eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie w 2020 roku - 7 ZADAŃ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-11



Ogłoszenie nr 522522-N-2020 z dnia 2020-03-11 r.

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie: Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie w 2020 roku - 7 ZADAŃ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie, krajowy numer identyfikacyjny 52392700000000, ul. Rynek  1 , 32-050  Skawina, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 764 680, , e-mail e.mueck@gminaskawina.pl, , faks 122 763 339.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaskawina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.malopolska.pl/umigskawina


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie w 2020 roku - 7 ZADAŃ
Numer referencyjny: ZP.271.12.MG.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie w 2020 roku - 7 ZADAŃ (Zadań): ZADANIE 1. Sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości, wykonanie podziału nieruchomości, wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych, ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej. ZADANIE 2. Sporządzenie wykazów synchronizacyjnych, badanie ksiąg wieczystych, rozdzielenie nieruchomości o odmiennym stanie prawnym, sporządzenie mapy do zasiedzenia, sporządzenie mapy do celów prawnych. ZADANIE 3. Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych, ustalenie przebiegu granic działek drogowych, sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości, wykonanie podziału nieruchomości, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych (aktualizacja użytków gruntowych). ZADANIE 4. Tyczenie obiektów budowlanych. ZADANIE 5. Wykonanie rozgraniczeń nieruchomości ZADANIE 6. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). ZADANIE 7. Wykonanie ustalenia linii brzegu części potoku Zelczynka (Byczek) położonego na działce nr 15 w obrębie Ochodza, gm. Skawina, w trybie ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.). Szczegółowy zakres zamówienia dla poszczególnych ZADAŃ został opisany w Załączniku nr 5 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ)

II.5) Główny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71354000-4
71354300-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (powtarzających się) , na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegających na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia , tj. na obszarze Gminy Skawina, do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego i na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia powtarzającego się będzie fakt, że w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował usługi/roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto, ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia powtarzającego się warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także, że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również Strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia powtarzające się mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji przedmiotu zamówienia, wymienionego w szczególności w Formularzu cenowym
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, chyba że Zamawiający może je w wersji aktualnej uzyskać za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony formularz Oferta oraz odpowiednie formularze cenowe, zgodnie z treścią załączników do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto ZADANIA60,00
Doświadczenie Geodety40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach i w przypadkach określonych w niniejszym paragrafie. 2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie zmiany terminów jej wykonania, odpowiednio dla każdego ZADANIA, w przypadku: ZADANIE 1: a. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a w szczególności w przypadku braku możliwości doręczenia Stronom zawiadomienia/wezwania do stawienia się na gruncie (działce), b. konieczności uzyskania opinii lub zgody organów administracji lub innych podmiotów bądź właścicieli nieruchomości podlegających podziałowi, c. odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w przyjęciu sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji geodezyjnej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, e. zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego, f. udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), g. upływu terminu wykonania jednostkowego zlecenia po terminie realizacji umowy określonym w § 2 ust. 1, h. wystąpienia niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, ZADANIE 2: a. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a w szczególności w przypadku braku możliwości doręczenia Stronom zawiadomienia/wezwania do stawienia się na gruncie (działce), b. konieczności uzyskania opinii lub zgody organów administracji lub innych podmiotów bądź właścicieli nieruchomości, c. odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w przyjęciu sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji geodezyjnej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, e. zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego, f. udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), g. upływu terminu wykonania jednostkowego zlecenia po terminie realizacji umowy określonym w § 2 ust. 1, h. wystąpienia niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; ZADANIE 3: a. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a w szczególności w przypadku braku możliwości doręczenia Stronom zawiadomienia/wezwania do stawienia się na gruncie (działce), b. konieczności uzyskania opinii lub zgody organów administracji lub innych podmiotów bądź właścicieli nieruchomości podlegających podziałowi, c. odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w przyjęciu sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji geodezyjnej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, e. zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego, f. udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), g. upływu terminu wykonania jednostkowego zlecenia po terminie realizacji umowy określonym w § 2 ust. 1, h. wystąpienia niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; ZADANIE 4: a. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, b. zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego, c. udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), d. upływu terminu wykonania jednostkowego zlecenia po terminie realizacji umowy określonym w § 2 ust. 1, e. wystąpienia niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. ZADANIE 5: a. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a w szczególności: ? w przypadku braku możliwości doręczenia Stronom zawiadomienia/wezwania do stawienia się na gruncie (działce), ? w przypadku uchylania się Strony od udziału w postępowaniu rozgraniczeniowym, b. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w przyjęciu sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji geodezyjnej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, c. zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego, d. udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), e. wystąpienia niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, ZADANIE 6: a. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a w szczególności w przypadku braku możliwości doręczenia Stronom zawiadomienia/wezwania do stawienia się na gruncie (działce), b. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, c. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w przyjęciu sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji geodezyjnej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, d. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu informacji od Wojewody Małopolskiego o prawidłowości i kompletności dokumentacji geodezyjno-prawnej sporządzonej przez Wykonawcę, e. zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego, f. udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), g. wystąpienia niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, h. wystąpieniem okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. ZADANIE 7: a. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a w szczególności w przypadku braku możliwości doręczenia Stronom zawiadomienia/wezwania do stawienia się na gruncie (działce), b. konieczności uzyskania opinii lub zgody organów administracji lub innych podmiotów bądź właścicieli nieruchomości, c. odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w przyjęciu sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji geodezyjnej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, e. zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu informacji od ministra właściwego do spraw gospodarki wodnej o prawidłowości i kompletności dokumentacji geodezyjno-prawnej sporządzonej przez Wykonawcę, f. zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego, g. udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), h. wystąpienia niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy, jednak nie dłużej niż o czas trwania okoliczności go zmieniających. 4. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych dłuższym terminem realizacji umowy. 5. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie osób wskazanych w ofercie Wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o uprawnieniach i doświadczeniu równym osobom wskazanym w ofercie Wykonawcy - według polityki kadrowej Wykonawcy. 6. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie pozostałych zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a. zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp., b. zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, c. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, d. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, e. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177), f. zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany w pkt d), e) i f) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. (jeżeli będzie dotyczyć) 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udowodnienia zaistnienia okoliczności określonych w niniejszym paragrafie. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 9. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie 1. Sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości, wykonanie podziału nieruchomości, wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych, ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania 1 obejmuje nw. prace geodezyjne: 1. Sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości: ? podział nieruchomości na dwie działki - szacunkowa ilość 30 ? wydzielenie kolejnej działki - szacunkowa ilość 20 ? wstępny projekt podziału nieruchomości należy opracować: ? na podkładzie mapy zasadniczej w ilości dwa egzemplarze dla Zamawiającego oraz po jednym egzemplarzu dla każdego właściciela dzielonej nieruchomości. ? na podkładzie mapy ewidencyjnej w ilości jeden egzemplarz dla Zamawiającego ? dostarczenie dokumentów, o których mowa w art. 97 ust. 1a, 1b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 65) ? termin wykonania do 30 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia, jeżeli sporządzenie wstępnego projektu podziału nie wymaga uzgodnienia nowo projektowanych granic w terenie. ? termin wykonania do 60 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia, jeżeli sporządzenie wstępnego projektu podziału wymaga uzgodnienia nowo projektowanych granic w terenie. 2. Wykonanie podziału nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 65) ? podział nieruchomości na dwie działki - szacunkowa ilość 30 ? wydzielenie kolejnej działki - szacunkowa ilość 20 ? dostarczenie dla każdej dzielonej nieruchomości trzech egzemplarzy mapy z projektem podziału, uwierzytelnionej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ? dla każdej nieruchomości należy sporządzić odrębną mapę z projektem podziału nieruchomości, chyba że przedmiot zlecenia będzie uzasadniał sporządzenie dla kilku nieruchomości jednej mapy z projektem podziału i zostanie to uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ? dostarczenie dokumentów, o których mowa w art. 97 ust. 1a, 1b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 65) ? zakres prac obejmuje również wykonanie podziału nieruchomości w celu nabycia przez Gminę Skawina z mocy prawa części nieruchomości należącej do Skarbu Państwa ? termin wykonania do 70 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia 3. Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych oraz ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej: ? pierwsze dwa punkty - szacunkowa ilość 20 zleceń za pierwsze dwa punkty graniczne, w pierwszej kolejności będą uznane punkty graniczne z trwałą stabilizacją ? każdy następny punkt z trwałą stabilizacją punktów granicznych - szacunkowa ilość 100 punktów ? każdy następny punkt bez stabilizacji punktów granicznych - szacunkowa ilość 50 punktów ? przez stabilizację punktów granicznych należy rozumieć czynności techniczne i prawne polegające na umieszczeniu betonowego znaku trwałego wraz z podcentrem (znak podziemny), a w przypadku nawierzchni utwardzonej pręta metalowego z kołnierzem plastikowym. ? termin wykonania do 50 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71354000-4, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto ZADANIA60,00
Doświadczenie Geodety40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie 2. Sporządzenie wykazów synchronizacyjnych, badanie ksiąg wieczystych, rozdzielenie nieruchomości o odmiennym stanie prawnym, sporządzenie mapy do zasiedzenia, sporządzenie mapy do celów prawnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania 2 obejmuje nw. prace geodezyjne: 1. Sporządzenie wykazów synchronizacyjnych (równoważników) w celu doprowadzenia do zgodności danych ewidencyjnych z księgą wieczystą - dokument upoważniający do założenia księgi wieczystej oraz dokonywania wpisów w istniejących księgach wieczystych: a) opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz Gminy Skawina, z podaniem podstawy prawnej nabycia własności nieruchomości przez Skarb Państwa lub Gminę Skawina. b) działka jest równoważna parcelom katastralnym objętym jednym Lwh lub jedną księgą wieczystą - szacunkowa ilość 25 c) działka jest równoważna parcelom katastralnym objętym więcej niż jednym dokumentem: Lwh, księgą wieczystą - szacunkowa ilość 15 d) uwierzytelnienie 3 egzemplarzy równoważnika w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej e) termin wykonania do 70 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia 2. Badanie ksiąg wieczystych celem ustalenia byłych właścicieli nieruchomości: ? badanie jednej księgi wieczystej lub jednego Lwh - szacunkowa ilość 15 ? termin wykonania do 30 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia 3. Podział nieruchomości celem wydzielenia odrębnych nieruchomości, wchodzących w skład działki ewidencyjnej: ? wydzielenie z działki ewidencyjnej dwóch nieruchomości - szacunkowa ilość 5 ? wydzielenie każdej następnej nieruchomości - szacunkowa ilość 4 ? sporządzenie mapy do celów prawnych ? sporządzenie wykazów synchronizacyjnych ? uwierzytelnienie 3 egzemplarzy mapy do celów prawnych oraz 3 egzemplarzy równoważnika w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ? termin wykonania do 70 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia 4. Sporządzenie mapy do zasiedzenia (mapy gruntów objętych wnioskiem w sprawie stwierdzenia nabycia prawa własności na skutek zasiedzenia) - szacunkowa ilość 2 4.3. obejmuje sporządzenie wykazów synchronizacyjnych 4.4. uwierzytelnienie 3 egzemplarzy mapy do celów prawnych oraz 3 egzemplarzy wykazu synchronizacyjnego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 4.5. termin wykonania do 70 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71354000-4, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto ZADANIA60,00
Doświadczenie Geodety40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie 3. Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych, ustalenie przebiegu granic działek drogowych, sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości, wykonanie podziału nieruchomości, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych (aktualizacja użytków gruntowych).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania 3 obejmuje nw. prace geodezyjne: 1. Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych oraz ustalenie przebiegu granic działek drogowych: ? pierwsze dwa punkty - szacunkowa ilość 20 zleceń za pierwsze dwa punkty graniczne, w pierwszej kolejności będą uznane punkty graniczne z trwałą stabilizacją ? każdy następny punkt z trwałą stabilizacją punktów granicznych - szacunkowa ilość 200 punktów ? każdy następny punkt bez stabilizacji punktów granicznych - szacunkowa ilość 100 punktów ? przez stabilizację punktów granicznych należy rozumieć czynności techniczne i prawne polegające na umieszczeniu betonowego znaku trwałego wraz z podcentrem (znak podziemny), a w przypadku nawierzchni utwardzonej pręta metalowego z kołnierzem plastikowym. ? termin wykonania do 50 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia 2. Sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości pod drogę: ? podział nieruchomości na dwie działki - szacunkowa ilość 20 ? wstępny projekt podziału nieruchomości należy opracować: ? na podkładzie mapy zasadniczej w ilości dwa egzemplarze dla Zamawiającego oraz po jednym egzemplarzu dla każdego właściciela dzielonej nieruchomości. ? na podkładzie mapy ewidencyjnej w ilości jeden egzemplarz dla Zamawiającego ? dostarczenie dokumentów, o których mowa w art. 97 ust. 1a, 1b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 65) ? termin wykonania do 30 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia, jeżeli sporządzenie wstępnego projektu podziału nie wymaga uzgodnienia nowo projektowanych granic w terenie. ? termin wykonania do 60 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia, jeżeli sporządzenie wstępnego projektu podziału wymaga uzgodnienia nowo projektowanych granic w terenie. 3. Wykonanie podziału nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 65) pod drogę: ? podział nieruchomości na dwie działki - szacunkowa ilość 20 ? uwierzytelnienie trzech egzemplarzy mapy z projektem podziału w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ? dostarczenie dla każdej dzielonej nieruchomości trzech egzemplarzy mapy z projektem podziału, uwierzytelnionej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ? dla każdej nieruchomości należy sporządzić odrębną mapę z projektem podziału nieruchomości, chyba że przedmiot zlecenia będzie uzasadniał sporządzenie dla kilku nieruchomości jednej mapy z projektem podziału i zostanie to uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ? dostarczenie dokumentów, o których mowa w art. 97 ust. 1a, 1b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 65) ? termin wykonania do 70 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia 4. Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych, w celu aktualizacji użytków gruntowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków: ? sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych dla jednej działki lub mapy z wykazem zmian danych ewidencyjnych - szacunkowa ilość 20 ? termin wykonania do 50 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71354000-4, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto ZADANIA60,00
Doświadczenie Geodety40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zadanie 4. Tyczenie obiektów budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania 4 obejmuje nw. prace geodezyjne: 1. Tyczenie obiektów budowlanych ? szacunkowa ilość obiektów 5 ? szacunkowa ilość punktów do wytyczenia - 50 2. Sporządzenie szkicu tyczenia 3. Dokonanie wpisu do dziennika budowy 4. Termin wykonania do 60 dni od dnia przyjęcia jednostkowego zlecenia Podane przez Zamawiającego ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zakres usługi obejmuje wytyczenie obiektów budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej udostępnionej przez Zamawiającego, z wpisem do dziennika budowy oraz sporządzeniem szkicu tyczenia. Usługa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe z zakresu 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71354000-4, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto ZADANIA60,00
Doświadczenie Geodety40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zadanie 5. Wykonanie rozgraniczeń nieruchomości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje nw. prace geodezyjne: 1. Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonej w obrębie Skawina, gm. Skawina, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 4007/19 z nieruchomością oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 4008/6, położoną w obrębie Skawina, gm. Skawina, w trybie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71354000-4, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto ZADANIA60,00
Doświadczenie Geodety40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zadanie 6. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej, niezbędnej do regulacji stanu prawnego części dróg gminnych, w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). Zadanie obejmuje: A. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego części drogi gminnej nr 600851K (ul. Altanowa), położonej w obrębie Skawina, gm. Skawina, w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). B. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego części drogi gminnej nr 601161K, położonej w obrębie Wielkie Drogi, gm. Skawina, w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). Zakres zadania obejmuje nw. prace geodezyjne: 1. Badanie ksiąg wieczystych według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. 2. Badanie ksiąg wieczystych według stanu aktualnego, na dzień badania księgi wieczystej. 3. Ustalenie przebiegu granicy pasa drogowego drogi publicznej według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. przy udziale zarządcy drogi publicznej i właścicieli nieruchomości. W terenie należy sporządzić protokół ustalenia przebiegu granic pasa drogowego drogi gminnej według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3. 4. Ustalone granice pasa drogowego należy przedstawić na podkładzie mapy ewidencyjnej oraz podkładzie mapy zasadniczej. Należy sporządzić mapę do celów prawnych dla potrzeb postępowań administracyjnych, oddzielną dla każdej nieruchomości - po 3 egz. dla każdej nieruchomości. 5. W przypadku stwierdzenia zajęcia części nieruchomości pod drogę publiczną należy sporządzić projekt podziału nieruchomości. Granicą podziału nieruchomości jest ustalony przebieg granicy pasa drogowego drogi publicznej na dzień 31.12.1998 r. W takiej sytuacji należy wykonać: a) mapę z projektem podziału nieruchomości, oddzielną dla każdej nieruchomości - po 3 egz. dla każdej nieruchomości b) mapę do celów prawnych dla potrzeb postępowań administracyjnych - po 3 egz. dla każdej nieruchomości. Projekt podziału nieruchomości należy nanieść na mapę ewidencyjną i zasadniczą z ustalonym przebiegiem pasa drogowego. c) zbiorczą mapę z projektem podziału nieruchomości - po 3 egz. 6. W każdym przypadku, gdy w księdze wieczystej lub innym dokumencie potwierdzającym własność (np. aktach własności ziemi, umowach, postanowieniach sądowych) ujawniona jest nieruchomość o nieobowiązującym oznaczeniu należy sporządzić odpowiedni wykaz synchronizacyjny - po 3 egz. dla każdej nieruchomości. 7. W każdym przypadku, gdy w księdze wieczystej nieuwzględnione zostały parcele lub części parcel objętych innymi dokumentami potwierdzającymi własność (np. aktami własności ziemi, umowami, postanowieniami sądowymi), a zajętych pod drogę publiczną 31 grudnia 1998 r. co zostało wykazane w operacie regulacji pasa drogowego należy wykonać dokumentację w celu przywrócenia parceli lub jej części w księgach wieczystych - po 3 egz. dla każdej nieruchomości. 8. W przypadku, gdy w skład działki drogowej wchodzą odrębne nieruchomości należy sporządzić dokumentację podziału nieruchomości celem wydzielenia odrębnych nieruchomości, wchodzących w skład działki ewidencyjnej (drogowej) - po 3 egz. mapy do celów prawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71354000-4, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto ZADANIA60,00
Doświadczenie Geodety40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zadanie 7. Wykonanie ustalenia linii brzegu części potoku Zelczynka (Byczek) położonego na działce nr 15 w obrębie Ochodza, gm. Skawina, w trybie ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje nw. prace geodezyjne: 1. Badanie stanu prawnego nieruchomości 2. Sporządzenie wykazów synchronizacyjnych 3. Aktualizację mapy zasadniczej dostępnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, w tym należy uwzględnić elementy mające znaczenie przy wyznaczeniu linii brzegu np. krawędź brzegu, linie stałego porostu traw. 4. Ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej oraz przebiegu linii brzegu O czynnościach ustalenia przebiegu granic działki ewidencyjnej i przebiegu linii brzegu należy zawiadomić zainteresowane strony, w tym przedstawiciela Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie. 5. Sporządzenie protokołu i szkicu granicznego z czynności ustalenia przebiegu granic i przebiegu linii brzegu 6. Opracowanie projektu rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych, w celu ustalenia linii brzegu części potoku Zelczynka (Byczek) położonego na działce nr 15 w obrębie Ochodza, gm. Skawina, zgodnie z art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.) - w ilości pięć egzemplarzy dla Zamawiającego oraz po jednym egzemplarzu dla każdego właściciela nieruchomości, będącej stroną postępowania o ustalenie linii brzegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71354000-4, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto ZADANIA60,00
Doświadczenie Geodety40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.