eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Budowa remizy strażackiej w Lutrach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Kolno: Budowa remizy strażackiej w Lutrach
Numer ogłoszenia: 52419 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35215 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolno, Kolno 33, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7163226, faks 89 7163226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa remizy strażackiej w Lutrach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane polegające w szczególności na wykonaniu: 1) budowie wolnostojącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lutrach, na działce nr 292/3, o pow. użytkowej 106,47 m2 i kubaturze 374,41 m3, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, z dwuspadowym dachem. W obiekcie zaprojektowano pomieszczenie garażu, zaplecze socjalne, węzeł higieniczno-sanitarny, szatnię, kotłownię oraz pomieszczenie gospodarcze. 2) instalacji: wod.-kan., c.o., elektrycznej wraz z przyłączami, 3) opaski wokół budynku, 4) schodów zewnętrznych, 5) podjazdu do garażu, 6) wycieraczek zewnętrznych zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. 2. Zamawiający dołącza przedmiary robót z tym, że mają one jedynie charakter poglądowy i należy traktować je wyłącznie pomocniczo, pamiętając, że na podst.: § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Zamawiający nie ma takiego obowiązku. 3. Każdorazowo kolorystykę i model wyposażenia należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Geodezyjny pomiar powykonawczy leży po stronie Wykonawcy i koszt jego wykonania należy ująć w cenie oferty. 5. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maksimum 30 dni. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). 7. Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.21.40 - 45.43.21.40 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Andrzej Suliński, ul. Zientary-Malewskiej 2A, 10-302 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311499,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339682,22

  • Oferta z najniższą ceną: 339682,22 / Oferta z najwyższą ceną: 471290,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.