eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Zimowe utrzymanie dróg Gminy Zamość w sezonie 2013-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Zamość: Zimowe utrzymanie dróg Gminy Zamość w sezonie 2013-2014
Numer ogłoszenia: 525660 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 487114 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, ul. Partyzantów 3/25, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 639 05 82, faks 84 639 05 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg Gminy Zamość w sezonie 2013-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, przyległych do dróg parkingów, placów, zajezdni, chodników, zatoczek autobusowych na terenie Gminy Zamość. Zamawiający na podstawie ostatniego sezonu zimowego szacuje zakres całego zamówienia na 180 godzin i przyjmuje tą ilość wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia postępowania. O potrzebie, kierunku, czasie rozpoczęcia usługi, Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego niezależnie od pory dnia i nocy, a zakończenie prac w rejonie, czyli przywrócenie pełnej przejezdności polegającej na zapewnieniu płynnego ruchu pojazdów, pieszych na drodze, chodniku zgodnie z jej oznakowaniem, przeznaczeniem nastąpi w ciągu maksymalnie 5 godzin od zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zapłacenia faktury, rachunku, rozliczenia za skontrolowaną część. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do poprawnego wykonania usługi nieodpłatnie. Sprzęty używane do zimowego utrzymania powinny być dostosowane do efektownej realizacji części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę. W przypadku nie podjęcia akcji na wezwanie Zamawiającego, jeżeli zagraża to bezpieczeństwu ruchu drogowego lub może skutkować znacznymi utrudnieniami ruchu Zamawiający może zlecić te roboty innemu Wykonawcy na koszt Wykonawcy wyłonionego do obsługi danego rejonu. Zamawiający do obsługi sprzętu zapewni wykwalifikowanych operatorów. Wykonawca zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz kontakte-mailowy lub fax. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania wybrany Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody mogące zaistnieć w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Polisa musi gwarantować pokrycie szkody w jej rzeczywistej wysokości. Zamawiający uzna drogę, chodnik za odśnieżony jeżeli po wykonaniu usługi zalegająca warstwa śniegu będzie nie większa niż 5 cm. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać telefonicznie, na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac niezwłocznie po ich zakończeniu. Raporty powinny być dostarczane do zamawiającego minimum 1 raz w tygodniu. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie udostępni do wglądu sprzęt zarezerwowany do wykonania przedmiotu zamówienia. Sprzęty do odśnieżania chodników powinny mieć rozstaw kół maximum 140 cm (dotyczy wyłącznie części nr 2, 3). W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na więcej niż 1 część Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu na każdą część z osobna (dotyczy to sprzętów do odśnieżania). Zamówienie obejmuje 3 części: Część1 Rejon nr 1 - odśnieżanie dróg w miejscowości Kalinowice - 6,5 km Szacunkowy zakres zamówienia: 80 godzin Wymagany sprzęt: 1 sprzęt z pługiem lekkim, gumowym. Część 2 Rejon nr 2 - odśnieżanie chodników sprzętem lekkim w miejscowościach: Wólka Wieprzecka, Topornica, Żdanówek, Żdanów, Skokówka , Mokre, Lipsko - 10,5 km Szacunkowy zakres zamówienia: 50 godzin. Wymagany sprzęt:1 sprzęt z pługiem lekkim, gumowym - rzeczywista masa sprzętu (wraz z pługiem odśnieżnym sprzętu): do 2 ton. Część3 Rejon nr 3 - odśnieżanie chodników sprzętem lekkim w miejscowościach: Łapiguz, Kalinowice - 13 km Szacunkowy zakres zamówienia: 50 godzin. Wymagany sprzęt: 1 sprzęt z pługiem lekkim, gumowym - rzeczywista masa sprzętu (wraz z pługiem odśnieżnym sprzętu): do 2 ton..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część1 Rejon nr 1 - odśnieżanie dróg w miejscowości Kalinowice - 6,5 km Szacunkowy zakres zamówienia: 80 godzin Wymagany sprzęt: 1 sprzęt z pługiem lekkim, gumowym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano-Drogowe ZAMBRUK, Płoskie 63J, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8518,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10233,60

  • Oferta z najniższą ceną: 10233,60 / Oferta z najwyższą ceną: 10368,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 Rejon nr 2 - odśnieżanie chodników sprzętem lekkim w miejscowościach: Wólka Wieprzecka, Topornica, Żdanówek, Żdanów, Skokówka , Mokre, Lipsko - 10,5 km Szacunkowy zakres zamówienia: 50 godzin. Wymagany sprzęt:1 sprzęt z pługiem lekkim, gumowym - rzeczywista masa sprzętu (wraz z pługiem odśnieżnym sprzętu): do 2 ton.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano-Drogowe ZAMBRUK, Płoskie 63J, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4444,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.