Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-14
Oleszno: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki BRDM i BWP
z Jednostki Wojskowej 1696 Złocieniec będącej
na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pom.
Numer ogłoszenia: 52382 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON-Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki BRDM i BWP z Jednostki Wojskowej 1696 Złocieniec będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pom..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. Nr 2 do SIWZ formularz cenowy. Wymagania techniczne Dostarczane wyroby muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego wyrobu. Powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, bez widocznych braków, nieuszkodzone, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Dostarczone wyroby będą opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych przez okres a) minimum 60 miesięcy - dla wyrobów metalowych i dla zespołów b) minimum 24 miesiące - dla pozostałych wyrobów - liczony od dnia dostawy danego wyrobu. System zarządzania jakością Sprzedawcy musi spełniać wymagania zawarte w AQAP 2130 (Wymagania NATO dotyczące zapewnienia jakości w kontroli i badaniach) lub wymagania zawarte w ISO 9001. Wszystkie wymagania techniczne wyrobów objętych umową, podlegają nadzorowaniu w formie odbioru wojskowego, realizowanego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW) zgodnie z wymaganiami AQAP 2131, dotyczącymi zapewnienia jakości przy kontroli końcowej. Z przeprowadzonego odbioru jakościowego wyrobów RPW Zamawiający sporządzi Protokół odbioru technicznego. Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie przez Zamawiającego o wyznaczeniu przez Inspektorat Uzbrojenia właściwego RPW (po podpisaniu niniejszej umowy). W celu właściwej realizacji procesu odbioru wojskowego Wykonawca zobowiązany jest do a)ustalenia z RPW zasad współpracy w nadzorowaniu jakości wykonanej dostawy i zasad odbioru technicznego z takim wyliczeniem, aby dostawa została zrealizowana w umówionym terminie, b)udostępnienia specyfikacji technicznej wyrobu i dokumentów potwierdzających zgodność przedmiotu umowy z wymaganiami umowy, c)zapewnienia środków do przeprowadzenia prawidłowej oceny, weryfikacji, badania, walidacji, kontroli lub udokumentowania realizacji usługi objętej przedmiotem umowy, d)umożliwienia w każdy dostępny sposób dokonania oceny zgodności systemu zarządzania jakością Wykonawcy z obowiązującymi procedurami oraz zweryfikowanie zgodności jakościowej wykonanej dostawy z wymaganiami umowy, e)zapewnienia możliwości wstępu do dowolnych pomieszczeń (komórek organizacyjnych), w których wykonuje się jakiekolwiek prace związane z realizacją umowy oraz możliwości weryfikacji każdego procesu, procedury kontroli i badań dotyczących przedmiotu umowy, dla określenia, czy Sprzedawca spełnia (lub nie spełnia) warunki umowy, f)udostępnienia (w razie potrzeby) przyrządów pomiarowych i urządzeń do badań oraz personelu do obsługi tych urządzeń, g)zapewnienia, że w badaniach przedmiotu umowy, do wyznaczenia wartości wielkości mierzalnych, użyte zostaną materiały i środki techniczne posiadające udokumentowaną (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości) zgodność z odpowiednimi wzorcami odniesienia. 8)Koszty procesu nadzorowania jakości (jeżeli wystąpią) pokrywa Wykonawca. 9)Wykonawca zapewni, że odpowiednie zapisy uzgodnione z RPW zostaną umieszczone w umowie z podwykonawcami, (a w przypadku realizacji umów z podwykonawcami zagranicznymi, dodatkowo uzgodnione z Wojskowym Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji, 00-909 Warszawa, Pl. Piłsudskiego 4) oraz, że zapisy te umożliwią odbiór wojskowy u podwykonawcy (w tym proces Rządowego Zapewnienia Jakości w przypadku podwykonawcy zagranicznego)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.10.00 - Mechaniczne części zapasowe do pojazdów wojskowych 35.42.00.00 - Części pojazdów wojskowych 35.42.20.00 - Elektroniczne i elektryczne części zapasowe do pojazdów wojskowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku , jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na wytwarzanie lub obrót wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym w myśl Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 03.12.2001r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym , na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja Dz. U. z 2001 Nr 145 poz. 1625 ze zm.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Certyfikat AQAP seria 2130, lub ISO 9001, lub inną publikację równoważną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie ul. Główna 1, 78 - 513 Oleszno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie ul. Główna 1, 78 - 513 Oleszno..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Roboty remontowe w budynku nr 108 w m. Konotop PWB
- Dostawa asortymentu do zestawów IPMed
- Przygotowanie terenu pod tymczasowe posadowienie kontenerów mieszkalnych przy ul. Kościuszki 24 oraz ul. Ciasnej w m. Wałcz
- Roboty remontowe budynku nr 68 przy ul. Wojska Polskiego 76 w m. Wałcz
więcej: przetargi OLESZNO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.