eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › CZARTER ŻAGLOWCA WRAZ Z USŁUGAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI NA ORGANIZACJĘ REJSÓW SZKOLENIOWO - EDUKACYJNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-23



Ogłoszenie nr 522340-N-2018 z dnia 2018-02-23 r.

Pałac Młodzieży - Pomorskie Centrum Edukacji w Szczecinie: CZARTER ŻAGLOWCA WRAZ Z USŁUGAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI NA ORGANIZACJĘ REJSÓW SZKOLENIOWO - EDUKACYJNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Młodzieży - Pomorskie Centrum Edukacji w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 18630600000, ul. al. Piastów  7 , 70327   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 225 261, e-mail glksiegowa@palac.szczecin.pl, faks 914 225 262.
Adres strony internetowej (URL): www.palac.szczecin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.palac.szczecin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://palac.szczecin.pl/przetargi/ogloszenie-o-zamowieniu-na-czarter-zaglowca-wraz-z-uslugami-uzupelniajacymi-2018/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZARTER ŻAGLOWCA WRAZ Z USŁUGAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI NA ORGANIZACJĘ REJSÓW SZKOLENIOWO - EDUKACYJNYCH
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest czarter żaglowca wraz z usługami uzupełniającymi umożliwiający organizację rejsów szkoleniowo-edukacyjnych w czterech etapach dla 30 osób. Planowana trasa regat (porty główne): I etap na trasie: : Szczecin - Kłajpeda - Gdańsk; II etap na trasie: Gdańsk - Bremerhaven - Esbjerg; III etap na trasie: Rostock - Lubecka - Arhus; IV etap na trasie: Arhus - Malmö - Greifswald - Szczecin. Termin wykonania zamówienia: I etap: 23 czerwca - 04 lipca 2018 r.; II etap: 09 - 20 lipca 2018 r.; III etap: 13 - 22 sierpnia 2018 r.; IV etap: 22 sierpnia - 01 września 2018 r. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonawca zapewnia jednostkę pływającą, spełniającą następujące wymagania: 1) jednostka pływająca spełnia wymogi i przepisy, uprawniające do żeglugi po wodach morskich bez ograniczeń, a jej załoga stała posiada odpowiednie uprawnienia pozwalające na obsługę i prowadzenie jednostki zawarte w Karcie Bezpieczeństwa jednostki wydawanej przez Urząd Morski; 2) jednostka jest wyposażona w pomocniczy napęd mechaniczny, umożliwiający poruszanie się jednostki w niesprzyjających warunkach atmosferycznych i wiatrowych z prędkością marszową minimum 6 węzłów z zasięgiem nie mniejszym niż 800 mil morskich; 3) jednostka jest wyposażona w indywidualne środki ratunkowe dla załogi (w liczbie odpowiadającej liczbie członków załogi stałej i zmiennej); 4) jednostka wyposażona jest w komplet aktualnych map i pomocy nawigacyjnych na obszar Europy Północnej - Basenu Morza Bałtyckiego i Morza Północnego; 5) jednostka wyposażona jest w łączność radiową i satelitarną, oraz łączność przewidzianą wymogami organizatora regat, a także łączność ze służbami ratunkowymi; 6) jednostka posiada 30 miejsc załogowych (nie licząc miejsc załogi stałej niezbędnej do prowadzenia jednostki) - zamawiający czarteruje łącznie 30 miejsc dla uczestników rejsów szkoleniowo - edukacyjnych; 7) jednostka ma długość całkowitą minimum 30,0 metrów; 8) jednostka ma zanurzenie nie większe niż 7,00 m; 9) jednostka posiada autonomiczność żeglugi powyżej 20 dni; 10) powierzchnia ożaglowania jednostki jest większa niż 400 m2. 2.2. Wykonawca zapewnia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zaokrętowanie, wyokrętowanie, wg następujących terminów: a. w Szczecinie - zaokrętowanie 30 osób - w dniu 23 czerwca 2018 r. o godz. 11.00; b. w Gdańsku - wyokrętowanie 30 osób - w dniu 04 lipca 2018 r. do godz. 14.00; c. w Gdańsku - zaokrętowanie 30 osób - w dniu 09 lipca 2018 r. o godz. 12.00; d. w Esbjerg - wyokrętowanie 30 osób - w dniu 20 lipca 2018 r. do godz. 14.00; e. w Rostocku - zaokrętowanie 30 osób - w dniu 13 sierpnia 2018 r. o godz. 12.00; f. w Aarhus - wymiana załóg (etapu III i IV) - w dniu 22 sierpnia 2018 r. do godz. 14.00; g. w Szczecinie - wyokrętowanie 30 osób - w dniu 01 września 2018 r. do godz. 17.00. 2) Rejsy na trasie: a. I etap na trasie Szczecin - Kłajpeda - Gdańsk, w dniach 23.06 - 04.07.2018 r.; b. II etap na trasie Gdańsk - Bremerhaven - Esbjerg, w dniach 09-20.07.2018 r.; c. III etap na trasie Rostock - Lubecka - Arhus, w dniach 13-22.08.2018 r.; d. IV etap na trasie Arhus - Malmö - Greifswald - Szczecin, w dniach 22.08.- 01.09.2018 r.; 3) Odwiedzane porty i miasta na trasie rejsu: a. w I etapie zawinięcie do Kłajpedy, w dniach 27 - 28.06.2018 r.; b. w II etapie zawinięcie do Bremerhaven, w dniach 16-17.07.2018 r.; c. w III etapie zawinięcie do Lubecki, w dniach 15-16.08.2018 r.; d. w IV etapie zawinięcie do Malmö w dniach 24-25.08.2018 r. oraz Greifswaldu w dniach 28-29.08.2018 r. 4) Liczbę miejsc w rejsach: a. na trasie Szczecin - Kłajpeda - Gdańsk, w dniach 23.06 - 04.07.2018 r. - 30 miejsc; b. na trasie Gdańsk - Bremerhaven - Esbjerg, w dniach 09-20.07.2018 r. - 30 miejsc; c. na trasie Rostock - Lubecka - Arhus, w dniach 13-22.08.2018 r. - 30 miejsc; d. trasie Arhus - Malmö - Greifswald - Szczecin, w dniach 22.08. - 01.09.2018 r. - 30 miejsc. 5) Pełne wyżywienie - 3 pełnowartościowe posiłki dziennie oraz całodobowy nieograniczony dostęp do wody mineralnej, kawy i herbaty (w dniu wyokrętowania śniadanie, obiad oraz suchy prowiant). 6) Opracowanie i realizację przez doświadczonych instruktorów programu szkoleniowego z zakresu żeglarstwa, etykiety żeglarskiej, meteorologii, który uwzględnia wymagania Polskiego Związku Żeglarskiego dotyczące zdobywania i podnoszenia kwalifikacji żeglarskich. Program musi być przygotowany dla wszystkich uczestników, tj. 120 osób w liczbie 60 godzin (łącznie we wszystkich etapach, tj. po 15 godzin w każdym). 7) Zaplecze dydaktyczne z wyposażeniem audiowizualnym na min. 20 osób i gotowość na każde warunki pogodowe - możliwość zadaszenia pokładu. 8) Opiekę medyczną - obecność lekarza w czasie trwania czterech etapów rejsów. 9) Ubezpieczenie NW, NNW, ASS, KL za granicą przy minimalnej sumie ubezpieczenia 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tys. zł) podczas rejsów. 10) Wykonawca pokrywa koszty związane z eksploatacją jednostki pływającej, opłatami portowymi, pilotażowymi, paliwem oraz rzeczami i usługami wyszczególnionymi w Instrukcji. 2.3. Wykonawca pokrywa również wszelkie inne koszty, które są niezbędne do poniesienia dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, także te, których nie można było przewidzieć w czasie zawierania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-06-23   lub zakończenia: 2018-09-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zapewnia jednostkę pływającą, spełniającą następujące wymagania: 1) jednostka pływająca spełnia wymogi i przepisy, uprawniające do żeglugi po wodach morskich bez ograniczeń, a jej załoga stała posiada odpowiednie uprawnienia pozwalające na obsługę i prowadzenie jednostki zawarte w Karcie Bezpieczeństwa jednostki wydawanej przez Urząd Morski; 2) jednostka jest wyposażona w pomocniczy napęd mechaniczny, umożliwiający poruszanie się jednostki w niesprzyjających warunkach atmosferycznych i wiatrowych z prędkością marszową minimum 6 węzłów z zasięgiem nie mniejszym niż 800 mil morskich; 3) jednostka jest wyposażona w indywidualne środki ratunkowe dla załogi (w liczbie odpowiadającej liczbie członków załogi stałej i zmiennej); 4) jednostka wyposażona jest w komplet aktualnych map i pomocy nawigacyjnych na obszar Europy Północnej - Basenu Morza Bałtyckiego i Morza Północnego; 5) jednostka wyposażona jest w łączność radiową i satelitarną, oraz łączność przewidzianą wymogami organizatora regat, a także łączność ze służbami ratunkowymi; 6) jednostka posiada 30 miejsc załogowych (nie licząc miejsc załogi stałej niezbędnej do prowadzenia jednostki) - zamawiający czarteruje łącznie 30 miejsc dla uczestników rejsów szkoleniowo - edukacyjnych; 7) jednostka ma długość całkowitą minimum 30,0 metrów; 8) jednostka ma zanurzenie nie większe niż 7,00 m; 9) jednostka posiada autonomiczność żeglugi powyżej 20 dni; 10) powierzchnia ożaglowania jednostki jest większa niż 400 m2. 2. Kapitan Żaglowca będzie posiadał kompetencje, wiedzę, doświadczenie oraz konieczne uprawnienia (ważne certyfikaty) niezbędne do bezpiecznego i zgodnego z wymogami żeglarskimi prowadzenia Żaglowca w czasie rejsu, ponadto, że Kapitan będzie przestrzegać przepisów i regulacji obowiązujących na terenie portów i miejsc pobytu Żaglowca.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone poniżej warunki udziału w postepowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: * Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przez upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi, polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej dwutygodniowego morskiego rejsu szkoleniowego z minimum dwudziestoosobową grupą młodzieży w wieku 13-25 lat. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z wykonawców. WYKONAWCA MUSI SAMODZIELNIE SPEŁNIAĆ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI WSPIERANIA SIĘ POTENCJAŁEM PODMIOTÓW TRZECICH. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 2. Wykaz wymaganych w ofercie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: * wykaz usług opisanych w pkt 1 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Instrukcji. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. 3. Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych w ofercie: 1) Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Instrukcji.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Formularz oferty należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Instrukcji; W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Odpowiednie pełnomocnictwa (w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział II pkt 3) Instrukcji). Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zaliczka (I rata) nastąpi 7 dni przed rozpoczęciem I etapu rejsu, w wysokości 5% kwoty brutto.


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może jako tajemnicy przedsiębiorstwa zastrzec ceny oferty oraz innych elementów, które będą stanowiły treść zawartej umowy, ponieważ zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 2. W przypadku zastrzeżenia informacji wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę jego przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą "nie udostępniać". Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)". 3. W sytuacji, gdy wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.