eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › wykonanie instalacji solarnej dla potrzeby s.w.u. na budynkach mieszkalnych Zielona 5 i Targowa 16/18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-10

POZYCJA 52534

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poddębice: wykonanie instalacji solarnej dla potrzeby s.w.u. na budynkach mieszkalnych Zielona 5 i Targowa 16/18 Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., do kontaktów: Włodzimierz Krajewski, ul. Targowa 2A, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6784775, fax 043 6784775, e-mail: komunalne@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: sp. z o.o.; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji solarnej dla potrzeby s.w.u. na budynkach mieszkalnych Zielona 5 i Targowa 16/18. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poddębice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji słonecznej wspomagającej przygotowania ciepłej wody użytkowej dla mieszkańców budynków mieszkalnych Zielona 5 i Targowa 16/18. Kolektory słoneczne umieszczone zostaną na dachach budynków, urządzenia techniczne, wymienniki i bufory w pomieszczeniach piwnicznych tychże budynków. Układ przygotowania cwu będzie się składał z następujacych obiegów: - obieg solarny, - obieg zasobników buforowych, - obieg przygotowania cwu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określono w pkt. III.2) niniejszego ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.42.00.00 - Instalacje słoneczne Kod CPV wg słownika 2008: 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 30.09.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości 10 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej i instalacyjnej zgodnie z art. 14 ust.1 pkt 2, 4,5 ustawy Prawo budowlane. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty o podobnym charakterze, obejmujące wykonania układów kolektorów słonecznych o powierzchni kolektorów min. 100 m kw., zatrudniają min 20 pracowników oraz min 2 osób personelu kierowniczego, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na rachunku bankowym w wysokości min. 0,5 mln PLN lub zdolność kredytowa na powyższą kwotę, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3. z uwagi na finansowanie części zadania przez EkoFundusz Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii. Podstawą do rozliczenia dostaw wyrobów jest świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia, 4. w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 niniejszego rozdziału, 5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) sprawozdania finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, d) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowowych lub określi zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 3 .1.c wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje pracowników, w tym uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności budowlanej (należy przedłożyć kserokopię świadectw kwalifikacyjnych), f) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. h) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu i) informacje o liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, wraz z przedstawieniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje; j) wykaz wykonanych w latach 2001- 2006 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. k) referencje potwierdzające, że roboty o których mowa w punkcie "k" zostały wykonane z należytą starannościa, l) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawa lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 90 2. warunki gwarancji (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.poddebice.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za specyfikacje pobieraną u Zamawiającego lub przysłana dorga pocztową płatną w kasie u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2006, godzina 10:00, siedziba Spółki - Poddębice, ul. Targowa 2A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Inwestycja współfinansowana przez EkoFundusz- środki z ekokonwesji 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.