eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Odbiór odpadów komunanych z terenu Gminy Wągrowiec i ich zagospodarowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Wągrowiec: Odbiór odpadów komunanych z terenu Gminy Wągrowiec i ich zagospodarowanie
Numer ogłoszenia: 525952 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 80 800, faks 67 26 80 803 , strona internetowa www.bip.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunanych z terenu Gminy Wągrowiec i ich zagospodarowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wągrowiec i ich zagospodarowanie - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówieniem objętych jest 66 miejscowości, położonych na powierzchni 347,85 km2; 10 572 mieszkańców; 53 nieruchomości o utrudnionym dojeździe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W dniu 4.10.2013r. Gmina Wągrowiec tj. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na odbiorze odpadów komunalnych i ich zagospodarowaniu, z uwagi na fakt że dotychczasowa umowa kończy się 31.12.2013r. W wyniku przeprowadzonego postepowania przetargowego złożona została jedna oferta o wartości 2 465 768,00zł netto tj. 2 663 029,44 zł brutto. Na realizację zadania Zamawiający zamierzał przeznaczyć max. kwotę 2 273 568zł, której wielkość wynika z opłaty należnej jaką właściciele nieruchomości (założenia przyjęte na podstawie złożonych deklaracji) będą uiszczać. Nie istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty na podstawie obecnie obowiązujących stawek opłat, a właśnie z tych opłat zgodnie z art. 6 r ust. 2 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu nieczystości i porządku w gminach należy pokrywać koszty funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi. Zaakceptowanie zaoferowanej ceny skutkowało by koniecznością zwiększenia wysokości opłat od mieszkańców, co na podstawie tylko jednej złożonej oferty byłoby nieakceptowalne społecznie. Mając na względzie w/w okoliczności, oraz świadomość odpowiedzialności za szeroko rozumiany interes społeczny, unieważniono postępowanie przetargowe i postanowiono o niezwłocznym zorganizowaniu kolejnego przetargu. Jednocześnie, działając na podstawie art. 6 e ust. 2 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w związku z koniecznością zapewnienia mieszkańcom ciągłości świadczenia usługi odbioru odpadów komunalnych, do czasu rozstrzygnięcia przetargu, gmina zapewnia te usługi w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym wykazany stan faktyczny i prawny wskazuje na spełnienie przesłanek dla udzielenia zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z Art. 67 ust.1 pkt 3 Prawo zamówień publicznych tj.: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W celu zapewnienia realizacji zadania własnego Gminy wybór w/w trybu jest zasadny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Remondis Sanitech Poznań Spółka z o. o, Oddział Wągrowiec, ul. Skocka 13 A, 62-100 Wągrowiec, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.