eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup usług szkoleniowych / i konsultacyjnych / i superwizji zapewniających rozwój, wsparcie potencjału i wzrost poziomu bezpieczeństwa pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz poprawę jakości obsługi klienta w ramach projektu Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-10



Ogłoszenie nr 522011-N-2020 z dnia 2020-03-10 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup usług szkoleniowych / i konsultacyjnych / i superwizji zapewniających rozwój, wsparcie potencjału i wzrost poziomu bezpieczeństwa pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz poprawę jakości obsługi klienta w ramach projektu Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów  9 , 44-100  Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (URL): https://opsgliwice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://ops.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług szkoleniowych / i konsultacyjnych / i superwizji zapewniających rozwój, wsparcie potencjału i wzrost poziomu bezpieczeństwa pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz poprawę jakości obsługi klienta w ramach projektu Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
Numer referencyjny: ZP.321.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1 Zakup pakietu usług szkoleniowych wzmacniających potencjał kadry zarządzającej. 1. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu zarządzania zespołem (60 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne związane z zarządzaniem nowopowstałym zespołem: 1. Integracja, prawidłowa komunikacja i praca nad relacjami w zespole. 2. Jak określać cele dla zespołu (wraz z pracą nad celami w trakcie warsztatu). 3. Konflikty, trudności i procesy ich rozwiązywania. 4. Motywowanie i budowanie zaangażowania członków zespołu. 5. Zarządzanie wizerunkowe i identyfikacja z zakładem pracy. 6. Wsparcie kadry zarządzającej w przygotowaniu i przeprowadzeniu spotkania grupowego dla zarządzanego zespołu. Dodatkowe informacje. 1. Celem warsztatów jest nabycie przez kadrę zarządzającą umiejętności i wiedzy pozwalających na stworzenia prawidłowych relacji i efektywnego działania nowopowstałych zespołów. 2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 3. Szkolenie obejmuje 60 h, dla ok. 20 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 2 grupy po ok. 10 osób, po 30 h na grupę. 4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. o Szkolenie powinno być prowadzone metodą warsztatową. o Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener/rzy/wykładowca/cy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą odpowiedzialni za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. o Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). o Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia. 2. Przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania dla kadry zarządzającej (100 h) 1. Przedmiotem usługi jest przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania pracą zespołu w kontekście wdrażanego usprawnienia organizacyjnego. Dodatkowe informacje. 1. Realizacja superwizji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 15.11.2020 r. 2. Superwizja procesu zarządzania będzie odbywała się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 2-3 osobowych; w łącznym wymiarze 100 h dla ok. 20 osób. 3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. o Salę/pokój do spotkań superwizyjnych oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że superiwzor, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie superwizji procesu zarządzania, posiada wykształcenie wyższe i doświadczenie w prowadzeniu wsparcia o charakterze superwizyjnym dla kadry zarządzającej. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia superwizora/superwizorów. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika superwizji materiały niezbędne do prawidłowej realizacji usługi. CZĘŚĆ 2 Zakup pakietu usług szkoleniowych i konsultacyjnych mających na celu podniesienie poziomu wiedzy prawnej. 1. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu wiedzy prawnej niezbędnej przy przyznawaniu świadczeń z pomocy społecznej (28 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Kodeks Postępowania Administracyjnego (2 x 4 h w zakresie zadań realizowanych przez ośrodki pomocy społecznej) 2. Ustawa o pomocy społecznej (3 x 4 h ogólne ujęcie ustawy, 1 x 4 h DPS-y - skierowania, odpłatności, itp. w ujęciu ustawy) 3. Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (1 x 4 h w zakresie zadań realizowanych przez ośrodki pomocy społecznej) Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 2. Szkolenie obejmuje 28 h dla 1 grupy pracowników OPS Gliwice (ok. 36 osób). 3. Zajęcia mają odbywać się raz w tygodniu (czwartki, w godz. 8:00-12:00). 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 5. Szkolenie to ma na celu uzupełnienie i ujednolicenie wiedzy prawnej pracowników zespołu świadczeń przyznawanych decyzja administracyjną. Warunki realizacji. o Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. o Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). o Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia. 2. Przeprowadzenie konsultacji prawnych (180 h) 1. Przedmiotem jest przeprowadzenie konsultacji prawnych dla pracowników zespołu świadczeń przyznawanych decyzją administracyjną i zespołu pierwszego kontaktu. Konsultacje w szczególności dotyczyć będą prowadzenia skomplikowanych postępowań administracyjnych, ustalaniu uprawnień, określeniu granic możliwości prawnej interwencji, przygotowywaniu uzasadnień decyzji administracyjnych. Dodatkowe informacje. 1. Realizacja konsultacji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 15.11.2020 r. 2. Konsultacje prawne będą odbywały się indywidualnie lub w niewielkich grupach 2-3 osobowych. 3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram spotkań zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. o Salę/pokój do spotkań konsultacyjnych oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że prowadzący, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie konsultacji prawnych, posiada wykształcenie wyższe prawnicze i doświadczenie w prowadzeniu tożsamych form wsparcia. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie materiałów oraz zapewnienia osoby prowadzącej konsultacje prawne. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika konsultacji prawnych materiały niezbędne do prawidłowej realizacji. CZĘŚĆ 3 Zakup usługi szkoleniowej z zakresu obsługi klienta (20 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. 2. Opanowanie umiejętności właściwego do sytuacji doboru procedur komunikacyjnych. 3. Rodzaje postaw asertywnych zgodnych z kodeksem etycznym. 4. Opanowanie form przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych oraz kontrolowania emocji. 5. Kompetencje w zakresie obsługi klienta pomocy społecznej w sferze budowania dobrych relacji klienta z instytucją i rozpoznawania potrzeb klienta. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 2. Szkolenie obejmuje 20 h dla 1 grupy pracowników OPS Gliwice (ok. 10-15 osób) 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. o Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. o Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). o Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia.

II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1. I. od podpisania umowy do maksymalnie 30.06.2020 r. II. od podpisania umowy do maksymalnie 15.11.2020 r. Część 2. I. od podpisania umowy do maksymalnie 30.06.2020 r. II. od podpisania umowy do maksymalnie 15.11.2020 r. Część 3. od podpisania umowy do maksymalnie 30.06.2020 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykładowca /trener który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć posiada kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia i wykształcenie wyższe, niezbędne do wykonania zamówienia.Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia, Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe wykładowcy/trenera realizującego zamówienie30,00
ilość dni po zakończeniu szkoleniana bezpłatne konsultacje10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
istotne postanowienia umowy zawiera załączony do specyfikacji wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-17, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zakup pakietu usług szkoleniowych wzmacniających potencjał kadry zarządzającej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1 Zakup pakietu usług szkoleniowych wzmacniających potencjał kadry zarządzającej. 1. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu zarządzania zespołem (60 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne związane z zarządzaniem nowopowstałym zespołem: 1. Integracja, prawidłowa komunikacja i praca nad relacjami w zespole. 2. Jak określać cele dla zespołu (wraz z pracą nad celami w trakcie warsztatu). 3. Konflikty, trudności i procesy ich rozwiązywania. 4. Motywowanie i budowanie zaangażowania członków zespołu. 5. Zarządzanie wizerunkowe i identyfikacja z zakładem pracy. 6. Wsparcie kadry zarządzającej w przygotowaniu i przeprowadzeniu spotkania grupowego dla zarządzanego zespołu. Dodatkowe informacje. 1. Celem warsztatów jest nabycie przez kadrę zarządzającą umiejętności i wiedzy pozwalających na stworzenia prawidłowych relacji i efektywnego działania nowopowstałych zespołów. 2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 3. Szkolenie obejmuje 60 h, dla ok. 20 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 2 grupy po ok. 10 osób, po 30 h na grupę. 4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. o Szkolenie powinno być prowadzone metodą warsztatową. o Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener/rzy/wykładowca/cy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą odpowiedzialni za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. o Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). o Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia. 2. Przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania dla kadry zarządzającej (100 h) 1. Przedmiotem usługi jest przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania pracą zespołu w kontekście wdrażanego usprawnienia organizacyjnego. Dodatkowe informacje. 1. Realizacja superwizji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 15.11.2020 r. 2. Superwizja procesu zarządzania będzie odbywała się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 2-3 osobowych; w łącznym wymiarze 100 h dla ok. 20 osób. 3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. o Salę/pokój do spotkań superwizyjnych oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że superiwzor, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie superwizji procesu zarządzania, posiada wykształcenie wyższe i doświadczenie w prowadzeniu wsparcia o charakterze superwizyjnym dla kadry zarządzającej. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia superwizora/superwizorów. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika superwizji materiały niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe wykładowcy/trenera realizującego zamówienie30,00
ilość dni po zakończeniu szkoleniana bezpłatne konsultacje10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zakup pakietu usług szkoleniowych i konsultacyjnych mających na celu podniesienie poziomu wiedzy prawnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 2 Zakup pakietu usług szkoleniowych i konsultacyjnych mających na celu podniesienie poziomu wiedzy prawnej. 1. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu wiedzy prawnej niezbędnej przy przyznawaniu świadczeń z pomocy społecznej (28 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Kodeks Postępowania Administracyjnego (2 x 4 h w zakresie zadań realizowanych przez ośrodki pomocy społecznej) 2. Ustawa o pomocy społecznej (3 x 4 h ogólne ujęcie ustawy, 1 x 4 h DPS-y - skierowania, odpłatności, itp. w ujęciu ustawy) 3. Ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (1 x 4 h w zakresie zadań realizowanych przez ośrodki pomocy społecznej) Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 2. Szkolenie obejmuje 28 h dla 1 grupy pracowników OPS Gliwice (ok. 36 osób). 3. Zajęcia mają odbywać się raz w tygodniu (czwartki, w godz. 8:00-12:00). 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 5. Szkolenie to ma na celu uzupełnienie i ujednolicenie wiedzy prawnej pracowników zespołu świadczeń przyznawanych decyzja administracyjną. Warunki realizacji. o Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. o Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). o Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia. 2. Przeprowadzenie konsultacji prawnych (180 h) 1. Przedmiotem jest przeprowadzenie konsultacji prawnych dla pracowników zespołu świadczeń przyznawanych decyzją administracyjną i zespołu pierwszego kontaktu. Konsultacje w szczególności dotyczyć będą prowadzenia skomplikowanych postępowań administracyjnych, ustalaniu uprawnień, określeniu granic możliwości prawnej interwencji, przygotowywaniu uzasadnień decyzji administracyjnych. Dodatkowe informacje. 1. Realizacja konsultacji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 15.11.2020 r. 2. Konsultacje prawne będą odbywały się indywidualnie lub w niewielkich grupach 2-3 osobowych. 3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram spotkań zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. o Salę/pokój do spotkań konsultacyjnych oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że prowadzący, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie konsultacji prawnych, posiada wykształcenie wyższe prawnicze i doświadczenie w prowadzeniu tożsamych form wsparcia. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę spotkań, zapewnienie materiałów oraz zapewnienia osoby prowadzącej konsultacje prawne. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika konsultacji prawnych materiały niezbędne do prawidłowej realizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe wykładowcy/trenera realizującego zamówienie30,00
ilość dni po zakończeniu szkoleniana bezpłatne konsultacje10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zakup usługi szkoleniowej z zakresu obsługi klienta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 3 Zakup usługi szkoleniowej z zakresu obsługi klienta (20 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. 2. Opanowanie umiejętności właściwego do sytuacji doboru procedur komunikacyjnych. 3. Rodzaje postaw asertywnych zgodnych z kodeksem etycznym. 4. Opanowanie form przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych oraz kontrolowania emocji. 5. Kompetencje w zakresie obsługi klienta pomocy społecznej w sferze budowania dobrych relacji klienta z instytucją i rozpoznawania potrzeb klienta. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 30.06.2020 r. 2. Szkolenie obejmuje 20 h dla 1 grupy pracowników OPS Gliwice (ok. 10-15 osób) 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. o Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. o Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje do zapewnienia wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m.in. wykształcenie wyższe i doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia. o Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. o Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. o Wykonawca najpóźniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego planowane do wykorzystania w trakcie szkoleń materiały (np. prezentacje multimedialne, materiały dla uczestników spotkań). o Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają zaświadczenia (certyfikaty) potwierdzające ukończenie szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe wykładowcy/trenera realizującego zamówienie30,00
ilość dni po zakończeniu szkoleniana bezpłatne konsultacje10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.