Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Złotów: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Złotów oraz utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt
Numer ogłoszenia: 523350 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złotów , ul. Leśna 7, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635305, faks 067 2635305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Złotów oraz utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt oraz zapewnienie ich transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do posługiwania się urządzeniami i środkami nie stwarzającymi zagrożenia dla życia, zdrowia ani zadającym cierpienia wyłapywanym zwierzętom. 2. Zapewnienie miejsca w schronisku dla zwierząt w odpowiednich warunkach i zabezpieczenie przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych tj. deszcz, śnieg, słońce, wiatr, odpowiednie oświetlenie, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nie przejawiających takiej cechy. 3. Wyżywienie bezdomnych zwierząt w sposób polegający na dostarczeniu im codziennej porcji żywności przeznaczonej dla zwierząt, która będzie odpowiadać zapotrzebowaniu żywieniowemu dla danego zwierzęcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami. 4. Poszukiwanie osób chętnych do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami w sposób polegający na zabraniu bezdomnych zwierząt przez te osoby do swojego miejsca pobytu oraz do informowania tych osób o danym zwierzęciu, instruowania ich o zasadach opieki nad danym zwierzęciem, o jego potrzebach, nawykach i zwyczajach. 5. Zawieranie na piśmie pod rygorem nieważności umów cywilnoprawnych na podstawie których osoby określone w punkcie poprzedzającym będą przyjmować zobowiązanie do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami w sposób polegający na zabraniu bezdomnych zwierząt przez te osoby do swojego miejsca pobytu, przechowywania tych umów i prowadzenia ich ewidencji oraz okazywania umów i ewidencji na każde żądanie osób upoważnionych przez Zamawiającego. 6. Prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt w sposób polegający na opisaniu danego zwierzęcia (rasa, maść, wielkość i numer czip) daty jego przyjęcia, historii jego pobytu, dane dotyczące prowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, datę opuszczenia schroniska z podaniem przyczyny opuszczenia schroniska, w przypadku śmierci zwierzęcia podanie przyczyny śmierci. 7. Oznaczanie numerem identyfikacyjnym przebywających w hotelu zwierząt poprzez czipowanie. 8. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej wyłapanych bezdomnych zwierząt (w szczególności na cyfrowych nośnikach danych) i przekazywania jej Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą) w celu umieszczenia jej na stronie internetowej Zamawiającego. 9. Bezzwłoczne informowanie osoby upoważnionej przez Zamawiającego o zabraniu danego bezdomnego zwierzęcia przez daną osobę do swojego miejsca pobytu. 10. Zapewnienie opieki weterynaryjnej w tym w szczególności: a) przeprowadzenie kwarantanny danego zwierzęcia, przez okres odpowiedni do jego stanu zdrowia (o okresie kwarantanny każdorazowo decyduje lekarz weterynarii), b) podanie środków farmaceutycznych w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, c) sterylizacja, d) podanie środków farmaceutycznych w postaci szczepionek zgodnie ze wskazaniami lekarza weterynarii dla danego zwierzęcia, e) zapewnienia opieki lekarza weterynarii zwierzęciu w sposób polegający na podejmowaniu w każdym czasie wszelkich niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia go przed zagrożeniem dla jego życia, zdrowia i zastosowaniem leczenia w celu powrotu do zdrowia i sprawności. 11. W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia mieszkańców Gminy Złotów atakami bezdomnych zwierząt, Wykonawca zobowiązany jest dokonać ich wyłapania w możliwie najkrótszym czasie, nie przekraczającym 4 godzin od chwili zgłoszenia. W pozostałych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłapania zwierząt w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego, e-mailem lub faxem. 12. Utylizacja padłych bezdomnych zwierząt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13*. Przejęcie i transport bezdomnych zwierząt wyłapanych z terenu Gminy Złotów przebywających w schroniskach w Pile i w Złotowie, w ilości około 30 psów. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do przejęcia może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z ilości zwierząt przebywających w hotelu lub w schronisku dla zwierząt na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy, zawartej w wyniku postępowania o zamówienie publiczne. Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. *zapis dotyczy przypadku zmiany dotychczasowego Wykonawcy usługi. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003r. Nr 106, poz.1002 z późn. zm.), Ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008r. Nr 213, poz. 1342 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz. 1657), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116, poz. 753), Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazlotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77-400 Złotów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77-400 Złotów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Dostawa pieczywa, nabiału, mięsa, wędlin oraz drobiu
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku I LO w Złotowie
- "Aranżacja rabat krzewami, drzewami i bylinami"
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2024 roku
- Budowa i wyposażenie Centralnego PSZOK dla Związku Gmin Krajny.
- Budowa pomostu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w Bługowie.
więcej: przetargi w Złotowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.