eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radoszyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Radoszyce: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radoszyce
Numer ogłoszenia: 52468 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4173 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radoszyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bieżących usług w zakres konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radoszyce i utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Konserwacja obejmuje 1671 punktów oświetleniowych i 78 stacje transformatorowe znajdujące się na terenie Gminny Radoszyce. Wykaz stanowi załącznik nr 8 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: - Wymianę uszkodzonych źródeł światła, - Regulację położenia źródła światła - Czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, - Wymianę niesprawnych bezpieczników, - Wymianę (naprawę )uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, - Przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złączy linii oświetlenia drogowego, - Konserwację wysięgników, przewieszek, - Przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej, - Regulację zegarów astronomicznych, -Wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych na równoważne (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp.), - Naprawę i wymianę uszkodzonych przewodów oświetleniowych - Usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, - Regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, -Wymianę (naprawę) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym, wraz z ich zabezpieczeniem przed osobami trzecimi. - Kontrolę sprawności oświetlenia na terenie Gminy Radoszyce - Włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego na żądanie Zamawiającego, - Przyjmowanie zgłoszeń i usuwanie niesprawności oświetlenia ulicznego, Termin usunięcia usterki oświetlenia ulicznego ustala się na 7 dni od chwili zgłoszenia awarii. Termin usunięcia awarii całego ciągu tj. min 4 sąsiadujących ze sobą lamp oświetleniowych ustala się na 24 godziny od chwili zgłoszenia. UWAGA: W przypadku zgłoszenia, że oświetlenie uliczne świeci się w ciągu dnia, awaria ta musi być usunięta w ciągu 5 godzin od chwili zgłoszenia do Wykonawcy bez względu na liczbę świecących się lamp. Pozostałe prace konserwacyjne winny być wykonywane w terminach wynikających z obowiązujących przepisów, przeprowadzonych ocen stanu technicznego urządzeń, utrzymania wymogów bezpieczeństwa i w oparciu o prowadzoną dokumentację eksploatacyjną lub na wniosek Zamawiającego. Zamawiający składać będzie zgłoszenie Wykonawcy telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail lub nr fax. Zamawiający upoważni pracownika Urzędu Gminy Radoszyce do składania zgłoszeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY Pro-Mar Marcin Ptak, Ul. Piłsudskiego 115, 26-200 Końskie, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43452,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44395,13

  • Oferta z najniższą ceną: 44395,13 / Oferta z najwyższą ceną: 52780,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.