eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Suszcu w 2014 r. - realizacja dwóch zadańI - żywienie dzieci w nowych oddziałach na ul. Wyzwolenia 2 - zapotrzebowanie wynikające z projektu pt.Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; II - żywienie dzieci w oddziałach na ul. Św. Jana 70 - zapotrzebowanie wynikające z bieżących środków własnych placówki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Suszec: Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Suszcu w 2014 r. - realizacja dwóch zadań: I - żywienie dzieci w nowych oddziałach na ul. Wyzwolenia 2 - zapotrzebowanie wynikające z projektu pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; II - żywienie dzieci w oddziałach na ul. Św. Jana 70 - zapotrzebowanie wynikające z bieżących środków własnych placówki
Numer ogłoszenia: 525058 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 492436 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Suszcu, ul. Św. Jana 70, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 2124211, faks 32 2124211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Suszcu w 2014 r. - realizacja dwóch zadań: I - żywienie dzieci w nowych oddziałach na ul. Wyzwolenia 2 - zapotrzebowanie wynikające z projektu pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; II - żywienie dzieci w oddziałach na ul. Św. Jana 70 - zapotrzebowanie wynikające z bieżących środków własnych placówki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Suszcu w 2014 r. - realizacja dwóch zadań: I - żywienie dzieci w nowych oddziałach na ul. Wyzwolenia 2 - zapotrzebowanie wynikające z projektu pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zwanego dalej POKL, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; II - żywienie dzieci w oddziałach na ul. Św. Jana 70 - zapotrzebowanie wynikające z bieżących środków własnych placówki. Podział na 2 zadania, określone w przedmiocie zamówienia podyktowany jest odrębnym finansowaniem tych zadań w okresie od 01.01.2014 r. do 31.10.2014 r. a więc konieczne jest odrębne ich rozliczanie w tym okresie. Zadanie I finansowane jest ze środków Unii Europejskiej do czasu zakończenia projektu, tj. do 31.10.2014 r. Od 01.11.2014 r. do 31.12.2014 r. oba zadania finansowane będą ze środków własnych placówki. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na wybraną część/i lub całość zamówienia zarówno na zadanie I jak i na zadanie II. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/ne do realizacji część/i zamówienia: 1. Część I - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - zgodnie z zał. A, 2. Część II - Dostawa mięsa, wędlin, konserw i wyrobów mięsnych - zgodnie z zał. B, 3. Część III - Dostawa drobiu - zgodnie z zał. C, 4. Część IV - Dostawa produktów sypkich i różnych produktów spożywczych, warzyw, owoców, mrożonek i ryb - zgodnie z zał. D. Ilość produktów spożywczych wykazanych dla poszczególnych pozycji w w/w załącznikach została podzielona wg zadań wskazanych w przedmiocie zamówienia, tj. wg: I - zapotrzebowania na żywienie dzieci w nowych oddziałach na ul. Wyzwolenia 2 - wynikającego z projektu POKL pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS; II - zapotrzebowania na żywienie dzieci w oddziałach na ul. Św. Jana 70 - wynikającego z bieżących środków własnych placówki. Zamawiający będzie składał u wykonawcy zapotrzebowanie na produkty spożywcze w rozbiciu na wyżej wymienione zadania. Rozbicie to będzie funkcjonowało do dnia 31 października 2014 r., gdyż do tego dnia Przedszkole Publiczne w Suszcu realizowało będzie projekt POKL. Wykonawca będzie zobowiązany do rozliczania zamawianych produktów spożywczych odrębnie dla zadania I i II do 31.10.2014 r. W miesiącach listopadzie i grudniu 2014 r. Zamawiający będzie składał jedno ogólne zapotrzebowanie a Wykonawca zobowiązany będzie do rozliczania zamawianych produktów zgodnie z tym zapotrzebowaniem. Ogólne zapotrzebowanie w tych miesiącach będzie sumą pozostałego zapotrzebowania z obu zadań, które nie zostało wykorzystane do 31.10.2014 r. Powyższe oznacza, że wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę np. na część 1 zamówienia, tj. na dostawę pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, będzie zobowiązany do dostarczania i rozliczania każdego z wymienionych dla tej części produktów, wg złożonego zapotrzebowania, np. chleba: w ilości 10 szt. - wg zapotrzebowania określonego dla zadania I i 20 szt. wg zapotrzebowania określonego dla zadania II. Faktury dla obu zadań Wykonawca zobowiązany jest wystawić osobno na każde zadanie wg podanego zapotrzebowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w zakresie zad. I w okresie 01.01.-31.10.2014 finansowane będzie ze środków UE w ramach projektu pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, realizowanego z POKL,Priorytet IX.Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,Działanie9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty,Poddziałanie9.1.1.Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej,współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emilia Kristof - Firma Rodzinna Sp. z o.o., ul. Czwartaków 8, 44-253 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14388,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17698,11

  • Oferta z najniższą ceną: 17698,11 / Oferta z najwyższą ceną: 31398,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mięsa, wędlin, konserw i wyrobów mięsnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AG Łakota A.G.I.W. Łakota Sp. J., ul. Moniuszki 7, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21364,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23898,04

  • Oferta z najniższą ceną: 23898,04 / Oferta z najwyższą ceną: 23898,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Sp. J. J.M.E.K. Wróbel, ul. Straconki 20, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8221,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10035,32

  • Oferta z najniższą ceną: 10035,32 / Oferta z najwyższą ceną: 10035,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa produktów sypkich i różnych produktów spożywczych, warzyw, owoców, mrożonek i ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andersen Poland Sp. z o.o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83727,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98498,97

  • Oferta z najniższą ceną: 98498,97 / Oferta z najwyższą ceną: 98498,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.