Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Izabelin: BUDOWA PRZEWODU WODY SUROWEJ OD STUDNI NR 4 ORAZ UZBROJENIE STUDNI W POMPĘ GŁĘBINOWĄ
Numer ogłoszenia: 5220 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, fax 022 722-80-06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZEWODU WODY SUROWEJ OD STUDNI NR 4 ORAZ UZBROJENIE STUDNI W POMPĘ GŁĘBINOWĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przewodu wody surowej ze studni nr 4 do istniejącego rurociągu Dz200 PE w dz. nr ew. 1227, 1224, 1215, 1084 w Truskawiu, gmina Izabelin. Zakres prac: 1. Montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) śr. 225 mm - 230 m 2. Uzbrojenie istniejącej studni nr 4 wierconej w pompę głębinową z okablowaniem, rurociągiem tłocznym, urządzeniami zabezpieczającymi sterującymi i przyłączeniem do istniejącego złącza kablowego. 3. Budowa ogrodzenia wraz z zagospodarowaniem terenu ujęcia wodociągowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w kwocie 2 000,00 PLN, które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej dwa zlecenia po 1 km polegające na budowie sieci wodociągowych z rur PE, potwierdzone stosownymi referencjami 2) wykażą iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem kierowniczym (kierownik budowy - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia który posiada wymagane prawem uprawnienia oraz aktualny wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego 3) udzielą, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane prace, licząc od daty odbioru końcowego, 4) wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ofertę przetargową (Formularz Ofertowy) 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną zgodnie ze ślepym kosztorysem załączonym do SIWZ 3) dowód wpłacenia/wniesienia wadium, 4) parafowany przez przedstawiciela wykonawcy projekt umowy jako akceptacja jego treści (zał. nr 4) Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie to składa każdy podmiot.(zał. nr 1) 6) w przypadku gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy) 7) w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zam. publ. (jeżeli dotyczy). 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, dysponuje doświadczeniem zawodowym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 10) wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że Wykonawca wykonał co najmniej dwa zlecenia po 1 km polegające na budowie sieci wodociągowych z rur PE, potwierdzone stosownymi referencjami (zał. nr 2) 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz przedstawią aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 12) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności - w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia- w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.IZABELIN.PL - Zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin pok. 112.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin Kancelaria (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- "Modernizacja dziedzińca przy III Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, pl. Kościuszki 5 (Etap II)"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.