eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o. w podziale na części: część 1 - dźwigi osobowe i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów w tym dźwigi składane z części kilku producentów, część 2 - dźwigi osobowe firmy Schindler Sp. z o.o., część 3 - dźwigi osobowe firmy Otis Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-01



Ogłoszenie nr 523327-N-2017 z dnia 2017-06-01 r.

Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o. w podziale na części: część 1 - dźwigi osobowe i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów w tym dźwigi składane z części kilku producentów, część 2 - dźwigi osobowe firmy Schindler Sp. z o.o., część 3 - dźwigi osobowe firmy Otis Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27343728300000, ul. ul. Krasińskiego  14 , 40019   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2536713, 2537785, e-mail sekretariat@tbs.katowice.pl, faks 322 537 128.
Adres strony internetowej (URL): www.tbs.katowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.tbs.katowice.pl Zakładka: Przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłka kurierska, osobiście, pocztą
Adres:
40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 14


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu - konserwacji i naprawy dźwigów eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o. w podziale na części: część 1 - dźwigi osobowe i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów w tym dźwigi składane z części kilku producentów, część 2 - dźwigi osobowe firmy Schindler Sp. z o.o., część 3 - dźwigi osobowe firmy Otis Sp. z o.o.
Numer referencyjny: ZP/8/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałej konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych zabudowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o., w tym całodobowego świadczenia usług pogotowia dźwigowego, wykonywanie pomiarów elektrycznych i ochronnych w tych dźwigach oraz wymiana uszkodzonych części dźwigów.

II.5) Główny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  39   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca dysponuje co najmniej 3 (trzema) osobami posiadającymi aktualne uprawnienia wymagane i wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79 z 2001r., poz. 849 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą z aktualnymi uprawnieniami do eksploatacji (E) instalacji sieci do 1kV i dozorowymi (D) instalacji sieci do 1kV, tj. uprawnioną do wykonywa-nia pomiarów elektrycznych oraz do wykonywania prac przy urządzeniach elektrycznych. Po-miarów może dokonywać elektryk ze świadectwem kwalifikacji (E) (eksploatacja) rozszerzonym o prace kontrolno - pomiarowe. Ocenę i interpretację wyników pomiarów na protokole z pomiarów zatwierdza osoba ze świadectwem kwalifikacji (D) (uprawnienia dozoru) rozszerzo-nym o prace kontrolno - pomiarowe. b) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną usługę zgodną z przedmio-tem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: - dla części 1 - 200 000,00 zł brutto, - dla części 2 - 250 000,00 zł brutto, - dla części 3 - 200 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodar-czej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi za-łącznik nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma wstępnie potwierdzać: 1) brak podstaw do wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2 SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia spełniania warunku: 1) dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w rozdz. V ust. 7 punkt a) SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia dokumentów (np. opłacona polisa) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 2) dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w rozdz. V ust. 7 punkt b i c) SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: - dla części 1 - 200 000,00 zł brutto, - dla części 2 - 250 000,00 zł brutto, - dla części 3 - 200 000,00 zł brutto, wraz z dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane nale-życie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dla każ-dej części zamówienia należy złożyć odrębny wykaz usług. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada dokumenty wymienione w § 5 pkt 1 - 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie za-mówienia (Dz. U. z 2016r . poz. 1126), tj.: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, zawarł porozumienie z właściwym orga-nem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzają-cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku wydania wobec nie-go prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o braku wydania wobec nie-go ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp, o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium odrębnie dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Wysokość wadium określa się dla poszczególnych części zamówienia w następujących wysokościach: - Część nr 1 = 3500 zł (słownie: słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - Część nr 2 = 9500 zł (słownie: słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych), - Część nr 3 = 3500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 3. Wadium winno być wniesione wg zasad określonych w art. 45 ustawy Pzp. 4. Wpłaty wadium w pieniądzach należy dokonać przekazem na konto ING Bank Śląski Oddział w Katowicach konto nr 19 1050 1214 1000 0007 0286 8944 w tytule przelewu "wadium ZP/8/17 część nr......". 5. Udokumentowane potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to oryginał gwarancji winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego odrębnie przed upływem terminu składania ofert, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy oferta, zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych ustawą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena80,00
czas reakcji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Strony umowy przewidują także możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: dźwigi osobowe i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów w tym dźwigi składane z części kilku producentów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów, w tym dźwigi składane z części kil-ku producentów - 16 dźwigów: o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229018, nr ewidencyjny N3109008110, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 9, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229022, nr ewidencyjny N3109008114, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 9a, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229020, nr ewidencyjny N3109008112, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 11, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229023, nr ewidencyjny N3109008109, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 11a, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229019, nr ewidencyjny N3109008111, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 13, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229024, nr ewidencyjny N3109008119, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 13a, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2003, nr fabryczny: 229021, nr ewidencyjny N3109008115, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 15, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2003, nr fabryczny: 229025, nr ewidencyjny N3109008113, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 15a, o Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: GSL CLASSIC / GARAV-ENTA LIFT, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: E775/GSL/07, nr ewidencyjny N3009000278, udźwig 150 kg, zainstalowany przy ul. 1-go Maja 95, o Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: T / GARAVENTA LIFT, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: 1509, nr ewidencyjny N3009000277, udźwig 250 kg, zainstalowany przy ul. 1-go Maja 97, o Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000, nr fabryczny: PO 640, nr ewidencyjny N310907296, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 5a, o Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000, nr fabryczny: PO 639, nr ewidencyjny N3109007271, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 6a, o Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000, nr fabryczny: PO 641, nr ewidencyjny N310907286, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 7a, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2001, nr fabryczny: 218516, nr ewidencyjny N3109007703, Ilość przystanków 12, zainstalowany przy ul. Obroki 43, o Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2001, nr fabryczny: 218515, nr ewidencyjny N3109007704, Ilość przystanków 12, zainstalowany przy ul. Obroki 43, o Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: XPRESS KLEINDIENST / GARAVENTA LIFT, Rok produkcji: 2005, nr fabryczny: P713202005, nr ewidencyjny N3009000197, udźwig 225 kg, zainstalowany przy ul. Skowrońskiego 3,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50750000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 39
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
czas reakcji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: dźwigi osobowe firmy Schindler Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 - wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych firmy Schindler Sp. z o. o. - 32 dźwigi: o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508762, nr ewidencyjny N3109009319, Ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2a, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508764-1, nr ewidencyjny N3109009320, Ilość przystanków 10, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2c, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508764, nr ewidencyjny N3109009321, Ilość przystanków 9, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2e, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508765, nr ewidencyjny N3109009322, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2f, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508765-1, nr ewidencyjny N3109009323, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2g, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508766, nr ewidencyjny N3109009324, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2h, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508766-1, nr ewidencyjny N3109009325, Ilość przystanków 9, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2i, o Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 005, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00677, nr ewidencyjny N3109008202, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14b, o Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 002, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00678, nr ewidencyjny N3109008199, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14e, o Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 003, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00679, nr ewidencyjny N3109008200, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14f, o Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 008, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00680, nr ewidencyjny N3109008205, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14g, o Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 009, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00681, nr ewidencyjny N3109008206, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14h, o Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 007, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00682, nr ewidencyjny N3109008204, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14i, o Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 006, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00683, nr ewidencyjny N3109008203, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14j, o Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 004, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00676, nr ewidencyjny N3109008201, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14k, o Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00859/2008, nr ewidencyjny N3109008721, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Skowrońskiego 2, o Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00856/2008, nr ewidencyjny N3109008723, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Skowrońskiego 4, o Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00858/2008, nr ewidencyjny N3109008720, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Skowrońskiego 2a, o Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00857/2008, nr ewidencyjny N3109008722, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Równoległa 7, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010533657, nr ewidencyjny N3109009313, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 28, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010533656, nr ewidencyjny N3109009314, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 28c, o Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00376, nr ewidencyjny N3109008539, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30, o Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00377, nr ewidencyjny N3109008540, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30a, o Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00378, nr ewidencyjny N3109008541, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30b, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00827, nr ewidencyjny N3109008733, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00828, nr ewidencyjny N3109008734, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34a, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00829, nr ewidencyjny N3109008735, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34b, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2010, nr fabryczny: WAW0010485081, nr ewidencyjny N3109009106, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 38, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2010, nr fabryczny: WAW0010485078, nr ewidencyjny N3109009105, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 38c, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00939, nr ewidencyjny N3109008781, ilość przystanków 6 zainstalowany przy ul. Sławka 40, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00940, nr ewidencyjny N3109008782, ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Sławka 40a, o Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00941, nr ewidencyjny N3109008783, ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Sławka 40b
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50750000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 39
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
czas reakcji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: dźwigi osobowe firmy Otis Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 - wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych firmy OTIS Sp. z o. o. - 12 dźwigów: o Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5407, nr ewidencyjny N3109008431, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2a, o Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5406, nr ewidencyjny N3109008432, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2a, o Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5404, nr ewidencyjny N3109008428, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2b, o Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5405, nr ewidencyjny N3109008430, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2b, o Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6141, nr ewidencyjny N3109008559, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4a, o Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6142, nr ewidencyjny N3109008560, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4a, o Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6139, nr ewidencyjny N3109008557, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4b, o Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6140, nr ewidencyjny N3109008558, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4b, o Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6137, nr ewidencyjny N3109008555, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6a, o Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6138, nr ewidencyjny N3109008556, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6a, o Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6135, nr ewidencyjny N3109008553, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6b, o Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6136, nr ewidencyjny N3109008554, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6b
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50750000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 39
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
czas reakcji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.