eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Modernizacja Domu Ludowego w Kozierogach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Wola Krzysztoporska: Modernizacja Domu Ludowego w Kozierogach
Numer ogłoszenia: 52325 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27421 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Domu Ludowego w Kozierogach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych budynku Domu Ludowego w Kozierogach I. Roboty instalacyjne: Wykonać wyposażenie kompletne kotłowni zgodnie z projektem, m in: a) kocioł olejowy 25kW b) zbiornik dwupłaszczowy o poj. 1000 dm3 c) komin MKD średnicy 130mm, dwuścienny d) półstałe urządzenie gaśnicze Wykonać montaż instalacji c.o. ( Instalacja c.o. została w części wykonana - rozprowadzenie w posadzkach - pozostałe elementy wykonać zgodnie z projektem), Zamontować na podstawie projektu armaturę: w pom. 1.03 zlewozmywak - 1szt., umywalki - 2szt.; w pom. 1.08 umywalkę - 1szt.; w pom. 1.07 zlewozmywak - 1szt. (należy zamontować szafki nad zlewozmywakami). Istniejącą zużytą armaturę zdemontować i przekazać KGW w Kozierogach, wykonać naprawę spłuczki w pom. 1.12. Sprawdzić, dokonać pomiarów i uzupełnić instalację elektryczną w tym założyć klosz w pom. 1.11, zabezpieczyć instalację elektryczną na elewacji. Wykonać na podstawie projektu nawiewniki w oknach higrosterowalne o wydajności według Polskich Norm w ilości 8szt. W pom. 1.02 - 3szt., pom. 1.01 - 4szt., pom. 1.03 - 1szt. Zamontować wentylatory w pom. 1.01, 1.02, 1.03, 1.12 - wydajność wentylatorów przyjąć zgodnie z wymogami polskim norm i przepisów higieniczno-sanitarnych. II. Roboty ogólnobudowlane: Naprawić spękania gładzi na suficie i podciągu w pom. 1.01 z powtórnym malowaniem. Wykonać regulację stolarki okiennej w pom. 1.01 - 4szt. Wykonać wieszaki na odzież przenośne dla 60 osób. Wykonać instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz z oznakowaniem budynku i zabezpieczeniem p.poż. - zamontować szafkę hydrantową, naścienną. Wykonać na podstawie projektu elewację budynku z ociepleniem - kolor elewacji na ścianach zewnętrznych przyjąć na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Tynk wykonać w fakturze rustykalnej kornik. Wejście główne do budynku wykonać z tynku cienkowarstwowego koloru białego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać napis Dom Ludowy w Kozierogach. Litery wykonać ze styroduru o gr. 2cm malowane na czerwono z czerwonymi bokami. Długości szerokość liter do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Przed wykonaniem ocieplenia zdemontować instalację odgromową, oświetleniową i rury spustowe, a po wykonaniu ocieplenia ponownie je zamontować. Wykonać 2 szt. daszków z poliwęglanu przed wejściem do pom. 1.09 i 1.05. Wykonać schody zewnętrzne, obłożyć płytkami - kolor i rodzaj płytek do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Wykonać licowanie płytkami klinkierowymi ścian budynku, ścian schodów, ścian podjazdu - kolor płytek brązowy. Wykonać montaż podbitki z PCV na zewnątrz budynku - kolor do ustalenia z zamawiającym na etapie wykonawstwa. Wykonać montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brąz po wykonaniu ocieplenia. III. WYTYCZNE DO WYCENY 1) Wykonawca jest zobowiązany sporządzać niezbędną w procesie budowlanym dokumentację zgodnie z procedurą administracyjną i uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz założyć książkę obiektu budowlanego z wymaganymi wpisami. 2) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych uzgodnień, zmian decyzji, protokołów, opinii itp. dotyczących procesu budowlanego, w tym instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego, audytu energetycznego budynku. Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisywaniu umowy, upoważnienie do występowania przed organami administracji, w celu realizacji ww. obowiązku. 3) W celu korzystania przez Wykonawcę z przyłącza wodociągowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę z referatu Gospodarki Komunalnej, załączenie licznika wodomierzowego, zaplombowanie i uzyskanie odbioru przez w/w referat 4) Przedmiar robót załączony jest pomocniczo, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej i oględzin budynku w zakresie objętym niniejszą specyfikacją. 5) Wykonawca w cenie zamówienia jest zobowiązany ująć roboty do wykonania oraz wszelkie roboty towarzyszące, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 6) Termin wykonania zobowiązania dotyczy nie tylko wykonania robót budowlanych, ale również przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Za datę wykonania umowy uważa się datę uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niniejszej SIWZ z załącznikami, w tym następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 12.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 12.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 12.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych do opisanych w dokumentacji. 12.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..1. Przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych budynku Domu Ludowego w Kozierogach I. Roboty instalacyjne: Wykonać wyposażenie kompletne kotłowni zgodnie z projektem, m in: a) kocioł olejowy 25kW b) zbiornik dwupłaszczowy o poj. 1000 dm3 c) komin MKD średnicy 130mm, dwuścienny d) półstałe urządzenie gaśnicze Wykonać montaż instalacji c.o. ( Instalacja c.o. została w części wykonana - rozprowadzenie w posadzkach - pozostałe elementy wykonać zgodnie z projektem), Zamontować na podstawie projektu armaturę: w pom. 1.03 zlewozmywak - 1szt., umywalki - 2szt.; w pom. 1.08 umywalkę - 1szt.; w pom. 1.07 zlewozmywak - 1szt. (należy zamontować szafki nad zlewozmywakami). Istniejącą zużytą armaturę zdemontować i przekazać KGW w Kozierogach, wykonać naprawę spłuczki w pom. 1.12. Sprawdzić, dokonać pomiarów i uzupełnić instalację elektryczną w tym założyć klosz w pom. 1.11, zabezpieczyć instalację elektryczną na elewacji. Wykonać na podstawie projektu nawiewniki w oknach higrosterowalne o wydajności według Polskich Norm w ilości 8szt. W pom. 1.02 - 3szt., pom. 1.01 - 4szt., pom. 1.03 - 1szt. Zamontować wentylatory w pom. 1.01, 1.02, 1.03, 1.12 - wydajność wentylatorów przyjąć zgodnie z wymogami polskim norm i przepisów higieniczno-sanitarnych. II. Roboty ogólnobudowlane: Naprawić spękania gładzi na suficie i podciągu w pom. 1.01 z powtórnym malowaniem. Wykonać regulację stolarki okiennej w pom. 1.01 - 4szt. Wykonać wieszaki na odzież przenośne dla 60 osób. Wykonać instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz z oznakowaniem budynku i zabezpieczeniem p.poż. - zamontować szafkę hydrantową, naścienną. Wykonać na podstawie projektu elewację budynku z ociepleniem - kolor elewacji na ścianach zewnętrznych przyjąć na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Tynk wykonać w fakturze rustykalnej kornik. Wejście główne do budynku wykonać z tynku cienkowarstwowego koloru białego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać napis Dom Ludowy w Kozierogach. Litery wykonać ze styroduru o gr. 2cm malowane na czerwono z czerwonymi bokami. Długości szerokość liter do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Przed wykonaniem ocieplenia zdemontować instalację odgromową, oświetleniową i rury spustowe, a po wykonaniu ocieplenia ponownie je zamontować. Wykonać 2 szt. daszków z poliwęglanu przed wejściem do pom. 1.09 i 1.05. Wykonać schody zewnętrzne, obłożyć płytkami - kolor i rodzaj płytek do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Wykonać licowanie płytkami klinkierowymi ścian budynku, ścian schodów, ścian podjazdu - kolor płytek brązowy. Wykonać montaż podbitki z PCV na zewnątrz budynku - kolor do ustalenia z zamawiającym na etapie wykonawstwa. Wykonać montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brąz po wykonaniu ocieplenia. III. WYTYCZNE DO WYCENY 1) Wykonawca jest zobowiązany sporządzać niezbędną w procesie budowlanym dokumentację zgodnie z procedurą administracyjną i uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz założyć książkę obiektu budowlanego z wymaganymi wpisami. 2) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych uzgodnień, zmian decyzji, protokołów, opinii itp. dotyczących procesu budowlanego, w tym instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego, audytu energetycznego budynku. Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisywaniu umowy, upoważnienie do występowania przed organami administracji, w celu realizacji ww. obowiązku. 3) W celu korzystania przez Wykonawcę z przyłącza wodociągowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę z referatu Gospodarki Komunalnej, załączenie licznika wodomierzowego, zaplombowanie i uzyskanie odbioru przez w/w referat 4) Przedmiar robót załączony jest pomocniczo, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej i oględzin budynku w zakresie objętym niniejszą specyfikacją. 5) Wykonawca w cenie zamówienia jest zobowiązany ująć roboty do wykonania oraz wszelkie roboty towarzyszące, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 6) Termin wykonania zobowiązania dotyczy nie tylko wykonania robót budowlanych, ale również przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Za datę wykonania umowy uważa się datę uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niniejszej SIWZ z załącznikami, w tym następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 12.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 12.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 12.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych do opisanych w dokumentacji. 12.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.26.70 - 45.45.26.70 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413. Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającą warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDMAR Sp. z o.o., ul. Krańcowa 31-33A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117751,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105747,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.