eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostycyn › Świadczenie usług szkoleniowych pn. Zarządzanie potencjałem kadrowym w urzędzie - szkolenia z kompetencji miękkich w ramach projektu Praktyczne wdrożenie koncepcji Good Governance w Gminie Gostycyn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Gostycyn: Świadczenie usług szkoleniowych pn. Zarządzanie potencjałem kadrowym w urzędzie - szkolenia z kompetencji miękkich w ramach projektu Praktyczne wdrożenie koncepcji Good Governance w Gminie Gostycyn.
Numer ogłoszenia: 52252 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostycyn , ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 67 310, faks 52 33 67 311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych pn. Zarządzanie potencjałem kadrowym w urzędzie - szkolenia z kompetencji miękkich w ramach projektu Praktyczne wdrożenie koncepcji Good Governance w Gminie Gostycyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje interpersonalne urzędników w ramach projektu pn. Praktyczne wdrożenie koncepcji Good Governance w Gminie Gostycyn realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V. Dobre rządzenie, Działania 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Nr projektu: POKL.05.02.01-00-105/09 Założono szkolenia w obszarach: 1. Komunikacja interpersonalna (16 h, 1 grupa 8 osób, w tym 6 dla kobiet) 2. Asertywność w pracy urzędnika (8 h, 1 grupa 8 osób, w tym 6 dla kobiet) 3. Savoir - Vivre w pracy urzędnika (16 h, 1 grupa 8 osób, w tym 7 dla kobiet) 4. Skuteczny Lider (24 h, 1 grupa 6 osób, w tym 4 dla kobiet) 5. Praca zespołowa (24 h, 1 grupa 8 osób, w tym 6 dla kobiet) 6. Autoprezentacja w pracy urzędnika (16 h, 1 grupa 8 osób, w tym 7 dla kobiet) 7. Zarządzanie czasem (16 h, 1 grupa 6 osób, w tym 4 kobiety) 8. Rozwiązywanie konfliktów (16 h, 1 grupa 8 osób, w tym 6 kobiet) 9. Ocenianie pracowników (8 h, 1 grupa 6 osób, w tym 4 kobiety) 10. Motywowanie pracowników (8 h, 1 grupa 6 osób, w tym 4 kobiety) W ramach zamówienia powinny zostać zrealizowane 72 osobo szkolenia. Szkolenia będą się odbywać w godzinach pracy w salach szkoleniowych należących do Urzędu Gminy w Gostycynie. Wynajem sal szkoleniowych jest kosztem własnym Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia: maj - grudzień 2011 r. z przerwą wakacyjną (lipiec, sierpień) Wykonawca powinien zapewnić: a) właściwe podręczniki i materiały dla uczestników szkolenia na własność oraz jeden komplet materiałów dydaktycznych dla zamawiającego z każdego tematu szkolenia. b) materiały dydaktyczne ( np. podręczniki, skrypty, notatniki, długopisy) powinny być opatrzone znakami logo EFS; nazwą działania oraz tytułem projektu - odpowiednie wzory dostarczy Zamawiający. c) każdy uczestnik powinien posiadać identyfikator z imieniem i nazwiskiem, logo EFS; nazwą działania oraz tytułem projektu, d) miejsce szkolenia powinno zostać oznaczone w sposób widoczny z podaniem nazwy działania, tytułu projektu oraz logo EFS e) zamawiający wymaga zapewnienia jednego ciepłego posiłku ( w postaci drugiego dania) oraz serwisu kawowego ( kawa, herbata, ciastko, zimne napoje) na każdy dzień szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń ( zaświadczeń).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz 3 szkoleń zorganizowanych w okresie ostatnich dwóch lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania oraz liczby osób objętych szkoleniem Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Pzp. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności-załącznik nr 4 Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. Oświadczenie o zrealizowaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego, co do liczby godzin kursu, jego programu i wyposażenia technicznego. Szczegółowy program szkolenia. Wykaz materiałów dydaktycznych, podręczników i pomocy naukowych wykorzystanych w toku szkolenia. Harmonogram rzeczowo-finansowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gostycyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro obsługi klienta Urzędu Gminy Gostycyn, ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro obsługi klienta Urzędu Gminy Gostycyn, ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V. Dobre rządzenie, Działania 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.