Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Warszawa: Wykonanie wierceń pełnordzeniowych wraz z montażem kolumn inklinometrycznych i piezometrycznych na 25 osuwiskach
Numer ogłoszenia: 52568 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wierceń pełnordzeniowych wraz z montażem kolumn inklinometrycznych i piezometrycznych na 25 osuwiskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 50 par otworów wiertniczych o głębokościach od 20 do 40 m dla potrzeb monitoringu wgłębnego osuwisk w ramach tematu: System Osłony Przeciwosuwiskowej SOPO Etap II - Kartowanie i wykonywanie map osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi dla obszaru Karpat polskich (75 % powierzchni) oraz monitorowanie wybranych osuwisk w Karpatach, zgodnie z projektami prac geologicznych. Sumaryczna głębokość wierceń pełnordzeniowych z montażem kolumn inklinometrycznych wynosi 1250 mb. Około 50 mb na osuwisko. Sumaryczna głębokość wierceń z montażem kolumny piezometrycznej wynosi 1000 mb. Około 40 mb na osuwisko..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.34.00.00 - Wiercenie rdzeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) Doświadczenie zawodowe Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w wykonywaniu otworów geologicznych pełnordzeniowych wraz z montażem kolumn (rur) inklinometrycznych w szczególnych warunkach panujących na obszarach osuwisk karpackich. Doświadczenie to winno być udokumentowane realizacją co najmniej 300 mb wierceń z montażem kolumn inklinometrycznych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem nazwy Zamawiającego, opisu i zakresu zamówienia, wartości zamówienia, terminów wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 2) Potencjał techniczny: Wykonawca winien dysponować w pełni sprawnymi urządzeniami wiertniczymi, w ilości umożliwiającej dotrzymanie terminu realizacji, pozwalającymi na wykonanie wierceń, rurowań i pobranie rdzeni wiertniczych zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru wierceń W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 5. Oświadczenie Wykonawcy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie I.5.2.1) instrukcji. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w nim usługi zostały wykonane należycie (z tych dokumentów winno wynikać, że dotyczą usług wymienionych w załączniku i potwierdzają dane w nim zawarte). 6. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 7. Dokumenty wymienione w punktach I.6.2-I.6.4 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 8. Dokumenty wymienione w punkcie I.6.1, I.6.5,I.6.6 składają wykonawcy wspólnie. 9. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 10. Zamiast dokumentów, o których mowa w punktach I.6.2, I.6.3, I.6.4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 11. Dokumenty, o których mowa w punkcie I.6.10 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie I.6.10 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach I.6.2- I.6.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę zamieszkania. Przepis punktu 14 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-975 Warszawa ul.Rakowiecka 4
pok. 220 bud. A..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego Kancelaria w bud. A, pok. 15 a. w dni robocze w godzinach 9:00 15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja wiercrń: Kopaliny, Złota, Tymbark, Zbyszyce - G. Dąbrowska Gródek n/Dunajcem, Rożnów-Zagórze , Łącko, Just, Szczawnica w województwie małopolskim. Wiercenia o łącznej głębokości wierceń pełnordzeniowych z montażem kolumn inklinometrycznych 400 mb i łącznej głębokości wierceń z montażem kolumny piezometrycznej 320 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.34.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja wierceń: Szymbark, Szymbark -Huciska, Leluchów, Berest, Lubinka w województwie małopolskim i Braciejowa/Dębica, Jasło, Skołyszyn w wijewództwie podkarpackim. Wiercenia o łącznej głębokości wierceń pełnordzeniowych z montażem kolumn inklinometrycznych 400 mb i łącznej głębokości wierceń z montażem kolumny piezometrycznej 320 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.34.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja wierceń: Skawina, Jordanów - Osielec, Maków Podhalański, Lachowice, Tarnawa Dolna w województwie małopolskim i Cieszyn Pastwiska, Koniaków, Istebna, Rychwałd, Pewel Wielka w województwie śląskim. Wiercenia o łącznej głębokości wierceń pełnordzeniowych z montażem kolumn inklinometrycznych 450 mb i łącznej głębokości wierceń z montażem kolumny piezometrycznej 360 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.34.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.