eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Modernizacja drogi gminnej w ulicy Płockiej w Kutnie wraz z budową kanalizacji deszczowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Kutno: Modernizacja drogi gminnej w ulicy Płockiej w Kutnie wraz z budową kanalizacji deszczowej.
Numer ogłoszenia: 52331 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, fax 024 2542836.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip.tc.pl www.um.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej w ulicy Płockiej w Kutnie wraz z budową kanalizacji deszczowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na Modernizacji drogi gminnej w ulicy Płockiej w Kutnie wraz z budową kanalizacji deszczowej. Opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej (Załącznik nr 7 do siwz), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 9 do siwz) oraz Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Zakres robót obejmuje: - rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 13 mb; - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - 110 m2; - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 423 mb; - nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 950 m2; - podbudowa betonowa, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm - 950 m2; - warstwa odsączająca w korycie na całej szerokości drogi; zagęszczenie mechaniczne; grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 950 m2; - chodnik z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 386,00 m2; - kanalizacja deszczowa z rur PCV 315 - 67,68 mb; - kanalizacja deszczowa z rur PCV 250 - 73,42 mb; - kanalizacja deszczowa z rur PCV 200 - 12,00 mb; - studnie z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 1 kpl; - studnie z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 1 kpl.; - studnie Vawin o śr. 425 mm - 7 kpl.; - studzienki wpustowe z wpustem kl. D400 Vawin - 6 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę dróg wraz z kanalizacją deszczową lub sanitarną w terenie zabudowanym) w ilości minimum 3 (trzy) o wartości minimum 400 000 PLN brutto (czterysta tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. zatrudniali przeciętnie minimum 30 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia - nie spełnia. 2. Zamawiający uzna warunek pkt 3. ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę dróg wraz z kanalizacją deszczową lub sanitarną w terenie zabudowanym) w ilości minimum 3 (trzy) o wartości minimum 400 000 PLN brutto (czterysta tysięcy złotych) każda oraz przedstawi dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Zamawiający uzna warunek pkt 4. ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zatrudniał przeciętnie minimum 30 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa dokumenty określone w pkt 1) i 2) na wszystkich wspólników spółki cywilnej. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: a. zaświadczenia o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (...), wodociągowych i kanalizacyjnych; b. aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. 2) wykaz osób (w tym: kierownika budowy, kierowników robót, pracowników fizycznych) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do siwz (Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia); 3) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę dróg wraz z kanalizacją deszczową lub sanitarną w terenie zabudowanym (minimum 3 roboty o wartości minimum 400 000 PLN brutto każda), z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania robót budowlanych - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do siwz (Doświadczenie Wykonawcy); 5) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Ponadto: 3. oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do siwz); w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 4. lit. a) ogłoszenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4. lit. b) ogłoszenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip.tc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 217 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 15,00 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pok. 201 - Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.