eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podwilk › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Podwilk: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 525310 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 457556 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Podwilku, Podwilk 157, 34-722 Podwilk, woj. małopolskie, tel. 18 28 529 24, faks 18 28 529 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych pieczywa, mięsa, wędlin, jaj, produktów mleczarskich, mrożonek, owoców i warzyw, różnych artykułów spożywczych. do stołówki szkolnej w Zespole Szkól w Podwilku w roku 2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część nr 1 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część nr 2 - Dostawa owoców i warzyw Część nr 3 - Dostawa mrożonek (owoców, warzyw, ryb) Część nr 4 - Dostawa różnych artykułów spożywczych Część nr 5 - Dostawa produktów mleczarskich Cześć nr 6 - Dostawa pieczywa Część nr 7 - Dostawa jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 6.1 - 6.7 do SIWZ. Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika 6.1 - 6.7 do SIWZ użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. 3. Zamawiający ma prawo zmienić ilości artykułów spożywczych w stosunku do ilości określonych w załącznikach 6.1-6.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w zależności od ilości dożywianych dzieci oraz zwiększenia zamówienia w przypadku zwiększenia ilości osób dożywianych. W przypadku nie wykorzystania ilości towarów przewidzianych dla poszczególnych części (w załącznikach od 6.1 - 6.7 do SIWZ) Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Dostarczony towar winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla każdego asortymentu, wysokiej jakości, tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Każdą ewentualną zmianę w stosunku do zamawianego towaru lub jego ilości należy wcześniej konsultować z intendentem. 6. Wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem, na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 7. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportu przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 9. Za stan jakościowy do czasu odbioru zamówienia odpowiada Wykonawca. 10. Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie, faksem, bądź drogą elektroniczną. 11. Szczegółowe terminy i godziny dostaw Zamawiający będzie podawać Wykonawcy telefonicznie, faksem, bądź drogą elektroniczną. 12. Poszczególne dostawy będą realizowane w godzinach 7.00-14:00 w wyznaczonych przez Zamawiającego dniach. 13. W przypadku niezgodności dostarczonych artykułów z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów i wyznaczy dodatkowy termin na dostawę artykułów wolnych od wad w ilościach określonych przez Zamawiającego, a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z punktem 8. 14. Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 15. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 16. Przez czas trwania umowy o zamówienie publiczne na dostawę artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej obowiązywać będą ceny jednostkowe za poszczególne pozycje towarów określone w ofercie Wykonawcy, z wyjątkiem owoców i warzyw (część 2), dla których powinny obowiązywać aktualne ceny sezonowe, które nie mogą być wyższe od ceny wskazanej w ofercie. 17. Dostarczone pieczywo musi być z wypieku wykonanego w dniu dostawy. 18. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.). 19. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 20. Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej. 21. Przedstawiana faktura powinna zawierać stan faktyczny dostarczonych towarów. Główny przedmiot CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15331170-9 - Warzywa mrożone 15221000-3 - Ryby mrożone 15800000-6 - Różne produkty spożywcze 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne 15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne 15500000-3 - Produkty mleczarskie 15811100-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03142500-3 - Jaja 15851000-8 - Produkty mączne 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.60.00.00-4, 15.32.00.00-7, 15.41.10.00-2, 15.50.00.00-3, 15.81.11.00-9, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 15.87.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Majerczyk Spółka Jawna, ul. Św. Jadwigi Królowej 77, 34-424 Szaflary, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26944,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29752,55

  • Oferta z najniższą ceną: 29752,55 / Oferta z najwyższą ceną: 30650,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Handlowe Grapa Sp. Jawna Roman i Stanisława Grapa, Podwilk 300, 34-722 Podwilk, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7716,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7643,98

  • Oferta z najniższą ceną: 7643,98 / Oferta z najwyższą ceną: 10488,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mrożonek (owoców, warzyw, ryb) do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMA Sp. z o. o., ul. Tarnowska 113, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3457,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4059,70

  • Oferta z najniższą ceną: 4059,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4562,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Grapa Sp. Jawna Roman i Stanisława Grapa, Podwilk 300, 34-722 POdwilk, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12048,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12638,22

  • Oferta z najniższą ceną: 12638,22 / Oferta z najwyższą ceną: 14563,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BRUTAL Sp. Jawna, ul. Skibówki 4c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6421,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6861,90

  • Oferta z najniższą ceną: 6861,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7343,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGNACY POLAŃSKI FPHU S.C. B. Polański, D. Pluta, A. Waresiak, Zubrzyca Górna 20A, 34-484 Zubrzyca Górna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1195,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1195,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1285,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2013.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Hanldlowo - Usługowa ZYCH Adam Zych, ul. Krasińskiego 55, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1512,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1512,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.