eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego w miejscowościach Pleszew oraz Marszew.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Pleszew: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego w miejscowościach Pleszew oraz Marszew.
Numer ogłoszenia: 52592 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego w miejscowościach Pleszew oraz Marszew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego w miejscowościach Pleszew oraz Marszew w części obejmującej następujące zadania:1). Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku D Zespołu Szkół Przyrodniczo - Politechnicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie. Zakres prac obejmuje: 1). Modernizację instalacji c.o: a). demontaż zaworów zamontowanych na gałązkach zasilających w ilości 55 szt; b).montaż zaworów i głowic termostatycznych na grzejnikach w ilości 55 szt; c).płukanie chemiczne instalacji; d).regulacja instalacji centralnego ogrzewania. 2).Termomodernizację dachu: a).rozbiórka istniejącego pokrycia z papy oraz warstw podkładowych stropodachu pełnego; b).docieplenie dachu płytą warstwową o grubości 15 cm (płyta styropianowa EPS 100-038 obustronnie laminowana papą w ilości 331,24 m2); c). wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej (warstwa podkładowa gr. 4 mm o gramaturze min 200 [g/m2], wierzchnia warstwa o gramaturze min. [250 g/m2] i gr. 5,2 mm w ilości 331,22 m2); d).demontaż istniejącego w części budynku pokrycia dachu z blachy falistej i zamocowanie płyt warstwowych blacha - styropian - blacha gr. 20 cm w ilości 345,58 m2);e).wymiana rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na nowe z blachy powlekanej w kolorze grafit RAL 7011; f). rozbiórka komina oraz pomieszczenia na zbiornik wyrównawczy. 3). Termomodernizację ścian zewnętrznych: a). docieplenie ścian (płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 12 cm w metodzie bezspoinowej, z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 887,39 m2, płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 2 cm (ościeża) w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 56,38 m2. Cokoły należy wykończyć tynkiem mineralnym, malowanym farbami legalizacyjnymi); b). zaizolowanie murów piwnicznych folią w płynie Folbit i styropianem o zmniejszonej chłonności wody (EPS-P 100-035), na którym należy wykonać warstwę zbrojącą z siatki z włókna szklanego izolowaną powłoką bitumiczną; c).wymiana parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej na nowe z blachy powlekanej w kolorze grafit RAL 7011; d). montaż okien piwnicznych uchylno-rozwieranych z PCV w ilości 7,92 m2; e). montaż drzwi stalowych do kotłowni - 2 m2; f).montaż balustrad schodowych, krat okiennych, drabiny stalowej jednoelementowej z pałąkiem zabezpieczającym. 4).Wykonanie zewnętrznej opaski budynku z kostki betonowej wraz z obrzeżem - w ilości 60,00 m2. 5). Instalację odgromową: a). demontaż instalacji na czas prowadzonych robót oraz ponowny jej montaż po zakończeniu prac; b). wymiana zużytych elementów instalacji na nowe; c). pomiary instalacji odgromowej. 2). Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku C Zespołu Szkół Usługowo- Gospodarczych w Pleszewie. Zakres prac obejmuje: 1). Modernizację instalacji c.o.: a). płukanie chemiczne instalacji c.o. 2).Termomodernizację dachu: a). docieplenie dachu płytą warstwową o grubości 12 cm (płyta styropianowa EPS 100-038, obustronnie laminowana papą w ilości 232,75 m2); b). wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej (warstwa podkładowa gr. 4 mm o gramaturze min. 200 [g/m2], wierzchnia warstwa o gramaturze min. 250 [g/m2] i gr. 5,2 mm w ilości 232,75 m2); c). wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na nowe z PCV w kolorze brąz; d). wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej na nowe z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz. 3). Termomodernizację ścian zewnętrznych: a). docieplenie ścian zewnętrznych (płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 12 cm w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 581,76 m2,płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 2 cm (ościeża) w metodzie bezspoinowej, z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 22,48 m2); b).przemurowanie murów ogniowych gr. 1 cegły w ilości 11,36 m2; c).wykonanie tynków cem - wap zewnętrznych kat. II w ilości 22,73 m2; d). wykończenie cokołów tynkiem mineralnym malowanym farbami egalizacyjnymi; e). zaizolowanie murów piwnicznych folią w płynie Folbit i styropianem o zmniejszonej chłonności wody (EPS-P 100-035), na którym należy wykonać warstwę zbrojącą z siatki z włókna szklanego, izolowaną powłoką bitumiczną; f). wymiana parapetów zewnętrznych i opierzeń na nowe z blachy stalowej powlekanej, w kolorze brąz; g). montaż kratek wentylacyjnych zewnętrznych z PCV, w kolorze brąz, w ilości 16 szt. 4) Instalację odgromową budynku: a). demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku; b). pomiary instalacji odgromowej. 5). Pozostałe roboty: a). oczyszczenie i pomalowanie elementów metalowych budynku: krat, balustrad; b).demontaż i ponowny montaż w rurkach przed dociepleniem instalacji zewnętrznych budynku: monitorującej, nagłośnienia, elektrycznej, c). montaż instalacji po wykonaniu docieplenia. 3). Zadanie nr 3: Termomodernizacja budynku D Zespołu Szkół Usługowo - Gospodarczych w Pleszewie.Zakres prac obejmuje: 1). Termomodernizację dachu: a). rozbiórka istniejącego pokrycia z papy oraz warstw podkładowych stropodachu pełnego; b). docieplenie dachu płytą warstwową o grubości 14 cm (płyta styropianowa EPS 100-038, obustronnie laminowana papą w ilości 168,70 m2); c). wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS na osnowie poliestrowej ( warstwa podkładowa gr. 4 mm o gramaturze min 200 [g/m2], wierzchnia warstwa o gramaturze min. [250 g/m2] i gr. 5,2 mm w ilości 168,70 m2); d). wymiana rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na nowe, z blachy powlekanej w kolorze grafit RAL 7011. 2). Termomodernizację ścian zewnętrznych: a). docieplenie ścian zewnętrznych (płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 12 cm w metodzie bezspoinowej, z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 339,94 m2, płyty styropianowe EPS 70-040 o gr. 2 cm (ościeża) w metodzie bezspoinowej, z wykonaniem tynku mineralnego malowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 21,91 m2); b). wykonanie tynku mozaikowego z zaprawy Mozatynk w ilości 49,64 m2; c). wykończenie cokołów tynkiem mineralnym malowanym farbami egalizacyjnymi; d). zaizolowanie murów piwnicznych folią w płynie Folbit i styropianem gr. 10 cm, o zmniejszonej chłonności wody (EPS-P 100-035), na którym należy wykonać warstwę zbrojącą z siatki z włókna szklanego izolowaną powłoką bitumiczną; e).wymiana parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej na nowe, z blachy powlekanej w kolorze grafit RAL 7011. 3). Roboty pozostałe: a). oczyszczenie i pomalowanie zewnętrznej drabiny; b). demontaż i ponowny montaż w rurkach przed dociepleniem instalacji zewnętrznych budynku: monitorującej, nagłośnienia, elektrycznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1).Dla zadania nr 1: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2). Dla zadanie nr 2: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3). Dla zadanie nr 3: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dla zadanie nr 1 - w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 robotami termomodernizacyjnymi budynków o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda. 2.Dla zadanie nr 2 - w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 robotami termomodernizacyjnymi budynków o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. 3. Dla zadania nr 3 - w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 robotami termomodernizacyjnymi budynków o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. Zamawiający przez roboty termomodernizacyjne rozumie roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian, dachów lub stropodachów budynków. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia dla zadań 1,2 i 3 Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorysy ofertowe - zgodnie z załączonymi kosztorysami zerowymi, 2. Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w przypadku składania ofert równoważnych.3. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVI SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1). Zmiany sposobu spełnienia świadczenia (roboty zamienne):a). konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; b). konieczność wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; c).konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; d). konieczność zamiany materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń. 2). Zmiany ceny umowy (zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy): a). będące wynikiem rozliczenia robót zgodnie z § 5 projektu umowy (zmiany ilości jednostek przedmiarowych); b). będące wynikiem zmian określonych w pkt. 1); c). z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT - o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego. 3). Zmiany terminów wykonania zadania, wynikających z: a). przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego oraz zawieszenia robót przez Zamawiającego; b). działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c).wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót. 4). Niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pleszew.starostwo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 212. Cena: 144,90 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój 104 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.