eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE KOSTRZYN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-27

Ogłoszenie nr 52350 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.

Kostrzyn: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE KOSTRZYN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3: Energia Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Podziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22683-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26367-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kostrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 631259554, ul. ul. Dworcowa  5, 62-025  Kostrzyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618178565, faks 618178191, e-mail zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE KOSTRZYN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.271.1.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Kostrzyn. Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać użytkowania budynku. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót. 2. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla poszczególnych części zamówienia oraz nadane im nazwy: 2.1. Zadanie 1 - Rozbudowa i przebudowa sali widowiskowej w Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury oraz termomodernizacja Budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury (adres: 62-025 KOSTRZYN, ul. Poznańska 33): 2.1.1. PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY ROZBUDOWY I PRZEBUDOWY SALI WIDOWISKOWEJ ORAZ TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W KOSTRZYNIE - BRANŻE: a) Architektura, konstrukcja, projekt zagospodarowania terenu b) Instalacje elektryczne c) Instalacje sanitarne (zimnej i ciepłej wody, kanalizacja sanitarna, wody p.pożarowej, instalacja grzewcza, technologia modernizacji kotłowni z instalacją kolektorów słonecznych, instalacja wentylacji mechanicznej z opcją chłodu), d) Teczka formalno-prawna e) Ekspertyza ornitologiczna 2.1.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla rozbudowy i przebudowy sali widowiskowej w Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury oraz termomodernizacja Budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury - BRANŻE: a) Budowlana b) Instalacje elektryczne c) Instalacje sanitarne 2.1.3. Przedmiary robót dla termomodernizacji Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury - BRANŻE: a) Budowlana b) Instalacje sanitarne 2.1.4. Przedmiary robót dla rozbudowy i przebudowy sali widowiskowej w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury - BRANŻE: a) Budowlana b) Instalacje elektryczne c) Instalacje sanitarne 2.2. Zadanie 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Iwnie (adres: 62-025 Kostrzyn, IWNO, ul. Szkolna 11): 2.2.1. PROJEKT BUDOWLANY TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ IMIENIA MIKOŁAJA KOPERNIKA W IWNIE - BRANŻE: a) Architektura b) Instalacje elektryczne - Projekt instalacji odgromowej c) Instalacje sanitarne (sieci, inst. i urz. cieplnych, went., gaz., wod.-kan.) d) Ekspertyza ornitologiczna 2.2.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Iwnie - BRANŻE: a) Ogólnobudowlana b) Instalacje elektryczne c) Instalacje sanitarne 2.2.3. Przedmiary robót dla termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Iwnie - BRANŻE: a) Ogólnobudowlana b) Instalacje elektryczne c) Instalacje elektryczne fotovoltaiczne d) Instalacje sanitarne 2.3. Zadanie 3 - Termomodernizacja Budynku Urzędu Miejskiego (adres: 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5): 2.3.1. PROJEKT BUDOWLANY TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE - BRANŻE: a) Architektura b) Instalacje elektryczne - Projekt instalacji odgromowej c) Instalacje sanitarne (sieci, inst. i urz. cieplnych, went., gaz., wod.-kan.) d) Ekspertyza ornitologiczna 2.3.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego - BRANŻE: a) Ogólnobudowlana b) Instalacje elektryczne c) Instalacje sanitarne 2.3.3. Przedmiary robót dla termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego - BRANŻE: a) Ogólnobudowlana b) Instalacje elektryczne c) Instalacje sanitarne 2.4. Zadanie 4 - Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej (adres: 62-025 KOSTRZYN, ul. Poznańska 24) 2.4.1. PROJEKT BUDOWLANY TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ MIASTA I GMINY KOSTRZYN - BRANŻE: a) Architektura b) Instalacje elektryczne - Projekt instalacji odgromowej c) Instalacje sanitarne (sieci, inst. i urz. cieplnych, went., gaz., wod.-kan.) d) Ekspertyza ornitologiczna 2.4.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla termomodernizacji budynku Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn - BRANŻE: a) Ogólnobudowlana b) Instalacje elektryczne c) Instalacje sanitarne 2.4.3. Przedmiary robót dla termomodernizacji budynku Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn - BRANŻE: a) Ogólnobudowlana b) Instalacje elektryczne c) Instalacje sanitarne 3. W umowie na roboty budowlane przyjęto wynagrodzenie ryczałtowe, w związku z tym załączone przedmiary robót służą wyłącznie jako element pomocniczy do sporządzenia wyceny przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wypełnionych kosztorysów ofertowych na etapie składania ofert. Wymóg złożenia kosztorysów ofertowych dotyczyć będzie Wykonawców, którzy złożą najkorzystniejsze oferty, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie przed zawarciem umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45112000-5, 45110000-1, 45320000-6, 45450000-6, 45442100-8, 45410000-4, 45420000-7, 45260000-7, 45262100-2, 45331000-6, 45330000-9, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: I Część zamówienia - Zadanie 1 - Rozbudowa i przebudowa sali widowiskowej w Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury oraz termomodernizacja Budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury (adres: 62-025 KOSTRZYN, ul. Poznańska 33).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1188651.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane CONSTRUCTO Waldemar Osiński,  biuro@constructo.pro,  Rogówko 6 A,  87-162,  Lubicz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1239758.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1239758.24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1697000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 567000.00
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: II Część zamówienia - Zadanie 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Iwnie (adres: 62-025 Kostrzyn, IWNO, ul. Szkolna 11)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1104622.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane CONSTRUCTO Waldemar Osiński,  biuro@constructo.pro,  Rogówko 6A,  87-162,  Lubicz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1063916.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1063916.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1300000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 328000.00
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: III Część zamówienia - Zadanie 3 - Termomodernizacja Budynku Urzędu Miejskiego (adres: 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT582115.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOVA TERM Andrzej Cieślik,  acgolancz@gmail.com,  ul. K.Libelta 23/4,  62-130,  GOŁAŃCZ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 599485.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 581152.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 678450.53
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 105529.04
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: IV Część zamówienia - Zadanie 4 - Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej (adres: 62-025 KOSTRZYN, ul. Poznańska 24)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT465425.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane CONSTRUCTO Waldemar Osiński,  biuro@constructo.pro,  Rogówko 6A,  87-162,  Lubicz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492257.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 460070.87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 530000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 120000.00
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.