji na istniejącym słupku - w sztukach, h) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji na istniejącym słupku - w sztukach, i) wykonanie i montaż tabliczki uzupełniającej pod znakiem drogowym na istniejącym słupku - w sztukach, j) wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią I generacji bez potrzeby ich montażu - w sztukach, k) wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią II generacji bez potrzeby ich montażu - w sztukach, l) wykonanie i dostawę gotowych tabliczek uzupełniających bez potrzeby ich montażu - w sztukach, m) wykonanie i dostawę nowego słupka bez potrzeby jego montażu - w sztukach, n) naprawa uszkodzonego znaku drogowego poprzez pionowanie słupka ze znakiem - w sztukach, o) naprawę uszkodzonego znaku drogowego poprzez poprawienie mocowania tablicy znaku - w sztukach, p) wykonanie i montaż dodatkowego słupka w razie potrzeby montażu jednego znaku na dwóch słupkach - w sztukach, q) wymianę uszkodzonego słupka - w sztukach, r) demontaż starego znaku drogowego wraz ze słupkiem - w sztukach, s) demontaż starego znaku drogowego bez demontażu słupka - w sztukach, t) demontaż wolno stojącego słupka - w sztukach, u) wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy wraz z montażem słupka - w sztukach, v) wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku - w sztukach, w) wykonanie i montaż lustra drogowego (okrągłego - 800mm) wraz z montażem słupka - w sztukach, x) wykonanie i montaż lustra drogowego (prostokątnego 600x800mm) wraz z montażem słupka - w sztukach, y) wykonanie i montaż progów zwalniających (500x400x50mm) - w mb, z) demontaż progów zwalniających - w mb, aa) wykonanie mycia powierzchni znaku drogowego - w sztukach, bb) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-01/2 - w mb, cc) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-01/4 - w mb, dd) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/2 - w mb, ee) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/4 - w mb, ff) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/M/1 - w mb, gg) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-07/2 - w mb, hh) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-07/4 - w mb, ii) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-09/2 - w mb, jj) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-09/4 - w mb, kk) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-10/2 - w mb, ll) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-10/4 - w mb, mm) wymianę uszkodzonych poręczy mostowych - w mb, nn) regulację barier ochronnych - w mb, oo) wymianę lub montaż na barierach ochronnych punktowych elementów odblaskowych U-1c - w sztukach, pp) wymianę uszkodzonych bariero-poręczy U-11b z materiału Wykonawcy - w mb, qq) wykonanie lub wymianę wraz z montażem na drodze balustrad U-11a - w mb, rr) malowanie balustrad U - 11a - w mb, ss) wymianę wraz z montażem na drodze uszkodzonych wygrodzeń segmentowych - w mb, tt) wymianę uszkodzonych elementów ogrodzeń łańcuchowych U-12b - w mb, uu) malowanie ogrodzeń łańcuchowych U-12b - w mb, vv) malowanie wygrodzeń dla pieszych z dwóch przeciągów rurowych - w mb, ww) malowanie osłon przeciwporażeniowych - w mb, xx) wymianę znaków U-5a i C-9 (średnie) wraz ze słupkiem stalowym ocynkowanym o średnicy 60 mm mocowanym w tulei - w sztukach, yy) wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1a - w sztukach, zz) wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1b - w sztukach, aaa) wymianę lub ustawienie słupków krawędziowych U-2 - w sztukach, bbb) wymianę lub ustawienie słupków blokujących U-12c - w sztukach, ccc) regulację pionową słupków prowadzących U-1a, U-1b, słupków krawędziowych U-2 i słupków blokujących U-12c - w sztukach, ddd) naklejanie samoprzylepnych symboli cyfrowych U-1f, U-7 i U-8 na słupkach prowadzących - w sztukach, eee) ustawienie słupków referencyjnych z naniesieniem cech opisowych - w sztukach, fff) wymianę lub ustawienie tablic uchylnych z elementami odblaskowymi U-24 typu LEITBOY II (L 72) prawo lub lewostronny - w sztukach, ggg) wymianę lub ustawienie nowych osłon przeciwolśnieniowych - w sztukach, hhh) wymiana lub montaż nowych elementów odblaskowych (kocie oczka) - w sztukach. 2) Zakres przedmiotu zamówienia zawiera między innymi: a) przedmiotem zamówienia objęte są drogi będące własnością gminy Długołęka i drogi zarządzane przez Wójta Gminy Długołęka, w tym drogi gminne oraz ulice i parkingi znajdujące się na terenach będących własnością gminy Długołęka. b) wymagania dla poszczególnych zadań ujętych w zakresie przedmiotu zamówienia: - oznakowanie poziome dróg polegać będzie na malowaniu oznaczeń drogowych na powierzchni jezdni zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.) oraz między innymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Z 2003r. nr 220, poz. 2181), - oznakowanie pionowe dróg polegać będzie na montażu znaków drogowych o średnicy i wymiarach zgodnych z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.) oraz między innymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Z 2003r. nr 220, poz. 2181): 1) wyklejanych folią odblaskową I generacji, 2) wyklejanych folią II generacji znaki: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b, 3) lustra drogowe okrągłe (800mm) lub prostokątne (600x800mm), 4) tablice z nazwami ulic umieszczonymi po dwóch stronach tablicy wykonanymi z blachy stalowej ocynkowanej, wyklejanych folią odblaskową I generacji wraz z herbem Gminy Długołęka, umieszczonych na słupkach stalowych ocynkowanych o średnicy 1,5 cala i wysokości 2,3 - 2,5 m nad poziomem terenu. Brzegi tablic winne być wzmocnione ramką z ocynkowanego kształtownika. Wymiary tablicy: wysokość - 170mm, minimalna szerokość - 750mm. - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ograniczających prędkość - progi zwalniające (500x400x50mm). 3) montaż pozostałych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 1.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej wykonanej przez "KEZM-BUD" Zbigniew Mączka, ul. Roberta Kocha 11a, 51-122 Wrocław. 1.4. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 SIWZ, 2) Dokumentacji technicznej zawierającej : b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Przedmiarach robót i Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza ofertowego - będących załącznikami do niniejszej siwz. UWAGA: Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy-poglądowy. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączoną tabelę (formularz cenowy) będącą załącznikiem do formularza ofertowego. UWAGA: ilości i zakresy podane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej są wielkościami prognozowanymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich realizacji w pełnym zakresie, wobec czego mogą zostać zrealizowane w ilościach innych niż wskazane lub nie zostać zrealizowane w ogóle. Zamawiający podkreśla, że przyjęte w niniejszym postępowaniu poszczególne ilości w przedmiocie zamówienia są ilościami prognozowanymi do wykonania w roku 2017 opartymi na przewidywanych potrzebach oraz ilościach wykonanych w poprzednim roku. Zamawiający informuje również , że załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy -opisowy a cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy sporządzić i wyliczyć zgodnie z załącznikiem do FORMULARZA OFERTY - Formularzem cenowym (Tabela).

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych
Dodatkowe kody CPV:34992200-9, 34992300-0, 34996000-5, 45316213-1, 38571000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, które będą polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i będą zgodne z jego przedmiotem zamówienia podstawowego i realizowanych na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do wyczerpania maksymalnej wartości umowy (określonej zgodnie z § 3 ust. 1 projektu umowy)jednak nie dłużej niż do dnia 15 grudnia 2017r., w zależności która okoliczność nastąpi wcześniej.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich mowa w art. 24 ust. 5 ustawy pzp: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Rozdział 5 ust. 5.2. siwz). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Treść oferty stanowi wypełniony "Formularz oferty" oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz cenowy sporządzony na podstawie załącznika nr 1 do Formularza ofertowego 2.Oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 4.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5.Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy- jeżeli w postepowaniu wymagane jest wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60
Termin gwarancji i rękojmi na oznakowanie pionowe20
Termin gwarancji i rękojmi na oznakowanie poziome20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami projektu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.