eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryczywół › budowa budynku komunalnego (usługowego) w Ludomach - ośrodka zdrowia wraz z projektowanym zjazdem z drogi wojewódzkiej oraz miejscami postojowymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-27

Ogłoszenie nr 52572 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.

Ryczywół: budowa budynku komunalnego (usługowego) w Ludomach - ośrodka zdrowia wraz z projektowanym zjazdem z drogi wojewódzkiej oraz miejscami postojowymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18085


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryczywół, krajowy numer identyfikacyjny 54123300000, ul. ul. Mickiewicza  10, 64630   Ryczywół, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 0 67 283 70 02, 283 70 69, faks 067 283 70 02, e-mail ug@ryczywol.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ryczywol.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

budowa budynku komunalnego (usługowego) w Ludomach - ośrodka zdrowia wraz z projektowanym zjazdem z drogi wojewódzkiej oraz miejscami postojowymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIR.271.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego Budowa budynku komunalnego (usługowego) w Ludomach - ośrodka zdrowia wraz z projektowanym zjazdem z drogi wojewódzkiej oraz miejscami postojowymi, od etapu dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), wykonania robót budowlanych, wraz z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik niniejszego opisu. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem: 1) pozwolenia na budowę budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, 2) pozwolenia na realizacje inwestycji - budowy zjazdu, 3) pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Wykonanie robót budowlanych budowy budynku wraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku. 3. Pełnienie kompleksowego nadzoru autorskiego jednostki projektowej nad realizacją zamówienia. Dokumentacja projektowa: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompleksowej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej dla budowy budynku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dokumentacji projektowej budowy zjazdu z drogi wojewódzkiej. Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać: - uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, sprawdzeń i opinii, w zależności od wymagań, - opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej do akceptacji przez zamawiającego, - opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu do akceptacji przez zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie opracuje materiały przygotowawcze, dokumentację projektową budowlaną i wykonawczą dla potrzeb realizacji inwestycji oraz uzyska niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i pozwolenia oraz w razie potrzeby zmianę do decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca opracuje projekty wykonawcze w branżach: - architektonicznej, - konstrukcyjnej, - instalacji sanitarnej, - instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - drogowej, - zagospodarowania terenu. Ponadto wykonawca sporządzi wszelki inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji np. instrukcje bezpieczeństwa pożarowego, jeśli będą wymagane. Wykonawca opracuje pełną dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną. Wykonawca ma obowiązek zorganizować cykl projektowy w taki sposób, by nie opóźniać rozpoczęcia realizacji robót. Wszelkie czynności poprzedzające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę należy odpowiednio wcześniej procedować, celem terminowej realizacji inwestycji. Roboty budowlane: Zakłada się budowę budynku ośrodka zdrowia, w którym funkcjonować będzie przychodnia lekarza rodzinnego. Planuje się zaprojektowanie obiektu bez barier architektonicznych o prostej i funkcjonalnej bryle. Budynek należy zaprojektować w taki sposób, aby możliwa była jego rozbudowa od strony elewacji szczytowej (strona wschodnia). Zagospodarowanie terenu winno uwzględniać m.in. małą architekturę, zieleń, urządzenia, chodniki i place o nawierzchni utwardzonej, miejsca postojowe w tym dla osób niepełnosprawnych, budowę przyłączy i instalacji infrastruktury technicznej. Roboty budowlane obejmą cały zakres od fundamentowania po wykończenie i wyposażenie ogólne (bez wyposażenia typowo medycznego). Budynek należy wyposażyć we wszystkie instalacje wewnętrzne niezbędne do jego funkcjonowania, w tym: - instalacje c.o. wraz kotłownią, wod.-kan., - instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, - instalacje elektryczne, teletechniczne, sieci LAN, - instalacje słaboprądowe: telekomunikacyjna, - oświetlenie zewnętrzne terenu. Zakłada się kompleksowe zagospodarowanie terenu w obrębie projektowanego budynku, w zakres którego należy uwzględnić: - zjazd z drogi wojewódzkiej, - drogi i place wewnętrzne, - chodniki i dojścia, - miejsca postojowe, - mała architektura: ławki wandaloodporne, stojak na rowery, kosze na śmieci, - śmietnik - osłonięte i zadaszone utwardzone miejsce na pojemniki do gromadzenia odpadów, - oświetlenie zewnętrzne terenu, - zagospodarowanie pozostałej części terenu z nasadzeniem zieleni i obsianiem trawą. Budynek o przewidywanej powierzchni zabudowy min. 195 m2 i powierzchni użytkowej min. 160 m2. Pomieszczenia o wysokości użytkowej 3,0 m. Należy przewidzieć zwiększenie wysokości na prowadzenie instalacji, w szczególności kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych oraz instalacji elektrycznej i teletechnicznej. Zagospodarowanie terenu w zjazd i drogę wewnętrzną z miejscami postojowymi o powierzchni łącznej ok. 485,70 m2. Utwardzenie pod śmietnik, chodniki i opaska wokół budynku o powierzchni łącznej ok. 235,00 m2. Teren biologicznie czynny o powierzchni ok. 766,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu zawarty został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Uwaga! Zamawiający wyjaśnia, że mapy do celów projektowych zostaną dostarczone wykonawcy przez zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45500000-2, 71000000-8, 71220000-6, 71247000-1, 71248000-8, 71320000-7, 71520000-9, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT832292.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe REMBUDEX Spółka Jawna Wojciech i Renata Kucińscy,  rembudex@rembudex.pl,  ul. Łukowska 10,  64-600,  Oborniki,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 718197.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 718197.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 848700.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.