Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Szczecin: Usługa wymiany kompletu łożysk ślizgowych wału wejścia mocy (górnego) przekładni redukcyjnej silnika głównego, wymiany pakietu uszczelnień sprzęgła SK oraz przetoczenia i legalizacji powierzchni tulei ślizgowych na wale śrubowym w ramach możliwego luzu na łożyskowaniu wału śrubowego na statku Nawigator XXI
BZP/MS/11/2012
Numer ogłoszenia: 525296 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wymiany kompletu łożysk ślizgowych wału wejścia mocy (górnego) przekładni redukcyjnej silnika głównego, wymiany pakietu uszczelnień sprzęgła SK oraz przetoczenia i legalizacji powierzchni tulei ślizgowych na wale śrubowym w ramach możliwego luzu na łożyskowaniu wału śrubowego na statku Nawigator XXI BZP/MS/11/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wymiany kompletu łożysk ślizgowych wału wejścia mocy (górnego) przekładni redukcyjnej silnika głównego, wymiany pakietu uszczelnień sprzęgła SK oraz przetoczenia i legalizacji powierzchni tulei ślizgowych na wale śrubowym w ramach możliwego luzu na łożyskowaniu wału śrubowego na statku Nawigator XXI. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa: - wymiany kompletu łożysk ślizgowych wału wejścia mocy (górnego) przekładni redukcyjnej silnika głównego na statku Nawigator XXI (w tym: dostawa i montaż nowych fabrycznie łożysk ślizgowych (2 szt.) górnego wałka przekładni, próbny rozruch przekładni wraz z pomiarami, de/montaż przekładni po próbnym rozruchu, oględziny łożysk i ich osadzenia oraz ponowne pomiary łożysk ślizgowych, usługi holowania, próby obciążeniowe według harmonogramu na stacji prób, próby morskie przekładni oraz całego układu napędowego wraz ze sterowaniem płatami śruby nastawnej zgodne z harmonogramem prób przekładni redukcyjnej (wg harmonogramu prób morskich, który Wykonawca otrzyma od producenta łożysk), inne czynności wynikające z procesu montażu i demontażu łożysk ślizgowych i przekładni), - wymiany pakietu uszczelnień sprzęgła SK oraz przetoczenia i legalizacji powierzchni tulei ślizgowych na wale śrubowym w ramach możliwego luzu na łożyskowaniu wału śrubowego (wraz z innymi czynnościami wynikającymi z prac opisanych w niniejszym wyliczeniu, w tym dokowanie statku)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NET MARINE - MARINE POWER SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NET MARINE - MARINE POWER SERVICE SP. Z O.O.
- Net Marine - Marine Power Service Sp. z o.o., ul. Kotwiczna 13, 70-673 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 250000,00
Oferta z najniższą ceną: 250000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: Art. 67 ust. 1 pkt 5 lit b): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 5) w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych Zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, Uzasadnienie wyboru trybu: W trakcie wykonywanych prac remontowych podczas 5-letniego remontu klasowego statku Nawigator XXI, przy demontażu przekładni redukcyjnej silnika głównego przeprowadzanego w celu wymiany kosza sprzęgłowego (operacja ujęta w opisie przedmiotu zamówienia w punkcie 3.5 ppkt 3) zaobserwowano zły stan techniczny łożysk ślizgowych wału wejścia mocy (górnego). Łożyska te wysłane zostały do producenta w celu uzyskania jego opinii co do możliwości ich ewentualnej regeneracji i dalszej eksploatacji. W odpowiedzi producent łożysk stwierdził, iż łożyska nie nadają się do dalszej eksploatacji oraz nie nadają się również do regeneracji poprzez przetoczenie warstwy białego metalu, gdyż spowoduje to: 1. Przekroczenie dopuszczalnych luzów na panewkach, 2. Zmianę grubości warstwy białego metalu, co obniży jego wytrzymałość, 3. Zmianę geometrii kieszeni smarnych, czego skutkiem może być niewłaściwe smarowanie łożysk, 4. Obniżenie położenia górnego wałka względem dolnego, co może spowodować uszkodzenie zębów przekładni. W związku z powyższym pojawiła się konieczność wymiany łożysk na nowe, czego nie można było wcześniej przewidzieć, gdyż parametry pracy przekładni były prawidłowe, a zużycie stwierdzono dopiero przy pracach demontażowych przekładni. Podczas prac demontażowych związanych z wymianą uszczelnienia wału śrubowego (lp. 1.11 opisu przedmiotu zamówienia) okazało się, iż z uwagi na znaczne zużycie wystąpiła konieczność wymiany pakietu uszczelnień sprzęgła SK oraz przetoczenia i legalizacji powierzchni tulei ślizgowych na wale w ramach możliwego luzu na łożysku wału śrubowego. Wykonania tych prac nie można było przewidzieć, gdyż zużycie stwierdzono dopiero podczas prac demontażowych. Wykonanie ww. dodatkowych prac warunkuje wykonanie zamówienia podstawowego, gdyż prace te dotyczą przekładni głównej statku oraz wału śrubowego czyli integralnych części napędu, bez którego statek pozbawiony jest możliwości pływania, a co za tym idzie nie można zakończyć odnowieniowego remontu klasowego.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont oznakowania nawigacyjnego Stawa Zachodnia IV Bramy Torowej i Stawa Wschodnia IV Bramy Torowej.
- Świadczenie usług cateringowych w drugiej połowie 2024 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie
- Roztwory stosowane w procesie pobierania i preparatyki oraz wykorzystywane w badaniach immunohematologicznych w RCKiK w Szczecinie
- Budowa budynku gospodarczego i stacji agrometeorologicznej (masztu) w Ostoi, działka nr 5/58, obręb Ostoja, gmina Kołbaskowo. Postępowanie powtarzane.
- Dostawa sprzętu elektronicznego do budynku Szkoły Podstawowej w ramach zadania pn. ,,Budowa Szkoły Podstawowej w rejonie ulic Podbórzańskiej i Kredowej w Szczecinie"
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.