eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Remont pokrycia dachu czê¶ci administracyjnej i zapleczy socjalnych P³ywalni Jagiellonka w P³ocku, przy ul. Themersonów 1

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-03-17



Og³oszenie nr 524291-N-2020 z dnia 2020-03-17 r.

Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.: Remont pokrycia dachu czê¶ci administracyjnej i zapleczy socjalnych P³ywalni Jagiellonka w P³ocku, przy ul. Themersonów 1
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 36607161100000, ul. Plac Celebry Papieskiej  1 , 09-400  P³ock, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 24 367 26 86, 24 367 26 92, e-mail zamowienia@mosirplock.pl, zamowienia@mosirplock.pl, faks 24 367 26 96.
Adres strony internetowej (URL): www.mosirplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.mosirplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mosirplock.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Pl. Celebry Papieskiej 1 09-400 P³ock, pok. 144


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont pokrycia dachu czê¶ci administracyjnej i zapleczy socjalnych P³ywalni Jagiellonka w P³ocku, przy ul. Themersonów 1
Numer referencyjny: 3/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Dach sk³ada siê z czê¶ci wy¿szej i ni¿szej. Niniejsze zamówienie obejmuje wy³±cznie czê¶æ ni¿sz± dachu (dach ni¿szy). Pow. dachu do remontu wynosi 684,30 m2. Zakres robót: demonta¿ istniej±cego pokrycia z papy asfaltowej termozgrzewalnej wraz z wywiewkami i ¶wietlikami (2 szt.) oraz innymi elementami przymocowanymi do konstrukcji dachu (rynny, instalacja odgromowa, obróbki blacharskie itp.) i nastêpnie monta¿ nowego pokrycia dachu z koniecznymi elementami. Docieplenie stropodachu zaprojektowano na istniej±cym pokryciu, z p³yt PIR z frezem RESISTA AK o grubo¶ci 16 cm (szczegó³y w projekcie). Na dociepleniu projektuje siê monta¿ izolacji wodochronnej Firestone TPO UltraPly o grubo¶ci 1,5 mm.

II.5) G³ówny kod CPV: 45261910-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45261920-9
45261410-1
45261420-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zakresie remontu wy¿szej czê¶ci dachu, polegaj±cym na demonta¿u istniej±cego dachu z papy asfaltowej termozgrzewalnej wraz elementami przymocowanymi do dachu: instalacj± odgromow±, rynnami, rurami spustowymi, obróbkami blacharskimi itp. i monta¿u nowego pokrycia z dociepleniem i monta¿em wymaganych elementów dachu.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-06-15   lub zakoñczenia: 2020-08-21
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-06-15 2020-08-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W tym zakresie Wykonawca musi wykazaæ, ¿e: wykona³ w ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodny z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum: a) jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na budowie lub przebudowie dachu o powierzchni nie mniejszej ni¿ 500m2 w technologii ocieplenia p³ytami PIR i izolacji wierzchniej z membrany dachowej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 3 lit. a, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci brutto, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, w tym o¶wiadczenie Wykonawcy (wykaz robót wg za³. nr 4 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

2. Inne dokumenty do³±czane do oferty: 1) pe³nomocnictwo /orygina³/ osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych, 2) w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi, 3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego w zwi±zku z poleganiem na jego zasobach (o ile dotyczy) - za³±cznik nr 5, 4) potwierdzenie wp³aty (przelewu) wadium wnoszonego w pieni±dzu lub dokument (orygina³) potwierdzaj±cy wniesienie wadium w innej ni¿ pieni±dz, dopuszczonej przez Zamawiaj±cego formie/formach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100 groszy) przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach: 1)pieni±dzu, 2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz.359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Porêczenie/gwarancja wymienione w pkt 2, ppkt 2-5, winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/porêczenia obejmowa³ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Wadium wnoszone w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego, otwarty w PKO BP SA 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666, z adnotacj± w tytule wp³aty: Wadium w postêpowaniu na "Remont pokrycia dachu czê¶ci administracyjnej i zapleczy socjalnych P³ywalni Jagiellonka", w P³ocku przy ulicy Themersonów 1". Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, wskazanym w pkt. 3 powy¿ej, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu bankowego, sporz±dzonej przez Wykonawcê, nie jest warunkiem wystarczaj±cym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê. W przypadku, kiedy wadium wnoszone w postaci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia - w tre¶ci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych musz± znajdowaæ siê wszystkie podmioty (cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej, partnerzy spó³ki joint venture itp.) wymienieni jako Wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniê¿nej - potwierdzenie dowodu wp³aty (przelewu) zosta³o za³±czone do oferty, 2) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu gwarancji lub porêczenia zosta³ za³±czony do oferty. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, wed³ug zasad okre¶lonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp, niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta wybrana zosta³a jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1)odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o si± niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 7, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawc± jako najkorzystniejszej. Utraty wadium nie powoduje odmowa Wykonawcy na przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±, o którym mowa w Rozdz. X pkt 3 SIWZ. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 45 i art. 46 oraz 85 ust. 4 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany podatku VAT. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 7 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian, b) zlecenia wykonania robót zamiennych i/lub zaniechanych i/lub dodatkowych i/lub zmiany zakresu realizowanych robót, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia - po dokonaniu uzgodnieñ przez Strony Umowy. 2) terminu wykonania umowy w przypadku: a) zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6, b) zlecenia wykonania robót zamiennych i/lub zaniechanych i/lub dodatkowych i/lub zmiany zakresu realizowanych robót, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia, c) zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, d) zagro¿enia epidemicznego lub wyst±pienia epidemii, e) zaistnienia klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy wykonawcy jego podwykonawców, f) wyst±pienia przestojów, opó¼nieñ, utrudnieñ w realizacji robót budowlanych wynikaj±cych z winy Zamawiaj±cego - o okres wynikaj±cy z przerw, opó¼nieñ, przestojów, g) wyst±pienie innych przyczyn niezale¿nych od woli Stron, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie, 3) dopuszczenia przez Zamawiaj±cego mo¿liwo¶ci skorzystania przez Wykonawcê z us³ug Podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca na etapie sk³adania ofert okre¶li, ¿e samodzielnie wykona zamówienie lub zmiany Podwykonawcy. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o zmianie. 3. W przypadku gdy Strony, z uzasadnionej przyczyny, wyd³u¿± termin wykonania przedmiotu Umowy, nie mo¿e byæ on d³u¿szy ni¿ czas konieczny, wynikaj±cy wprost z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê dla zmiany terminu. 4. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci szczególnych podczas wyst±pienia sytuacji wskazanych w ust. 2 pkt 2 lit c, d, e, g, które bêd± utrudnia³y w znacznych stopniu lub uniemo¿liwia³y kontynuacjê robót, umowa mo¿e byæ przez Strony odpowiednio zawieszona lub rozwi±zana. Warunkiem niezbêdnym w takiej sytuacji jest dokonanie przez Strony uzgodnieñ, które okre¶l± wzajemne zobowi±zania Stron Umowy. 5. Wniosek o zmianê terminu z powodu okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 powy¿ej, Wykonawca, pod rygorem utraty roszczenia o zmianê Umowy, zobowi±zany jest z³o¿yæ u Zamawiaj±cego najpó¼niej w terminie 5 dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowi±cego podstawê do zmiany Umowy. Wniosek powinien zostaæ sporz±dzony w formie pisemnej i zawieraæ uzasadnienie wskazuj±ce na potrzebê zmiany terminu i wp³yw zdarzenia na czasookres wykonania prac i/lub robót budowlanych. W przypadku braku wniosku do up³ywu terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym przyjmuje siê, ¿e zaistnia³e zdarzenia nie mia³o wp³ywu na ryzyko terminowego wykonania przedmiotu Umowy. 6. Ka¿dorazowo warunkiem koniecznym do podpisania aneksu przed³u¿aj±cego termin zakoñczenia robót jest przed³u¿enie przez Wykonawcê wa¿no¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy lub wniesieniem nowego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na przed³u¿ony termin wykonania zamówienia (z zachowaniem ci±g³o¶ci i wysoko¶ci zabezpieczenia) oraz przed³u¿enie terminu wa¿no¶ci polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-03, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.