eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › przeprowadzenie 2 kursów dla 48 osób, w tym: kursu baristy dla 36 osób i kursu fotograficznego dla 12 osób w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.



Ogłoszenie z dnia 2020-03-10



Ogłoszenie nr 521824-N-2020 z dnia 2020-03-10 r.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu: przeprowadzenie 2 kursów dla 48 osób, w tym: kursu baristy dla 36 osób i kursu fotograficznego dla 12 osób w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, krajowy numer identyfikacyjny 23091344900000, ul. Al. Kombatantów  2 , 59-830  Lubań, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 340, e-mail sekretariatpce@interia.pl, faks 756 455 340.
Adres strony internetowej (URL): www.pceluban.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pceluban.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.pceluban.bip.net.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.pceluban.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
7. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na niżej podany adres Zamawiającego: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu Aleja Kombatantów 2 59-800 Lubań z dopiskiem: "Postępowanie na organizację i przeprowadzenie 2 kursów: kursu baristy dla 36 osób i kursu fotograficznego dla 12 osób w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie "Zawodowo i Profesjonalnie".


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie 2 kursów dla 48 osób, w tym: kursu baristy dla 36 osób i kursu fotograficznego dla 12 osób w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny: PCE.341.4.ZiP.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 2 kursów: kursu baristy dla 36 osób i kursu fotograficznego dla 12 osób w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną, dwie lub wszystkie części). Cześć 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu baristy dla 36 osób / uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31. Cześć 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu fotograficznego dla 12 osób / uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31. Część I KURS BARISTY DLA 36 UCZNIÓW Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 36 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika. 1. Organizacja kursu: 3 grupy po 12 uczniów. Liczba godzin szkolenia: 12 h/ grupa. Planowane terminy realizacji kursu: o 1 grupa - 12 uczniów w terminie kwiecień - czerwiec 2020 r. o 2 grupa - 12 uczniów w terminie październik - listopad 2020 r. o 3 grupa - 12 uczniów w terminie październik - listopad 2020 r. Miejsce realizacji szkolenia: sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Lubaniu ul. Kopernika 31. Zamawiający zapewnia na potrzeby zajęć pomoc dydaktyczną: dwugrupowy ekspres z akcesoriami. 2. Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca opracuje i przedstawi program 12-godzinnego szkolenia i harmonogram zajęć dla każdej grupy, wg przekazanego wzoru (Załącznik do Umowy). w ramach zajęć pozalekcyjnych w dni powszednie lub soboty, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem kursu. Program kursu realizowany przez jedną grupę trwa 3 dni po 4 godziny i obejmuje: a) Teorię wiadomości o kawie tj. historia, gatunki, cechy organoleptyczne, uprawa, zbór, obróbka, palenie, selekcja, dystrybucja, cechy prawidłowego espresso, charakterystykę kaw mlecznych i koktajli kawowych, poznanie różnic 18 rodzajów cukrów i jego substytutów (prezentacje multimedialne, filmy, prezentacje próbek i rekwizytów) - 40% zajęć; b) Zajęcia praktyczne/ćwiczenia/egzamin - 60% zajęć, w tym: rozpoznawanie gatunków kaw, parzenie espresso, parzenie kaw mlecznych, przygotowywanie napojów mieszanych i deserów kawowych. 2) Wykonawca będzie prowadził Dziennik zajęć wg przekazanego wzoru (Załącznik do Umowy). Po zakończeniu szkolenia zapewni każdemu uczestnikowi certyfikat ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim. Przedłoży zamawiającemu podpisane zestawienia zbiorcze osób, które uzyskały certyfikaty. 3) Wykonawca zapewni na potrzeby zajęć baristycznych elementy niezbędne do realizacji programu szkolenia, w tym: kawę arabica 100%, mleko 3,2%, bitą śmietanę, syropy smakowe min. 8 szt., likiery i alkohole aromatyzujące min. 10 szt., czekolada , elementy dekoracyjne. 4) Wykonawca do zajęć wykorzysta pomoc dydaktyczną: dwugrupowy ekspres z akcesoriami: Lp. Nazwa akcesoriów Liczba 1 Młynek do kawy 1 szt. 2 Stacja tempingowa 2 szt. 3 Temper Dynamometryczny 1 szt. 4 Temper zwykły z matą pojedynczą 1 szt. 5 Odbijak do fusów w obudowie 1 szt. 6 Szczotka do czyszczenia grupy w ekspresie 1 szt. 7 Dzbanek do spieniania mleka 3 szt. 8 Dzbanek do śmietanki - zestaw 5 szt. 1 zestaw 9 Szczypce do cukru 3 szt. 10 Cukiernica 3 szt. 11 Dyspenser bufetowy 1 szt. 12 Dyspenser kuchenny- zestaw 3 szt. 1 zestaw 13 Termometr do mleka 1 szt. 14 Czajnik elektryczny 1 szt. 15 Filiżanki do espresso- komplet 6 szt. 8 kompletów 16 Spodek pod filiżankę do espresso- komplet 6 szt. 8 kompletów 17 Szklanica na wodę do espresso 48 szt. 18 Łyżeczka do espresso-komplet 12 szt. 4 komplety 19 Szklanka do latte latino-komplet 6 szt. 8 kompletów 20 Łyżeczka do latte macchiato- komplet 6 szt. 15 kompletów 21 Szczotki do szklanek 3 szt. 22 Szklanka do irish coffee 50 szt. 2. Warunki udziału wykonawcy W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej dwóch kursów baristy, posiadają prawo wydawania zaświadczeń z ukończenia kursu oraz wydają certyfikaty ukończenia kursu w języku polskim i angielskim. Część II KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW Kurs ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych. Zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu. 1 Organizacja kursu. Uczestnicy kursu: 12 osób (1 grupa). Liczba godzin szkolenia: 16 h dydaktycznych: śr. 4 dni x 4 godz. dydaktyczne w ramach zajęć pozalekcyjnych w dni powszednie lub soboty, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem kursu. Termin realizacji kursu - maj 2020 r. Miejsce realizacji zajęć: sala dydaktyczna Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31. 2. Wymagania zamawiającego: 1. Wykonawca opracuje Program 16-godzinnego kursu, w którym uwzględni aspekty teoretyczne oraz ćwiczenia praktycznem.in.: zasady prawidłowego naświetlenia zdjęć, zależności pomiędzy czasem, przysłoną i ISO; sposoby ustawiania balansu bieli w zależności od panujących warunków oświetleniowych; głębia ostrości i sposoby efektywnego wykorzystywania jej podczas wykonywania zdjęć; poznanie zasad kompozycji i kadrowania zdjęć oraz rodzajów planów fotograficznych; naukę wykonywania zdjęć czytelnych, prostych i dobrze skomponowanych oraz wykorzystania wieloplanowości, głębi ostrości i światła; zapoznanie się z podstawami fotografii reklamowej oraz filmu reklamowego. Do realizacji ćwiczeń praktycznych zamawiający zapewni aparat fotograficzny marki Nikon D5600 z 3 obiektywami: 1) obiektyw Nikon NIKKOR AF-P DX, 2) Obiektyw Nikon AF-P DX NIKKOR, 3) Obiektyw Nikon AF-S oraz kamerę cyfrową ORDRO HDR-AC3 UHD 4K z 2 statywami: 1) statyw naramienny SPIDER RIG, 2) WF-650H- Statyw video 190cm z głowicą olejową. 2. Wykonawca opracuje i przedłoży harmonogram zajęć i będzie prowadził Dziennik zajęć wg wzoru (Załącznik do Umowy). 3. Wykonawca zapewni uczestnikom certyfikaty ukończenia kursu fotograficznego i przekaże zamawiającemu zestawienie osób, które ukończyły szkolenie i otrzymały certyfikaty. Warunki udziału wykonawcy W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów fotograficznych wymagane (minimum 2 kursy), posiadają prawo wydawania zaświadczeń ukończenia organizowanych kursów oraz wydają certyfikaty ukończenia kursu.

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Kurs baristy: o 1 grupa - 12 uczniów w terminie kwiecień - czerwiec 2020 r. o 2 grupa - 12 uczniów w terminie październik - listopad 2020 r. o 3 grupa - 12 uczniów w terminie październik - listopad 2020 r. Kurs fotograficzny: Termin realizacji kursu - maj 2020 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w ust. 1b w zakresie: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, c) Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp. 3. Oferta Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu zostaje odrzucona. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 4.1. jest niezgodna z ustawą, 4.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, 4.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.4. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, 4.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, 4.8. wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą, 4.9. przyjęcie oferty naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób, 4.10. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Warunki udziału wykonawcy - dot. kursu baristy W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej dwóch kursów baristy, posiadają prawo wydawania zaświadczeń z ukończenia kursu oraz wydają certyfikaty ukończenia kursu w języku polskim i angielskim. Warunki udziału wykonawcy - dot. kursu fotograficznego W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów fotograficznych wymagane (minimum 2 kursy), posiadają prawo wydawania zaświadczeń ukończenia organizowanych kursów oraz wydają certyfikaty ukończenia kursu.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w trakcie postępowania: A Lp. Wymagany dokument Forma złożenia 1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale 2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale 3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie B Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży bez wezwania Zamawiającego poniższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy. 4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 złoży zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-19, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I KURS BARISTY DLA 36 UCZNIÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I KURS BARISTY DLA 36 UCZNIÓW Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 36 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika. 1. Organizacja kursu: 3 grupy po 12 uczniów. Liczba godzin szkolenia: 12 h/ grupa. Planowane terminy realizacji kursu: o 1 grupa - 12 uczniów w terminie kwiecień - czerwiec 2020 r. o 2 grupa - 12 uczniów w terminie październik - listopad 2020 r. o 3 grupa - 12 uczniów w terminie październik - listopad 2020 r. Miejsce realizacji szkolenia: sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Lubaniu ul. Kopernika 31. Zamawiający zapewnia na potrzeby zajęć pomoc dydaktyczną: dwugrupowy ekspres z akcesoriami. 2. Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca opracuje i przedstawi program 12-godzinnego szkolenia i harmonogram zajęć dla każdej grupy, wg przekazanego wzoru (Załącznik do Umowy). w ramach zajęć pozalekcyjnych w dni powszednie lub soboty, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem kursu. Program kursu realizowany przez jedną grupę trwa 3 dni po 4 godziny i obejmuje: a) Teorię wiadomości o kawie tj. historia, gatunki, cechy organoleptyczne, uprawa, zbór, obróbka, palenie, selekcja, dystrybucja, cechy prawidłowego espresso, charakterystykę kaw mlecznych i koktajli kawowych, poznanie różnic 18 rodzajów cukrów i jego substytutów (prezentacje multimedialne, filmy, prezentacje próbek i rekwizytów) - 40% zajęć; b) Zajęcia praktyczne/ćwiczenia/egzamin - 60% zajęć, w tym: rozpoznawanie gatunków kaw, parzenie espresso, parzenie kaw mlecznych, przygotowywanie napojów mieszanych i deserów kawowych. 2) Wykonawca będzie prowadził Dziennik zajęć wg przekazanego wzoru (Załącznik do Umowy). Po zakończeniu szkolenia zapewni każdemu uczestnikowi certyfikat ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim. Przedłoży zamawiającemu podpisane zestawienia zbiorcze osób, które uzyskały certyfikaty. 3) Wykonawca zapewni na potrzeby zajęć baristycznych elementy niezbędne do realizacji programu szkolenia, w tym: kawę arabica 100%, mleko 3,2%, bitą śmietanę, syropy smakowe min. 8 szt., likiery i alkohole aromatyzujące min. 10 szt., czekolada , elementy dekoracyjne. 4) Wykonawca do zajęć wykorzysta pomoc dydaktyczną: dwugrupowy ekspres z akcesoriami: Lp. Nazwa akcesoriów Liczba 1 Młynek do kawy 1 szt. 2 Stacja tempingowa 2 szt. 3 Temper Dynamometryczny 1 szt. 4 Temper zwykły z matą pojedynczą 1 szt. 5 Odbijak do fusów w obudowie 1 szt. 6 Szczotka do czyszczenia grupy w ekspresie 1 szt. 7 Dzbanek do spieniania mleka 3 szt. 8 Dzbanek do śmietanki - zestaw 5 szt. 1 zestaw 9 Szczypce do cukru 3 szt. 10 Cukiernica 3 szt. 11 Dyspenser bufetowy 1 szt. 12 Dyspenser kuchenny- zestaw 3 szt. 1 zestaw 13 Termometr do mleka 1 szt. 14 Czajnik elektryczny 1 szt. 15 Filiżanki do espresso- komplet 6 szt. 8 kompletów 16 Spodek pod filiżankę do espresso- komplet 6 szt. 8 kompletów 17 Szklanica na wodę do espresso 48 szt. 18 Łyżeczka do espresso-komplet 12 szt. 4 komplety 19 Szklanka do latte latino-komplet 6 szt. 8 kompletów 20 Łyżeczka do latte macchiato- komplet 6 szt. 15 kompletów 21 Szczotki do szklanek 3 szt. 22 Szklanka do irish coffee 50 szt. 2. Warunki udziału wykonawcy W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej dwóch kursów baristy, posiadają prawo wydawania zaświadczeń z ukończenia kursu oraz wydają certyfikaty ukończenia kursu w języku polskim i angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część II KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych. Zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu. 1 Organizacja kursu. Uczestnicy kursu: 12 osób (1 grupa). Liczba godzin szkolenia: 16 h dydaktycznych: śr. 4 dni x 4 godz. dydaktyczne w ramach zajęć pozalekcyjnych w dni powszednie lub soboty, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem kursu. Termin realizacji kursu - maj 2020 r. Miejsce realizacji zajęć: sala dydaktyczna Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31. 2. Wymagania zamawiającego: 1. Wykonawca opracuje Program 16-godzinnego kursu, w którym uwzględni aspekty teoretyczne oraz ćwiczenia praktycznem.in.: zasady prawidłowego naświetlenia zdjęć, zależności pomiędzy czasem, przysłoną i ISO; sposoby ustawiania balansu bieli w zależności od panujących warunków oświetleniowych; głębia ostrości i sposoby efektywnego wykorzystywania jej podczas wykonywania zdjęć; poznanie zasad kompozycji i kadrowania zdjęć oraz rodzajów planów fotograficznych; naukę wykonywania zdjęć czytelnych, prostych i dobrze skomponowanych oraz wykorzystania wieloplanowości, głębi ostrości i światła; zapoznanie się z podstawami fotografii reklamowej oraz filmu reklamowego. Do realizacji ćwiczeń praktycznych zamawiający zapewni aparat fotograficzny marki Nikon D5600 z 3 obiektywami: 1) obiektyw Nikon NIKKOR AF-P DX, 2) Obiektyw Nikon AF-P DX NIKKOR, 3) Obiektyw Nikon AF-S oraz kamerę cyfrową ORDRO HDR-AC3 UHD 4K z 2 statywami: 1) statyw naramienny SPIDER RIG, 2) WF-650H- Statyw video 190cm z głowicą olejową. 2. Wykonawca opracuje i przedłoży harmonogram zajęć i będzie prowadził Dziennik zajęć wg wzoru (Załącznik do Umowy). 3. Wykonawca zapewni uczestnikom certyfikaty ukończenia kursu fotograficznego i przekaże zamawiającemu zestawienie osób, które ukończyły szkolenie i otrzymały certyfikaty. Warunki udziału wykonawcy W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów fotograficznych wymagane (minimum 2 kursy), posiadają prawo wydawania zaświadczeń ukończenia organizowanych kursów oraz wydają certyfikaty ukończenia kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.