eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Bieruń: Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia.
Numer ogłoszenia: 52482 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, fax (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu: zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia, polegającej na dokonaniu 2 zmian o łącznej powierzchni około 115 ha, określonych na załączniku graficznym stanowiącym integralną część uchwały otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w harmonogramie( zał.1 do umowy) stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia, mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne, określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Powierzą funkcję głównego projektanta planu osobie, która jest członkiem Izby Urbanistów . 3. Opracowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): studium (zmiany studium) uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla co najmniej dwóch gmin . Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania, złoży oświadczenia, że: 1. Z art. 22 ust. 1 ustawy: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Po zapoznaniu się z warunkami zamówienia określonymi w SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń. 3. Jest związany przedmiotową ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do SIWZ w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. O jawności oferty, z uwzględnieniem pkt. I.4.H SIWZ [oferta jest jawna w części / całości. Strony oferty od .... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione uczestnikom postępowania]. 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednim pełnomocnictwem w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Lista wymaganych dokumentów. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87/2006 poz. 605) dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty. (zaleca się potwierdzenie wszystkich zapisanych stron dokumentu) 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie głównego projektanta na listę Okręgowej Izby Urbanistów (w przypadku braku określenia na zaświadczeniu okresu ważności należy również dołączyć dowód opłaty składek). 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością studium/zmiany studium i uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego; dla potwierdzenia warunku z pktu IV.3 SIWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem. 4. Wykaz osób które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (w szczególności wskazanie głównego projektanta). Uwaga: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o których mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w pkt. 1 niniejszej uwagi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bierun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.