To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Szamotuły: UPGRADE SYSTEMU CYFROWEJ RADIOGRAFII POŚREDNIEJ IMPAX 5 DO IMPAX 6 FIRMY AGFA
Numer ogłoszenia: 526138 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410962 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UPGRADE SYSTEMU CYFROWEJ RADIOGRAFII POŚREDNIEJ IMPAX 5 DO IMPAX 6 FIRMY AGFA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest upgrade systemu cyfrowej radiografii pośredniej IMAX 5 do IMPAX 6 firmy AGFA oraz dostawa, montaż i uruchomienie: a) Stacji diagnostycznej/opisowej b) Serwera i UPS z oprogramowaniem niezbędnym dla prawidłowej pracy systemu impax 6 c) Biblioteki taśmowej do archiwizacji długoterminowej 1) uruchomienie systemu 2) szkolenie personelu i administratorów 2. Zamawiający wymaga aby okres gwarancji i obsługi serwisowej na oferowane urządzenia wynosił : - 36 miesięcy - gwarancja Producenta sprzętu - serwer oraz stacja diagnostyczna z czasem naprawy NBD. - 12 miesięcy gwarancja Wykonawcy na oferowane rozwiązanie -sprzęt i oprogramowanie. Oferent zapewni w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wszystkie niezbędne aktualizacje wymagane do poprawnej pracy systemu zgodnie w wymogami prawnymi. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe, techniczne i technologiczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych, użytkowych i technologicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych rozwiązania najwyższej jakości i funkcjonalności...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agfa Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195 a, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197500,00
Oferta z najniższą ceną: 197500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- System monitoringu
- Zakup licencji Google Analytics 360 na okres 12 miesięcy. Pełna nazwa postępowania w treści ogłoszenia.
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.