eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościcino › zamówienie uzupełniające pn. Prace remontowo budowlane sali dydaktycznej 06 i 07 w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w branży ;ogólnobudowlanej ,elektrycznej ,sanitarnej



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Gościcino: zamówienie uzupełniające pn. Prace remontowo budowlane sali dydaktycznej 06 i 07 w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w branży ;ogólnobudowlanej ,elektrycznej ,sanitarnej
Numer ogłoszenia: 522432 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gościcinie, ul. Wejherowska 22, 84-241 Gościcino, woj. pomorskie, tel. 0-58 6728123, faks 0-58 6728123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające pn. Prace remontowo budowlane sali dydaktycznej 06 i 07 w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w branży ;ogólnobudowlanej ,elektrycznej ,sanitarnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie uzupełniające pn. Prace remontowo budowlane sali dydaktycznej 06 i 07 w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w branży ;ogólnobudowlanej ,elektrycznej ,sanitarnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOJ MAR Sopieszyno ul. Kwiatowa 8,, ul.Kwiatowa 8 Sopieszyno, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43471,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    zamówienie uzupełniające pn. Prace remontowo budowlane sali dydaktycznej 06 i 07 w budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w branży ;ogólnobudowlanej ,elektrycznej ,sanitarnej. Nieprzekraczający termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w w dniu 14.06.2013r pod nr 113337 Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego Wartość zamówienia podstawowego została oszacowana na podstawie kosztorysów inwestorskich i wynosiła netto. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana wg kosztorysu inwestorskiego - wynosi 43 471,33 zł. netto, co stanowi ok. 29.3.% wartości możliwych do udzielenie zamówień uzupełniających dla tego przedmiotowego zadania. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe.,oraz roboty budowlane niezbędne do wykonania z uwagi na zły stan techniczny pomieszczeń 06 i 07 poziomu przyziemia w budynku szkolnym .Roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV jak określone w specyfikacjach technicznych dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego obiektu co zamówienie podstawowe. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu nr 113337-2013 data zamieszczenia: 14.06.2013 oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VI. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w ar. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Tekst jednolity: Dz U z 2013 r poz 907 z późniejszymi zmianami . Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest: wykonanie prac remontowo budowlanych pomieszczeń 06 i 07 dla potrzeb kompleksu budynków Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie w zakresie branży budowlanej,elektrycznej i sanitarnej , UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCÓW Konieczność wykonania robót budowlanych których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia tj wykonania remontu pomieszczenia nie objętego zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.Wykonanie remontu pomieszczeń 06 i 07 uzależnione było od pozytywnej opini Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku Zamówienie dodatkowe - uzupełniające nie było objęte zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, jest niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania placówki szkolnej. Wykonawca zaproszony do negocjacji spełnił warunki udziału w postępowaniu. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta firmy WOJ. - MAR ,Sopieszyno 13,ul. Kwiatowa 8 ,84 - 200 Wejherowo . została zaakceptowana przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.