Suwałki: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Suwałki w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 52377 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Suwałki w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Suwałki w 2014 roku. (Kod CPV: 90650000-8 - usługi usuwania azbestu). Wskazane poniżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami oraz do rezygnacji z realizacji poszczególnych części. Przedmiotem zamówienia pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Suwałki w 2014 roku jest: CZĘŚĆ I Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 62 nieruchomości na których znajdują się budynki mieszkalne i gospodarcze na terenie Gminy Suwałki. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo - cementowe faliste i płaskie. Powierzchnia dachów ww. budynków - około 15 480 m2. W ofercie należy podać cenę za demontaż 1 m2 wyrobów budowlanych zawierających azbest: cena netto, podatek VAT, cena brutto. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera odpowiedni załącznik do SIWZ o numerze 8. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. Termin realizacji zamówienia w części I: od dnia podpisania umowy do dnia 10 października 2014 r. CZĘŚĆ II Przedmiotem tej części zamówienia jest załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów budowlanych zawierających azbest z 98 nieruchomości położonych na terenie Gminy Suwałki. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo - cementowe faliste i płaskie. Ilość odpadów do odbioru wynosi około 23 667 m2. W ofercie należy podać cenę za 1 Mg wyrobów budowlanych zawierających azbest zawierającej załadunek, transport na składowisko oraz koszt przekazania odpadów do unieszkodliwienia na składowisku: cena netto, podatek VAT, cena brutto. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych posesji termin odbioru. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera odpowiedni załącznik do SIWZ o numerze 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami. Termin realizacji zamówienia w części II: od dnia podpisania umowy do dnia 24 października 2014 r..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postaci posiadanych niezbędnych zezwoleń do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postaci posiadanych niezbędnych zezwoleń do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. Wykaz sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 3. (część II).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku składania ofert dla części I kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę - 20 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający,że wykonawca będzie korzystać z zasobów tych podmiotów w okresie wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian treści zawartej umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie braku środków na pokrycie inwestycji w budżecie na rok 2014, które może spowodować ograniczeniem zakresu robót lub odstąpieniem od umowy. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki, 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71, pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki, 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71, w sekretariacie (pokój nr 17)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowych z 62 nieruchomości na których znajdują się budynki mieszkalne i gospodarcze na terenie Gminy Suwałki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż wyrobów azbestowych z 62 nieruchomości na których znajdują się budynki mieszkalne i gospodarcze na terenie Gminy Suwałki. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo - cementowe faliste i płaskie. Powierzchnia dachów ww. budynków - około 15 480 m2. W ofercie należy podać cenę za demontaż 1 m2 wyrobów budowlanych zawierających azbest: cena netto, podatek VAT, cena brutto. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera odpowiedni załącznik do SIWZ o numerze 8. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. Termin realizacji zamówienia w części I: od dnia podpisania umowy do dnia 10 października 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów budowlanych zawierających azbest z 98 nieruchomości położonych na terenie Gminy Suwałki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów budowlanych zawierających azbest z 98 nieruchomości położonych na terenie Gminy Suwałki. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo - cementowe faliste i płaskie. Ilość odpadów do odbioru wynosi około 23 667 m2. W ofercie należy podać cenę za 1 Mg wyrobów budowlanych zawierających azbest zawierającej załadunek, transport na składowisko oraz koszt przekazania odpadów do unieszkodliwienia na składowisku: cena netto, podatek VAT, cena brutto. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych posesji termin odbioru. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera odpowiedni załącznik do SIWZ o numerze 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami. Termin realizacji zamówienia w części II: od dnia podpisania umowy do dnia 24 października 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest w związku z realizacją "Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2013-2032".
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Jaworzna w 2024 roku.
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.