eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-27

Ogłoszenie nr 52561 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.

Duszniki: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19167-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Duszniki, krajowy numer identyfikacyjny 63125836500000, ul. ul. Sportowa  1, 64550   Duszniki, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 2919075, 2919400, faks 612 919 131, e-mail urzad@duszniki.eu, zamowienia@duszniki.eu
Adres strony internetowej (URL): www.duszniki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRG.271.1.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa oświetlenia drogowego tradycyjnego oraz solarnego hybrydowego na terenie Gminy Duszniki. Inwestycja obejmować będzie budowę oświetlenia drogowego tradycyjnego z oprawami typu LED oraz dostawę i montaż lamp solarnych hybrydowych . Część I. Budowa oświetlenia drogowego tradycyjnego ( 3 zadania) 1) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wilkowo, ul. Bukowska - dz. 94/1; 89/1; 100/5 obr. 0617 - 5 lamp 1. Wybudowanie nowej wolnostojącej szafki oświetleniowej SO wykonanej z tworzywa termoutwardzalnego. Szafkę SO zlokalizować w pobliżu szafki złączowo- pomiarowej ZK1- 1p - z swobodnym dostępem do szafki od strony drogi ,zgodnie z rys. nr 1. 2. Wykonanie nowych kablowych linii oświetleniowych nn 0,4 kV ,tworzących dwie linie kablowe typu YAKY 4 x 35 mm2 , które zasilają nowe latarnie drogowe usytuowane w pasie drogi, wzdłuż istniejącej drogi powiatowej. 3. Przewiduje się montaż słupów stalowych profilowanych /stożek/ ocynkowanych ogniowo wysokości h = 8 m , wyposażone na gotowo w wysięgniki długości L=1,5 m z kątem nachylenia 10 stopni, na fundamencie B- 120,oprawy typu LED Szczegóły przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zapisy SIWZ , projekt umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych parametrów technicznych, technologicznych, jakościowych, wydajnościowych i funkcjonalnych oraz wymagany standard. Obowiązek udowodnienia równoważności , zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 2) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Sękowo, ul. Polna - dz. 226; 221 obr. 0614 - 3 lampy 1. Wykonanie nowej kablowej linii oświetleniowej nn 0,4 kV ( 1 obwód) , wychodzącej z istniejącej latarni oświetleniowej nr I/1 posadowionej w pasie drogi. Nowa linia kablowa stanowi kontynuację istniejącego obwodu oświetleniowego ( pas drogi gminnej). 2. Przewiduje się montaż słupów stalowych profilowanych /stożek/ ocynkowanych ogniowo wysokości h = 8 m , wyposażone na gotowo w wysięgniki długości L=1,0 m z kątem nachylenia 10 stopni, na fundamencie B- 120,oprawy typu LED. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych parametrów technicznych, technologicznych, jakościowych, wydajnościowych i funkcjonalnych oraz wymagany standard. Obowiązek udowodnienia równoważności , zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 3) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Grzebienisko, ul. Kwiatowa - dz. 402/23 - 4 lampy 1. Wybudowanie nowej wolnostojącej szafki oświetleniowej SO wykonanej z tworzywa termoutwardzalnego. Szafkę SO zlokalizować w pobliżu szafki złączowo- pomiarowej ZK1- 1p - z dostępem do szafki od strony drogi ,zgodnie z rys. nr 1. 2. Trasę linii kablowych oświetlenia drogowego (wzdłuż istniejącej drogi gminnej) dobrano tak, by zminimalizować i uniknąć kolizji z istniejącą podziemną infrastrukturą techniczną . 3. Z pobudowanej szafki oświetleniowej SO wyprowadzić ee kablem nn 0,4 kV typu YAKY 4 x 35 mm2 łącznie 2 obwody oświetlenia drogowego. 4. Przewiduje się montaż słupów stalowych profilowanych /stożek/ ocynkowanych ogniowo wysokości h = 7 m z wysięgnikiem o długości L=0,5 m z kątem nachylenia 5 stopni, oprawy typu LED. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych parametrów technicznych, technologicznych, jakościowych, wydajnościowych i funkcjonalnych oraz wymagany standard. Obowiązek udowodnienia równoważności , zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. na budowie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki - 12 lamp. Udzielenie zamówienia zależne będzie od decyzji Zamawiającego, należytego wykonania zamówienia podstawowego oraz posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych na realizację zadania. Do przedmiotu zamówienia ( trzech zadań: punkt 1),2),3)) należy doliczyć koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonania dokumentacji powykonawczej, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu ( do zadania w Wilkowie pokrycie kosztów zajęcia pasa drogowego, koszty umieszczenia urządzeń pokrywa Zamawiający), koszty związane z odbiorem wykonanych robót ( w tym pomiarów elektrycznych) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów i urządzeń wyposażenia przedmiotu zamówienia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim przypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa poprzez wydanie Zamawiającemu odpowiednich dokumentów gwarancyjnych. Część II. Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych w Grzebienisku, ul. Miodowa - 2 szt Zamawiający wymaga budowy i montażu 2 hybrydowych latarni oświetlenia drogowego , zgodnie z załączoną mapą, na której wskazano miejsce posadowienia lamp. Podstawowe warunki budowy : 1) przy montażu latarni, szczególnie prefabrykowanych fundamentów, zwrócić szczególną uwagę na istniejącą podziemną infrastrukturę techniczną. 2) latarnie posadowić zgodnie ze wskazanymi odległościami od istniejących granic oraz istniejącej infrastruktury technicznej. 3) przewiduje się montaż jednoramiennych hybrydowych latarni oświetleniowych typu HLSU-1002 w kolorze RAL 7021 pokrytych powłoką antykorozyjną 4) latarnie posadowić na stopie fundamentowej F150/F160. 5) zastosować oprawy typu LED o mocy 28 W z optyką asymetryczną A02. 6) przewidywany czas pracy lampy min.10,14 h/dzień. 7) panele solarne min. 2 szt. o mocy po 190 W. 8) orientacyjne wymiary panela min. 1316x992x48 mm. 9) autonomia latarni: 4,5 dni. 10) akumulatory żelowe, bezobsługowe 2 szt. min. po 110 Ah/12 V. 11) napięcie zasilania oprawy: 24 V DC. 12) oprawa wykonana z aluminium i hartowanego szkła. Stopień ochrony oprawy IP66, klasa izolacyjności I. 13) napięcie zasilania oprawy 90~265 VAC lub 12/24 VDC. 14) każdą latarnię oświetleniową uziemić, zgodnie z wytycznymi producenta. 15) wytyczne dotyczące stosowanego osprzętu oświetleniowego: 15.1 .Słup. a) słup lampy hybrydowej winien być wykonany z grubościennej stali S355, obustronnie cynkowany wg ISO 1461 i uziemiony. b) wysokość hybrydowego systemu wraz z panelami i siłownią wiatrową nie powinna przekroczyć 10 m, licząc od podstawy fundamentu do szczytu. c) słup powinien posiadać u podstawy rewizję tzn. wnękę zamykaną pokrywą czy drzwiczkami. d) budowany maszt hybrydowego systemu solarno-wiatrowego winien być przeliczony (ze względu na wagę oraz powierzchnię paneli fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej) do montażu w I strefie wiatrowej zgodnie z normą PN EN 1991-1. e) słup winien posiadać certyfikat CE potwierdzający spełnianie przez konstrukcję wymagania norm: EN 1993-3-1:2006, EN 1993-3-2:2006, EN 40-5:2002, PN-EN 40-3-3:2003 oraz certyfikat dopuszczający go do stosowania na terenie UE wraz z deklaracją zgodności lub równoważne. 15.2.Wspornik siłowni wiatrowej : konstrukcja montażowa siłowni wiatrowej musi zapewniać zamocowanie w taki sposób, że zarówno siłownia wiatrowa, łopaty rotora jak i jej układ mocowania nie spowoduje zacieniania, padania cienia na moduły fotowoltaiczne, niezależnie od pory dnia i wysokości słońca nad horyzontem. 15.3.Moduł fotowoltaiczny. a) system winien posiadać dwa niezależne moduły fotowoltaiczne z celami mono/polikrystalicznymi o mocy min. jednego modułu 190 Wp. b) napięcie w punkcie mocy maksymalnej powinno wynosić min. 25 V a natężenie prądu w punkcie mocy maksymalnej min. 5A. c) front modułu fotowoltaicznego stanowić powinno szkło hartowane o niskiej zawartości żelaza z powłoką antyrefleksyjną o grubości min. 4 mm, natomiast tył modułu winien posiadać wielowarstwową folię zabezpieczającą. 15.4.Fundament, akumulator, oprawa a) fundament pod słup lampy hybrydowej winien być prefabrykowany, przeliczony (ze względu na wagę systemu oraz powierzchnię paneli fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej) pod montaż systemu lampy hybrydowej w I strefie wiatrowej na słupie stalowym o wysokości wraz z panelami i siłownią wiatrową do 10 m. Fundament winien posiadać wymiary minimalne: 450mm x 450mm x 1800 mm (szer./dł./wys.) i być zgodny z PN-EN 14991:2010, posiadać deklarację zgodności producenta oraz certyfikat CE na zgodność z normą PN-EN 14991:2010 lub równoważne. b) system winien być wyposażony w min. 2 żelowe akumulatory bezobsługowe, głębokiego rozładowania, dedykowany do instalacji fotowoltaicznych. Pojemność: jednego winna wynosić min. 180 Ah i umożliwiać min. 2 700 cykli przy ok. 15% głębokości cyklicznego dobowego rozładowania. Wyrób winien posiadać deklarację CE na zgodność z obowiązującymi w Polsce normami. c) oprawa LED winna być zamontowana na wys. min. 6 m, jej korpus o min. IP66 wykonany z materiałów nierdzewnych winien umożliwiać montaż na wysięgnikach o średnicy min. 60 mm. Oprawa powinna zawierać min. 14 diod LED i posiadać regulowany kołnierz oraz oprócz radiatora dodatkowy wentylator zabezpieczający termicznie diody przed nadmiernym przegrzaniem. Rozsył światła winien być asymetryczny względem oświetlanej powierzchni. Całkowita moc pobierana przez oprawę LED winna wynosić max. 40W, przy wydajności diod LED min. 140 lm/W. Temperatura barwy światła winna zawierać się w granicach 4500K i emitować światło z barwą maksymalnie zbliżoną do tradycyjnego światła dziennego. Oprawa powinna posiadać deklarację zgodności CE z dyrektywą EMC oraz RoHS lub równoważne. 15.5.Siłownia wiatrowa, regulator do siłowni wiatrowej a) siłownia wiatrowa winna posiadać poziomą oś obrotu, tylny ster i prąd ładowania: minimum 6A przy prędkości wiatru 16 m/s. Wirnik siłowni powinien posiadać min. 6 łopat i umożliwiać start przy prędkości wiatru min. 2,5 m/s oraz generator 3-fazowy, bez szczotkowy na magnesach neodymowych. Siłownia winna być zabezpieczona elektrycznie oraz mechaniczne przed zbyt silnym wiatrem, automatycznie odstawać od wiatru przy prędkości powyżej 16m/s. Korpus siłowni wiatrowej winien być wykonany z materiałów nierdzewnych a łopaty wirnika z włókna szklanego, nylonu i posiadać deklarację zgodności CE z dyrektywą EMC lub równoważne. b) regulator winien być wyposażony w algorytm kompensacji wpływu temperatury na wartość napięcia ładowania i automatyczny trzystopniowy tryb sterowania pracą siłowni wiatrowej i dwustopniowy tryb ładowania akumulatorów. Powinien posiadać zabezpieczenie przed przeładowaniem i zabezpieczenie przed rozbieganiem się. Regulator winien posiadać funkcję automatycznej detekcji napięcia 12 / 24 VDC oraz deklarację zgodności CE z dyrektywą EMC lub równoważny. c) regulator solarny winien posiadać prąd znamionowy min.15A napięcie pracy 24 V DC, być wyposażony w automatyczny czujnik zmierzchowy a pobór prądu w stanie jałowym nie powinien przekraczać 20 mA. Posiadać funkcję MPPT tj. śledzenia mocy szczytowej. Dobowy zakres pracy winien być dowolnie programowany dla godzin włączenia/wyłączenia oprawy LED. Regulator powinien posiadać zabezpieczenie przed zwarciem, przeciążeniem, odwrotną polaryzacją i zabezpieczenie termiczne w postaci zewnętrznego czujnika temperatury akumulatorów do kompensacji wpływu temperatury na wartość napięcia ładowania 15.6. Sterowanie hybrydowym oświetleniem drogowym. a) hybrydowa latarnia oświetlenia drogowego powinna być wyposażona w inteligentny sterownik umieszczony w oprawie oświetleniowej sterujący oświetleniem i zabezpieczający przed rozładowaniem. Ponadto programowalna powinna być wielkość emitowanego przez oprawę LED strumienia świetlnego pozwalająca na dostosowanie parametrów oprawy do indywidualnych potrzeb. Dopuszcza się opcjonalnie doposażenie oprawy w inne układy sterujące umożliwiające uzyskanie dodatkowych funkcji. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonania dokumentacji powykonawczej, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu (jeżeli będzie to konieczne), koszty związane z odbiorem wykonanych robót ( w tym pomiarów) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów i urządzeń wyposażenia przedmiotu zamówienia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim przypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa poprzez wydanie Zamawiającemu odpowiednich dokumentów gwarancyjnych. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych parametrów technicznych, technologicznych, jakościowych, wydajnościowych i funkcjonalnych oraz wymagany standard. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, polegających na budowie i montażu lamp solarnych hybrydowych na terenie Gminy Duszniki - 4 lampy. Udzielenie zamówienia zależne będzie od decyzji Zamawiającego, należytego wykonania zamówienia podstawowego oraz posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych na realizację zadania . Roboty budowlane w obu częściach należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. , poz.290 z późn. zm ) oraz zgodnie z polskimi normami, sztuką budowlaną, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 prawa budowlanego i STWiOR.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: . Budowa oświetlenia drogowego tradycyjnego ( 3 zadania)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT142751.46
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Instalacje Elektryczne Aron Balcerzak,  ,  Słupca,  62-00,  Słupca,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86440,75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86440,75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127709,85
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych w Grzebienisku, ul. Miodowa - 2 szt
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29958.36
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wichary Technic Sp. z o.o.,  ,  Bielsko-Biała, ul.Sobieskiego,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21267,30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21267,30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21267,30
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.