Ogłoszenie z dnia 2015-03-10
Poznań: Wycinka i zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu - zadanie II
Numer ogłoszenia: 52458 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka i zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu - zadanie II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów rosnących w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi w następujących lokalizacjach: teren gmin Kleszczewo, Kostrzyn, Kórnik, Mosina, Komorniki. 3. Drzewa, krzewy przeznaczone do wycinki, zabiegów pielęgnacyjnych opisane zostały w załączniku nr 2 zatytułowanym Wycinka i zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP 4. Wykonawca zobowiązany jest do zakupienia od Zamawiającego drewna opałowego pozyskanego z wycinki w ramach niniejszej umowy, wg Załącznika nr 1 do niniejszej umowy, zatytułowanego Przedmiar ilości i wartości drewna z wycinki drzew na terenie gmin Kleszczewo, Kostrzyn, Kórnik, Mosina, Komorniki. 5. Sposób realizacji zamówienia 1) Sposób wykonywania usługi określono w Specyfikacji Technicznej do przetargu 12/U/2014. 2) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób, by inny drzewostan rosnący w pasie drogi nie uległ uszkodzeniu. 3) Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi w taki sposób by zabezpieczyć linie napowietrzne, uzbrojenie podziemne, zasiewy, ogrodzenia i budynki przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Wszelkie koszt z tytułu wymienionych szkód i zniszczeń poniesie Wykonawca. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca prowadzonych prac zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach oraz utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania usługi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) oznakowania miejsca usługi zgodnie z wymaganiami prawa organizacji ruchu drogowego i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania usługi, 2) ochrona środowiska - Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.72.11.50 - 77.72.11.50 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ogród Serwis Bartosz Ratajczak, ul. Kurkowa 19, 62-023 Borówiec, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23125,00
Oferta z najniższą ceną: 23125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23125,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru trybu Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe - umowa nr 10/XI/U/2014 z dnia 24.11.2014 r. zawarta w wyniku postępowania nr 12/U/2014), dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (numer ogłoszenia: 362482-2014; data zamieszczenia: 31.10.2014) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: W związku z pojawieniem się finansowej możliwości kontynuowania przedmiotowej usługi udziela się zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług firmie Ogród Serwis Bartosz Ratajczak, ul. Kurkowa 19, 62-023 Borówiec. Wszystkie przesłanki wymienione powyżej znajdują zastosowanie w przedmiotowym zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- Usługi polegające na bieżącym utrzymaniu drzewostanu w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2025 r.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w roku 2024 - piąty przetarg
- Grzepnica wymiana starej stalowej sieci wodociągowej zasilającej budynki od nr 2 do nr 11
- 07170 Budowa ciągu pieszo-rowerowego na przedłużeniu ul. Francuskiej we Wrocławiu
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.