eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Roboty budowlane związane z rekultywacją 3 składowisk odpadów komunalnych w ramach projektu pn.Rekultywację 15 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Chojnice: Roboty budowlane związane z rekultywacją 3 składowisk odpadów komunalnych w ramach projektu pn.: Rekultywację 15 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze
Numer ogłoszenia: 524418 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z rekultywacją 3 składowisk odpadów komunalnych w ramach projektu pn.: Rekultywację 15 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne jest rekultywacja 3 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze, tj. na terenie 2 gmin powiatu chojnickiego i człuchowskiego, w płd.-zach. części województwa pomorskiego, tj.: w powiecie chojnickim: Gmina Czersk - skład. w m. Czersk, Nieżurawa w powiecie człuchowskim: Gmina Czarne - skład. w m. Nadziejowo W celu realizacji projektu, w/w gminy zawiązały partnerstwo, w którym funkcję lidera i koordynatora projektu powierzono Gminie Miejskiej Chojnice. Przedsięwzięcie obejmuje swoim zakresem: - Rekultywację techniczną składowisk, w tym: a) Czersk: Przyjęto, że rekultywację kwatery składowiska należy rozpocząć od usunięcia z powierzchni składowiska roślinności zielnej kolidującej z inwestycją. Likwidacji drzew należy dokonać zgodnie z decyzją Starosty Chojnickiego, znak. OS. 613. 4.3.2013 z dnia 23.05.2013r. Następnie, celem ukształtowania kopca zdeponowanych odpadów, przewidziano: spryzmowanie okolicznie zalegających odpadów, ich przemieszczenie w obrębie składowiska oraz uformowanie regularnego kształtu skarp i wierzchowiny. Wierzchowinę przewidziano do wykonania z uwzględnieniem osiadania złoża odpadów, ze spadkiem ok. 2,5%, zgodnym z nachyleniem terenu. Powierzchnia okrywy rekultywacyjnej ok. - 34.500m2. Powierzchnia wierzchowiny rekultywacyjnej - 31.500 m2. Ilość odpadów do przemieszczenia - 66.000 m3. Dokumentacja realizuje rozwiązanie projektowe zakładające, iż warstwę rekultywacyjną stanowić będzie, warstwa: - 30 cm podglebia, - 20 cm gleby urodzajnej. Warstwę zabezpieczającą, spełniającą rolę bariery biologicznej (podglebie), najlepiej wykonać z kamienia polnego, żwiru, piasku, a wierzchnią z ziemi urodzajnej. Dopuszcza się zastosowanie materiałów zamiennych z zachowaniem parametrów technicznych, po zatwierdzeniu rozwiązania przez Projektanta/Inwestora. Prace zakładają wykonanie trzech nowych otworów obserwacyjnych do głębokości 20 m każdy: - piezometry P6 i P7 -w strefie wód odpływowych, - piezometr P5 - w strefie wód napływowych. oraz remont istniejących piezometrów płytkich. b) Nieżurawa: Przyjęto, że rekultywację kwatery składowiska należy rozpocząć od ukształtowania docelowego kształtu kopca zdeponowanych odpadów. W tym celu przewidziano: spryzmowanie okolicznie zalegających odpadów, ich przemieszczenie w obrębie składowiska oraz uformowanie regularnego kształtu skarp i wierzchowiny. Wierzchowinę przewidziano do wykonania z uwzględnieniem osiadania złoża odpadów, ze spadkiem ok. 2,5%, zgodnym z nachyleniem terenu. Powierzchnia okrywy rekultywacyjnej - 37.507 m2. Powierzchnia wierzchowiny rekultywacyjnej - 33.811 m2. Ilość odpadów do przemieszczenia - 51.237 m3. Przyjęto rozwiązanie polegające na ułożeniu na zdeponowanych odpadach następujących warstw rekultywacyjnych: - 30 cm warstwy podglebia, - 20 cm warstwy gleby urodzajnej, Warstwę zabezpieczającą, spełniającą rolę bariery biologicznej (podglebie), najlepiej wykonać z kamienia polnego, żwiru, piasku, a wierzchnią warstwę rekultywacyjną z ziemi urodzajnej. Dopuszcza się zastosowanie materiałów zamiennych z zachowaniem parametrów technicznych, po zatwierdzeniu rozwiązania przez Projektanta/Inwestora. Należy wykonać system odgazowania w postaci studni odgazowujących. Składowisko odpadów w Nieżurawie posiada instalację odgazowującą. Składającą się z 10 studni odgazowujących. Jednak ze względu na powierzchnię i ilość emitowanego ze składowiska gazu konieczne jest wykonanie dodatkowo 7 studni odgazowujących(St-1,St-2, St-3,St-4, St-5, St-6, St-7). Wykonane zostaną studnie typu wierconego z rur o średnicy 110 mm, z częściową perforacją szczelinową w obsypce żwirowej, z promieniem oddziaływania pojedynczej studni do 30 m. Średnica odwiertu wynosić będzie O 300 mm. Wykonanie instalacji zakłada się przeprowadzić na etapie wykonywania okrywy rekultywacyjnej. Rekultywowane składowisko będzie zatem wyposażone w instalację do pasywnego odgazowywania. Nie przewiduje się odgazowania aktywnego składowiska i utylizacji gazu składowiskowego Na omawianym składowisku, w ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: - brodzik dezynfekcyjny, - część ogrodzenia. c) Nadziejewo - rekultywację kwatery składowiska należy rozpocząć od ukształtowania docelowego kształtu kopca zdeponowanych odpadów. W tym celu przewidziano: spryzmowanie okolicznie zalegających odpadów, ich przemieszczenie w obrębie składowiska oraz uformowanie regularnego kształtu skarp i wierzchowiny. Wierzchowinę przewidziano do wykonania z uwzględnieniem osiadania złoża odpadów, ze spadkiem ok. 2,5%, zgodnym z nachyleniem terenu. Powierzchnia okrywy rekultywacyjnej -ok. 15.100 m2. Powierzchnia wierzchowiny rekultywacyjnej - ok. 9.300 m2. Ilość odpadów do przemieszczenia - ok. 6.300 m3. Przyjęto ostatecznie rozwiązanie polegające na ułożeniu na zdeponowanych odpadach następujących warstw: - odgazowująca o miąższości 20 cm, - uszczelnienia tj. ułożenie 2 warstw, po 15 cm każda, z gruntu spoistego, - drenażowa ze żwiru o miąższości 15 cm, - 30 cm podglebia, - 20 cm gleby urodzajnej. Drenaż gazowy należy wykonać z gruntu dobrze przepuszczalnego, najczęściej ze żwiru o uziarnieniu 8/16 lub 16/32 mm z maksymalną zawartością CaCO3 - 10% lub pospółki. Do ułożenia warstwy uszczelniającej stosuje się grunty ilaste i gliny. Warstwa drenażowa powinna być budowana z materiałów filtracyjnych o współczynniku filtracji 10-1, 10-2 m/s, mogą to być zasypki filtracyjne, żwiry lub piaski gruboziarniste o dobrej przepuszczalności. Warstwę zabezpieczającą, spełniającą rolę bariery biologicznej (podglebie), wykonuje się z kamienia polnego, żwiru, piasku, a wierzchnią warstwę rekultywacyjną z ziemi urodzajnej. Dopuszcza się zastosowanie materiałów zamiennych z zachowaniem parametrów technicznych, po zatwierdzeniu rozwiązania przez Projektanta/Inwestora. Na etapie rekultywacji przewiduje się budowę nowych studni odgazowujących. Wykonane zostaną studnie typu wierconego z rur o średnicy 110 mm, z częściową perforacją szczelinową w obsypce żwirowej, z promieniem oddziaływania pojedynczej studni do 30 m. Średnica odwiertu wynosić będzie O 300 mm. Przewiduje się budowę 6 studni odgazowujących(St-1,St-2, St-3, St-4, St-5, St-6). Wykonanie instalacji zakłada się przeprowadzić na etapie wykonywania okrywy rekultywacyjnej. Rekultywowane składowisko będzie zatem wyposażone w instalację do pasywnego odgazowywania. Nie przewiduje się odgazowania aktywnego składowiska i utylizacji gazu składowiskowego w sposób termiczny - studnie zostaną zakończone biofiltrami W ramach przygotowania terenu należy jedynie dokonać demontażu brodzika dezynfekcyjnego. - Rekultywacja biologiczna składowisk, w tym: Zabudowa roślinna zrekultywowanej powierzchni składowiska ma za zadanie: stabilizację i zabezpieczenie przed erozją wodną warstwy rekultywacyjnej, zwiększenie parowania terenowego wody opadowej, nadanie terenowi składowiska estetycznego wyglądu. a) Czersk - rekultywacja winna nawiązywać do istniejących warunków biologicznoglebowych. Projektowana warstwa gleby urodzajnej musi stwarzać dogodne warunki do rozwoju systemu korzeniowego roślinom. Dlatego też w miejscach nasadzenia drzew i krzewów grubość tej warstwy należy pogłębić do ok. 80 cm. Docelowy kierunek rekultywacji założono jako leśny. Jako pierwszy przewiduje się zabieg darniowania całej powierzchni kwatery, zaś po jego pomyślnym wykonaniu i po ustabilizowaniu się warunków glebowo-biologicznych na wierzchowinie kwatery, przewiduje się ewentualne wprowadzenie zakrzewienia i zadrzewienia terenu, z przyjęciem sukcesji naturalnej roślinności pochodzącej z otoczenia. b) Nieżurawa - rekultywacja winna nawiązywać do istniejących warunków biologicznoglebowych. Projektowana warstwa rekultywacyjna musi stwarzać dogodne warunki do rozwoju systemu korzeniowego roślinom. Dlatego też w miejscach nasadzenia drzew i krzewów grubość warstwy należy pogłębić do ok. 80 cm. Docelowy kierunek rekultywacji założono jako leśny. Jako pierwszy przewiduje się zabieg darniowania całej powierzchni kwatery, zaś po jego pomyślnym wykonaniu i po ustabilizowaniu się warunków glebowo-biologicznych na wierzchowinie kwatery, przewiduje się ewentualne wprowadzenie zakrzewienia i zadrzewienia terenu, z przyjęciem sukcesji naturalnej roślinności pochodzącej z otoczenia. c) Nadziejewo - rekultywacja winna nawiązywać do istniejących warunków biologicznoglebowych. Projektowana Zaprojektowana warstwa rekultywacyjna stwarza dogodne warunki do rozwoju systemu korzeniowego roślinom na głębokość, w miejscach nasadzenia drzew i krzewów ok. 80 cm. Docelowy kierunek rekultywacji założono jako leśny. Jako pierwszy przewiduje się zabieg darniowania całej powierzchni kwatery, zaś po jego pomyślnym wykonaniu i po ustabilizowaniu się warunków glebowo-biologicznych na wierzchowinie kwatery, przewiduje się ewentualne wprowadzenie zakrzewienia i zadrzewienia terenu, z przyjęciem sukcesji naturalnej roślinności pochodzącej z otoczenia. Wycinki drzew oraz nasadzenia winny zostać wykonane zgodnie z decyzjami na zamknięcie składowiska odpadów załączoną do dokumentacji (Załącznik nr 10). Zadarnianie powierzchni pokrywy rekultywacyjnej składowiska odpadów mieszanką zadarniająca oraz wysiew mieszanki traw oraz regularne nawożenie. Zakrzewianie i zadrzewianie powierzchni zadarnionych gatunkami o płytkim systemie korzeniowym, charakterystycznymi dla okolic..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - część I - Czersk - 21.000,00 zł - część II - Nieżurawa - 27.000,00 zł - część III - Nadziejewo - 16.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz zrealizowanych robót - tzn. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na pracach ziemnych o wartości minimum 300.000,00.( załącznik nr 5 do SIWZ) 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób - tzn. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - 1 osobą na stanowisko kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową. Powyższą funkcję może pełnić również osoba, a której mowa w art. 12 a ustawy Prawo budowlane lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane;. (Załącznik nr 6 do SIWZ). - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia geologiczne do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii V, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. (Załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji wymienionych powyżej, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami i doświadczeniem dla każdej z nich. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:4) Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały w postaci podpisania formularza oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa ust. 1 mogą być dokonywane wyłącznie z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust.1 dotyczą: 1) zmiany w harmonogramie realizacji robót, jeżeli zmiany powodują przesunięcie terminu realizacji zamówienia; 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; 3) przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku gdy w trakcie realizacji pojawią się roboty, których nie było w dokumentacji projektowej a ich wykonanie jest niezbędne do finalizacji zamówienia będącego przedmiotem umowy, a czas realizacji robót dodatkowych nie pozwala na wykonanie w terminie umownym przedmiotu zamówienia; 4) zmiany zakresu robót, które Wykonawca będzie prowadził sam i przy pomocy podwykonawców; 5) zmiany na etapie realizacji zamówienia innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy 7) konieczność wykonania robót zamiennych; 8) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku uzasadniającego konieczność dokonania zmian. 6. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, pok. 612.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze, Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Rekultywacja 15 składowisk odpadów komunalnych zlokalizowanych na obszarze działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Nowym Dworze w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, Działania 5.5. Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rekultywacja składowiska w m. Czersk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja techniczna i biologiczna składowiska odpadów w m. Czersk, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów w m. Nieżurawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja techniczna i biologiczna skłądowiska odpadów w m. Nieżurawa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów w m. Nadziejewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja techniczna i biologiczna skłądowiska odpadów w m. Nadziejewo, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.