eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirków › USŁUGI POLEGAJĄCE NA OCHRONIE PRZED BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Mirków: USŁUGI POLEGAJĄCE NA OCHRONIE PRZED BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 525864 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI POLEGAJĄCE NA OCHRONIE PRZED BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na ochronie przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy Długołęka. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na świadczeniu usług w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami w rozumieniu art. 4 pkt 16 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003r., Nr 106, poz. 1002 ze zm.) tj. wyłapywaniu bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Długołęka, przetrzymywaniu ich i transporcie w miejsce wskazane lub zaakceptowane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) przeprowadzania w sposób humanitarny wyłapywania zwierząt bezdomnych na zlecenie Zamawiającego, z wykorzystaniem urządzeń, które nie będą stwarzać zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani zadawać im cierpienia, 2) transportowania wyłapanych bezdomnych zwierząt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Schronisko dla bezdomnych zwierząt ul. Komunalna 9, Racibórz albo miejsce adopcji zwierzęcia) lub zaakceptowanego przez Zamawiającego (miejsce adopcji zwierzęcia) środkami transportu przystosowanymi do tego celu, 3) współpracy z lekarzem weterynarii wskazanym przez Zamawiającego, w zakresie opisanym w § 3 ust 9 projektu umowy 4) niezwłocznego podejmowania działań na interwencje telefoniczne dotyczące bezdomnych zwierząt stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa publicznego, 5) zapewnienia nieruchomości (zwanej także miejscem przetrzymania) wyposażonej w co najmniej: dwa kojce pobytowe i jeden kojec dla zwierząt przebywających na kwarantannie w celu przetrzymania wyłapanych zwierząt do momentu przekazania w miejsce wskazane lub zaakceptowane przez Zamawiającego. Nieruchomość winna zapewnić wyłapanym zwierzętom ochronę przez zimnem, upałami, opadami atmosferycznymi oraz dostęp do światła dziennego. 6) zapewnienia wyłapanym zwierzętom pożywienia i świeżej wody do picia do momentu przekazania w miejsce wskazane lub zaakceptowane przez Zamawiającego, 7) sporządzania dokumentacji fotograficznej wraz z opisem zwierzęcia w sposób wskazany w § 3 ust. 4 projektu umowy. 8) prowadzenia rejestru zawierającego informację o pochodzeniu zwierzęcia, prowadzonych zabiegach, leczeniu oraz miejscu przekazania zwierzęcia, 9) przekazywania do utylizacji wyłapanego zwierzęcia, które padło z zachowaniem postanowień § 3 ust. 10 projektu umowy 10) zapewnienia stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym 11) poszukiwania właścicieli psów zagubionych lub nowych właścicieli dla wyłapanych bezdomnych zwierząt z terenu gminy w sposób wskazany w § 2 ust. 1 projektu umowy. 4. Szczegółowy zakres i przedmiot usługi opisany jest w: 1) rozdziale I niniejszej siwz; 2) projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia z dnia 16 grudnia 2013r zwanej dalej siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz aktualną Decyzję Wójta Gminy Długołęka zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy Długołęka ( art. 7 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz.U. 2012.391 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, jeżeli wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia przez co Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt oraz ich przetrzymaniu o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto oraz wykazania, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku referencji zawierających w swym zakresie nie tylko usługę polegającą na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt oraz ich przetrzymaniu należy uszczegółowić w wykazie wykonanych zadań, zakres oraz wartość wykonanej usługi w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikację spełniania warunków zamówienia zawartych w siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia, tj.: a) co najmniej jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu zwierząt który: ma odpowiednią powierzchnię i kubaturę pozwalającą na ustawienie metalowych klatek odpowiadających wielkością dużego zwierzęcia, w sposób uniemożliwiający przesuwanie klatek w czasie transportu oraz zapewniający prawidłową wentylację zapewnia ochronę przed wpływem warunków atmosferycznych, posiada podłogę z odpowiednią nawierzchnią zapewniającą przyczepność kończyn oraz umożliwiającą utrzymanie higieny b) atestowanym sprzętem i urządzeniami do wyłapywania i obezwładniania zwierząt w sposób nie stwarzający zagrożenia dla życia i zdrowia zwierząt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż posiadają potencjał finansowy i ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże w wykazie, o którym mowa w pkt 3 , że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu tych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z podaniem formy i zakresu udostępnienia zasobów (np. konsultacje, podwykonawstwo itp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności i warunków: 1.1. warunki istotne, w szczególności: 1) zmiany zakresu usług, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie oraz w § 6 ust. 1 umowy, 2) wprowadzenie nowych podwykonawców bądź zmiany podwykonawców już wskazanych w § 6 ust. 1 umowy 1.2 warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), 3) zmiany osób wykonujących i nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4) zmiany rachunku bankowego, 5) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 6) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (pok. nr 14)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Usługa nie będzie finansowana ze środków unijnych.2. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.