eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Mińsk Mazowiecki: Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 524452 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 467704 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. + 48 25 752 24 46, faks +48 25 752 24 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres czynności w kompleksowej usłudze ochrony : 1.1. Ochrona fizyczna obiektu AQUAPARK Z LODOWISKIEM MOSiR przy ul. Wyszyńskiego 56 w Mińsku Mazowieckim, przy następujących założeniach: - ochrona fizyczna codzienna (również dni, w których obiekt jest nieczynny dla klientów), 1 osoba, w systemie 24 godziny na dobę, w okresie 01.01.2014 r. godz. 00:00 - 31.12.2014 r. godz. 24:00, a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 8 760 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt. a jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2. Ochrona fizyczna obiektu STADION MOSiR przy ul. Sportowej 1 w Mińsku Mazowieckim, przy następujących założeniach: - ochrona fizyczna conocna (w roku 2014 - 365 razy), 1 osoba, w godzinach od 20:15 do 6:15, w okresie 01.01.2014 r. godz. 00:00 - 31.12.2014 r. godz. 24:00, - ochrona fizyczna dodatkowo w dni wolne od pracy obiektu, 1 osoba, jak poniżej: Założenia: 1) 1 stycznia (środa) - Nowy Rok - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 2) 6 stycznia (poniedz.) - Trzech Króli - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 3) 20 kwietnia (niedziela) - Wielkanoc - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 4) 21 kwietnia (poniedz.) - PoniedziałekWielkanocny - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 5) 1 maja (czwartek) - Święto Pracy - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 6) 19 czerwca (czwartek) - Boże Ciało - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 7) 15 sierpnia (piątek) - Święto WNMP - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 8) 1 listopada (sobota) - Wszystkich Świętych - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 9) 11 listopada (wtorek) - Narodowe Św. Niepodległości - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 10) 25 grudnia (czwartek) - Boże Narodzenie (I dzień) - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 11) 26 grudnia (piątek) - Boże Narodzenie (II dzień) - ochrona fizyczna od 6:15 do 20:15 a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 3 804 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt. a jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.3. Monitoring (ochrona interwencyjna) - grupa interwencyjna min. 2 osoby, dojeżdżająca na miejsce zdarzenia w czasie krótszym niż 10 (dziesięć) minut po uruchomieniu systemu antynapadowego obiektu, w okresie 01.01.2014 r. godz. 00:00 - 31.12.2014 r. godz. 24:00. Dotyczy obiektów AQUAPARK Z LODOWISKIEM MOSiR przy ul. Wyszyńskiego 56 oraz STADION MOSiR przy ul. Sportowej 1, oba w Mińsku Mazowieckim. a) Zamawiający posiada w obiekcie AQUAPARK Z LODOWISKIEM MOSiR sprawny technicznie system antynapadowy, b) Zamawiający dopuszcza podłączenie systemu przywoławczego do systemu antynapadowego lub zastosowanie innych, skutecznych metod przywoławczych, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego użycia (aktywacji) systemu antynapadowego w miesiącu rozliczeniowym w celach szkoleniowych lub sprawdzenia skuteczności ochrony, d) Wykonawca podając zryczałtowaną cenę ofertową za miesiąc monitoringu (ochrony interwencyjnej) musi wliczyć dwa wyjazdy na tzw. nieuzasadnione i nieodwołane interwencje wymienione w ppkt c), e) Trzecia i każda następna tzw. nieuzasadniona i nieodwołana interwencja poprzez aktywację systemu antynapadowego będzie sukcesywnie rozliczana w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość zdarzeń oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, f) Szacunkowe wystąpienie ilości zdarzeń na obiektach, o których mowa w ppkt e) w okresie realizacji umowy (w okresie 01.01.2014 r. godz. 00:00 - 31.12.2014 r. godz. 24:00) założono na poziomie - 5 zdarzeń, g) Ilość zdarzeń określonych w ppkt. f) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.4. Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów (czeki, weksle itp.) w okresie 01.01.2014 r. godz. 00:00 - 31.12.2014 r. godz. 24:00 z wyłączeniem sobót, niedziel, dni wolnych od pracy i przerwy technologicznej - zdarzenie 1 raz na dobę o określonej z Zamawiającym godzinie, przy następujących założeniach: - użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, - konwój minimum 2 osobowy, w tym z 1 pracownikiem uzbrojonym w broń palną (z odpowiednimi uprawnieniami), - wyjazdy z kasjerem MOSiR, - trasa: wyjazd: kasa główna basenu miejskiego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Wyszyńskiego 56; przyjazd: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim przy ul. 11 Listopada 12 i powrót Założenia: 1) 1 stycznia (środa) - Nowy Rok - bez transportu 2) 21 kwietnia (poniedz.) - Poniedziałek Wielkanocny - bez transportu 3) 19 czerwca (czwartek) - Boże Ciało - bez transportu 4) od 1 do 21 września - Przerwa Techniczna - bez transportów 5) 25 grudnia (czwartek) - Boże Narodzenie (I dzień) - bez transportu 6) 26 grudnia (piątek) - Boże Narodzenie (II dzień) - bez transportu 7) w ciągu roku 2014 - 52 soboty i niedziele - bez transportów a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy wynosi - 241 zdarzenia, b) Ilość zdarzeń określonych w ppkt. a jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowićpodstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) Kasjer będzie odbierany przez pracowników Wykonawcy wskazanych w wykazie pracowników grupy konwojującej dostarczonym przez Wykonawcę i potwierdzonym przez Zamawiającego, uprawniającym ich do wykonania transportu wartości pieniężnych; d) Podstawą rozliczenia będzie zestawienie wykonanych konwojów na rzecz Zamawiającego potwierdzone przez osobę konwojowaną ze strony Zamawiającego i konwojenta ze strony Wykonawcy, e) W przypadku zamiany pracownika Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem usługi powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, podając do wiadomości jego dane personalne poprzez uzupełnienie wykazu pracowników grupy konwojującej. UWAGI DO ZADAŃ Z PKT. 1.1; 1.2; 1.3 i 1.4 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, 2. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, 3. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, 4. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony, 5. Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby posiadające kwalifikacje pracownika ochrony, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (wymagana minimum licencja pracownika ochrony I stopnia), będące sprawne psychofizycznie, niekarane (wymagane zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego). Umowa zostanie zawarta na okres: od 1 stycznia 2014 r. od godz. 00:00 do 31 grudnia 2014 r. do godz. 24:00. m-c I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII OW 744 672 744 720 744 720 744 744 720 744 720 744 OS 338 280 310 328 324 314 310 324 300 310 328 338 TW 22 20 21 21 22 20 23 21 7 23 20 21 TABELA 1: LICZBA DYŻURÓW SŁUŻB OCHRONY W 2014 R. gdzie: OW - ochrona fizyczna obiektu przy ul. Wyszyńskiego 56 [rg] OS - ochrona fizyczna obiektu przy ul. Sportowej 1 [rg] TW - ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów [zd]..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA OCHRONY MIENIA MATPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Dominikańska 33, 02-738 Warszawa, ul. Dominikańska 33, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95742,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96582,60

  • Oferta z najniższą ceną: 96582,60 / Oferta z najwyższą ceną: 96765,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.