eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Powidz: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer ogłoszenia: 52168 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 44 71, fax 063 277 41 00, 2774111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.33blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą do jego siedziby drobiu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Posiadają specjalistyczne środki transportu drogowego dopuszczone do przewozu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego przez właściwe organa Inspekcji Weterynaryjnej. f) Złożą ofertę zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. g) Przedmiot zamówienia wykonają własnymi siłami. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: - Wykonawca może ubiegać się o zamówienie zgodnie z art. 22 ust. 1 P.z.p. - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., - Wykonawca spełnia warunki postawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający pod rygorem wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust.2 P.z.p., albo odrzucenia oferty na podstawie art. 89 P.z.p., wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz: w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4 2. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 5. Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1.2 ustawy - według załącznika nr 4; 6. Wykazu wykonanych oraz wykonywanych usług w zakresie dostaw drobiu w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazw i adresów odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, Ŝe dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje powinny być podpisane przez osobę upoważnioną oraz opatrzone pieczęcią - według załącznika nr 6. 7. Wykazu sprzętu (specjalistycznego środka transportu) niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia dopuszczony do przewozu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego przez właściwe organa Inspekcji Weterynaryjnej - według załącznika nr 7; 8. Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP - certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów pochodzenia nie zwierzęcego, a w zakresie produktów pochodzenia zwierzęcego wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności; 9. Ważnej decyzji zezwalającej na produkcję lub obrót produktami objętymi zamówieniem wystawionej przez właściwego ze względu na położenie siedziby Wykonawcy Powiatowego Lekarza Weterynarii; 10. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.33blot.sp.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - procedura przetargowa p. Marlena Staszak-Migoń, p. Natalia Krysztofiak tel. 063 277-44-71, faks 063 277-43-32 - przedmiot zamówienia kpt. Mariusz SKARZYŃSKI, tel. 063 277-43-54, faks 063 277-43-32,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać (lub przesłać) w Kancelarii Jawnej Zamawiającego w budynku sztabu Jednostki Wojskowej 3293 Powidz, ul. Witkowska nr 8, 62-430 Powidz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.