eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa druków dla UDT. Znak sprawyZP-AL-78/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Warszawa: Sukcesywna dostawa druków dla UDT. Znak sprawy: ZP-AL-78/13
Numer ogłoszenia: 524266 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 462954 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa druków dla UDT. Znak sprawy: ZP-AL-78/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków dla UDT, w ilościach, rodzaju i o charakterystyce - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2) Po zawarciu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy pliki ze wzorami druków w dowolnym formacie. Oznacza to, że część druków zostanie przekazana Wykonawcy w pliku pdf bez potrzeby dokonywania w nich zmian (dotyczy to przede wszystkim druków CERT - poz. 75 - 84 oraz druków PKZP, administracyjnych i finansowych z poz. 94 do 102). Część druków (protokoły i decyzje z poz. 4 do 74) będą przesłane w większości w formacie Word, w związku z czym, Wykonawca skopiuje treść pliku do pliku nadającego się do druku wraz z treścią okładki tytułowej i dodatkowo przygotuje odpowiednią liczbę kolorowych kopii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Może zaistnieć potrzeba dokonania w kilku drukach niewielkich korekt np. aktualizacji logo zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej (Księga Identyfikacji Wizualnej Urzędu Dozoru Technicznego zostanie przesłana Wykonawcy po podpisaniu umowy wraz z plikami ze wzorami druków) lub np. usunięcia stopki. Skład drukarski wizytówek CERT oraz UDT (poz. 85 i 86) będzie przygotowywany przez Wykonawcę na plikach wzorcowych i zatwierdzany przy każdym zamówieniu (w przypadku możliwości korzystania z aplikacji elektronicznej dochodzi możliwość edytowania danych przez jednostki samodzielnie lub poprzez zlecenie edytowania Wykonawcy). Inne druki ze zmiennymi danymi dla wszystkich jednostek - naklejki plomby poz. 2, papier listowy UDT - poz. 89 oraz koperty C5 - poz. 103 będą udostępniane przez Wykonawcę jednostkom do zatwierdzenia po każdym złożonym zamówieniu w celu sprawdzenia aktualności danych. Dla kilku pozycji będzie istniała potrzeba przygotowania nowego projektu składu drukarskiego (poz. 87, 88, 5 pozycji z grupy Koperty dla Centrali) z możliwością zatwierdzenia właściwych danych przy składaniu zamówienia. Dodatkowy wymóg przesłania wydruku składu drukarskiego (oprócz przesłanego pliku w pdf do zatwierdzenia) jest opcjonalny, związany ze szczególnym znaczeniem dla Zamawiającego właściwej kolorystyki zadruku oraz rodzaju papieru (w szczególności: papier listowy, certyfikaty, wizytówki - poz. 75-93), jakości wykonania księgi rozjazdów - poz. 1, jakości wykonania zadruku na papierze do rachunków - poz. 114 (poddruk przed akceptacją będzie poddawany testowi), jakości wykonania kopert (ze szczególnym zwróceniem uwagi czy poddruk jest nieprzezroczysty). W przypadku nalepek - poz. 2 i 3 Zamawiający poprosi Wykonawcę o przesłanie próbek w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, w tym łatwości odklejania nalepki (np. poprzez nacięcie). W przypadku przedstawiania do akceptacji przez Wykonawcę próbek niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, trudnościami ustalenia właściwego odcienia zadruku, rodzaju papieru, klejenia czy też innymi wątpliwościami pojawiającymi się na etapie przygotowania druków lub po ich dostarczeniu niezgodnie z wymogami, Zamawiający może przekazać Wykonawcy dodatkowo druk w wersji papierowej. 3) Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 4) Dostarczane druki muszą spełniać wszystkie wymogi określone w: a) opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, b) Księdze Identyfikacji Wizualnej Urzędu Dozoru Technicznego, która zostanie przesłana Wykonawcy po podpisaniu umowy Księga Identyfikacji Wizualnej Urzędu Dozoru Technicznego zawiera opis podstawowych elementów identyfikacji UDT, porządkuje je oraz określa zasady ich prawidłowego wykorzystywania. Znajdują się w niej zarówno gotowe projekty jak i wytyczne do rozwiązania i prowadzenia innych projektów graficznych. W skład Księgi Identyfikacji Wizualnej UDT wchodzą m.in.: logo UDT, kolorystyka, karata wizytowa, papier listowy. Księga, o której mowa powyżej, nie ma wpływu na parametry wydruku. 5) Dostarczane druki muszą być zgodne z zatwierdzonymi przez Zamawiającego projektami i jego wytycznymi. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy drukarskie i literowe w dostarczonym towarze. W przypadku gdy Zamawiający zaakceptuje skład drukarski z błędem, Wykonawca nie ponosi za niego odpowiedzialności. 7) Zamawiający wymaga, aby druki były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 8) Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy. Wykaz jednostek oraz adresy miejsca dostarczenia towaru zawiera Załącznik Nr 2 do wzoru umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany danych w Załączniku Nr 2 do umowy, w tym dodania do tabeli nowych jednostek. 9) Wykonawca zapewni personel do wniesienia dostawy druków do miejsc docelowych dystrybucji, określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia Częstochowskie Zakłady Graficzne Sp. z o. o., Najświętszej Marii Panny 52, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 326429,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 382029,33

  • Oferta z najniższą ceną: 382029,33 / Oferta z najwyższą ceną: 394757,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.